Новий метод вирішення задачі організації вагонопотоків при умові енергоефективності перевезень

Автор(и)

  • Oleksandr Papakhov Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0003-2357-8158
  • Natalya Logvinova Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0002-9350-881X
  • Olesya Kharchenko Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0003-2068-0640
  • Andriy Milyanych Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052, Україна https://orcid.org/0000-0003-3583-792X
  • Victor Sichenko Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0002-9533-2897

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.111940

Ключові слова:

задача про ранець, функція безлічі, векторна оптимізація, організація вагонопотоків, енергоефективність перевезень

Анотація

Розглядається рішення задачі раціональної організації вагонопотоків на полігоні виділених технічних станцій залізниці з використанням методики вирішення задачі про ранець за допомогою функцій множини. Пропонується всі множини змінних задач лінійного програмування в термінах булевих змінних звести до звичайної оптимізації за множниками Лагранжа. Це дозволяє істотно адаптувати задачу векторної оптимізації до задач раціональної організації вагонопотоків

Біографії авторів

Oleksandr Papakhov, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра Управління експлуатаційною роботою

Natalya Logvinova, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра Управління експлуатаційною роботою

Olesya Kharchenko, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра Управління експлуатаційною роботою

Andriy Milyanych, Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052

Кандидат технічних наук

Кафедра Рухомий склад і колія

Victor Sichenko, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Доктор технічних наук, професор

Кафедра Інтелектуальні системи електропостачання

Посилання

  1. Mazurenko, O. O., Kudryashov, A. V. (2014). Efficiency of formation of two-group trains in operative conditions of organization of carriages. Collection of scientific works of the State Research and Production Enterprise «Transport systems and technologies of transportation», 7, 50–55.
  2. González, E. M., Sánchez, G. G., Romero, J. M. M. (2014). Analysis and Viability of Railway Exportation to Europe from the South of Spain. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 160, 264–273. doi: 10.1016/j.sbspro.2014.12.138
  3. Baushev, A. N., Osminin, A. T., Osminin, L. A. (2013). Mathematical model of multiphase railroad cargo transportation. Mathematical modeling, 25 (10), 108–122.
  4. Papakhov, A. Yu. (2016). Use of the set-function method for the rational organization of car-stream flows. Transport systems and transport technologies, 12, 69–74.
  5. Reznikov, A. E., Fedorin, A. N. (2009). Mathematical Models and Algorithms for Solving the Problems of Optimal Loading of Vehicles. In Sat. tr. 11th International Scientific and Industrial Forum "Great Rivers". ICEF. Problems and prospects of development of educational, scientific and innovative transport complexes. Nizhniy Novgorod.
  6. Мyamlin, S. V., Zhyzhko, K. V. (2014). Upgrading of economic simulation methods for increasing efficiency of investments. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 6 (54), 34–41. doi: 10.15802/stp2014/32656
  7. Klamroth, K., Wiecek, M. M. (2015). Dynamic Programming Approaches to the Multiple Criteria Knapsack Problem. Clemson University Clemson, SC USA, 30.
  8. Bazgan, C., Hugot, H., Vanderpooten, D. (2007). An Efficient Implementation for the 0-1 Multi-objective Knapsack Problem. Vol. 4525. Lecture Notes in Computer Science. Springer, 406–419. doi: 10.1007/978-3-540-72845-0_31
  9. Beausoleil, R. P., Baldoquin, G., Montejo, R. A. (2007). Multi-start and path relinking methods to deal with multiobjective knapsack problems. Annals of Operations Research, 157 (1), 105–133. doi: 10.1007/s10479-007-0199-8
  10. Lin, B. (2017). Integrating car path optimization with train formation plan: a non-linear binary programming model and simulated annealing based heuristics. arXiv. Available at: https://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1707/1707.08326.pdf
  11. Bosov, A. A. (2007). Functions of sets and their application. Dneprodzerzhinsk: Izd. House "Andrew", 182.
  12. Lazorev, A. A., Gafarov, E. R. (2011). Theory of schedules. Tasks and algorithms. Мoscow: Publishing House of Moscow State University. M. V. Lomonosov, 222.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-30

Як цитувати

Papakhov, O., Logvinova, N., Kharchenko, O., Milyanych, A., & Sichenko, V. (2017). Новий метод вирішення задачі організації вагонопотоків при умові енергоефективності перевезень. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(4 (89), 57–62. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.111940

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти