Новий метод вирішення задачі організації вагонопотоків при умові енергоефективності перевезень
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.111940Ключові слова:
задача про ранець, функція безлічі, векторна оптимізація, організація вагонопотоків, енергоефективність перевезеньАнотація
Розглядається рішення задачі раціональної організації вагонопотоків на полігоні виділених технічних станцій залізниці з використанням методики вирішення задачі про ранець за допомогою функцій множини. Пропонується всі множини змінних задач лінійного програмування в термінах булевих змінних звести до звичайної оптимізації за множниками Лагранжа. Це дозволяє істотно адаптувати задачу векторної оптимізації до задач раціональної організації вагонопотоків
Посилання
- Mazurenko, O. O., Kudryashov, A. V. (2014). Efficiency of formation of two-group trains in operative conditions of organization of carriages. Collection of scientific works of the State Research and Production Enterprise «Transport systems and technologies of transportation», 7, 50–55.
- González, E. M., Sánchez, G. G., Romero, J. M. M. (2014). Analysis and Viability of Railway Exportation to Europe from the South of Spain. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 160, 264–273. doi: 10.1016/j.sbspro.2014.12.138
- Baushev, A. N., Osminin, A. T., Osminin, L. A. (2013). Mathematical model of multiphase railroad cargo transportation. Mathematical modeling, 25 (10), 108–122.
- Papakhov, A. Yu. (2016). Use of the set-function method for the rational organization of car-stream flows. Transport systems and transport technologies, 12, 69–74.
- Reznikov, A. E., Fedorin, A. N. (2009). Mathematical Models and Algorithms for Solving the Problems of Optimal Loading of Vehicles. In Sat. tr. 11th International Scientific and Industrial Forum "Great Rivers". ICEF. Problems and prospects of development of educational, scientific and innovative transport complexes. Nizhniy Novgorod.
- Мyamlin, S. V., Zhyzhko, K. V. (2014). Upgrading of economic simulation methods for increasing efficiency of investments. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 6 (54), 34–41. doi: 10.15802/stp2014/32656
- Klamroth, K., Wiecek, M. M. (2015). Dynamic Programming Approaches to the Multiple Criteria Knapsack Problem. Clemson University Clemson, SC USA, 30.
- Bazgan, C., Hugot, H., Vanderpooten, D. (2007). An Efficient Implementation for the 0-1 Multi-objective Knapsack Problem. Vol. 4525. Lecture Notes in Computer Science. Springer, 406–419. doi: 10.1007/978-3-540-72845-0_31
- Beausoleil, R. P., Baldoquin, G., Montejo, R. A. (2007). Multi-start and path relinking methods to deal with multiobjective knapsack problems. Annals of Operations Research, 157 (1), 105–133. doi: 10.1007/s10479-007-0199-8
- Lin, B. (2017). Integrating car path optimization with train formation plan: a non-linear binary programming model and simulated annealing based heuristics. arXiv. Available at: https://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1707/1707.08326.pdf
- Bosov, A. A. (2007). Functions of sets and their application. Dneprodzerzhinsk: Izd. House "Andrew", 182.
- Lazorev, A. A., Gafarov, E. R. (2011). Theory of schedules. Tasks and algorithms. Мoscow: Publishing House of Moscow State University. M. V. Lomonosov, 222.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Oleksandr Papakhov, Natalya Logvinova, Olesya Kharchenko, Andriy Milyanych, Victor Sichenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.