Розробка автомобільних комп’ютерних систем на основі віртуалізації управління транспортними процесами
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.116351Ключові слова:
віртуальне управління, транспортні послуги, єдиний інформаційний простір, синергетика, автомобільні комп’ютерні системи, інтерактивний моніторинг, дорожній транспортний порталАнотація
Запропоновано концепцію створення автомобільних комп’ютерних систем на основі віртуалізації управління транспортними процесами. Доведено, що упровадження основних принципів та правил віртуального управління підприємствами ринку транспортних послуг дозволяє підвищити ефективність функціонування транспортних та дорожніх підприємств України. Запропоновано новий підхід до створення єдиного інформаційного простору ринку транспортних послуг на основі використання Cloud Computing
Посилання
- Huang, C., Chen, L., Jiang, H. B., Yuan, C. C., Xia, T. (2014). Nonlinear Analysis and Intelligent Control of Integrated Vehicle Dynamics. Mathematical Problems in Engineering, 2014, 1–15. doi: 10.1155/2014/832864
- Podrigalo, M., Klets, D., Podrigalo, N., Abramov, D., Tarasov, Y., Kaidalov, R. et. al. (2017). Creation of the energy approach for estimating automobile dynamics and fuel efficiency. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (7 (89)), 58–64. doi: 10.15587/1729-4061.2017.110248
- Guo, J., Wang, J., Guo, X., Yu, C., Sun, X. (2014). Preceding Vehicle Detection and Tracking Adaptive to Illumination Variation in Night Traffic Scenes Based on Relevance Analysis. Sensors, 14 (8), 15325–15347. doi: 10.3390/s140815325
- Aksjonov, A., Augsburg, K., Vodovozov, V. (2016). Design and Simulation of the Robust ABS and ESP Fuzzy Logic Controller on the Complex Braking Maneuvers. Applied Sciences, 6 (12), 382. doi: 10.3390/app6120382
- Chen, C., Liu, H., Xiang, H., Li, M., Pei, Q., Wang, S. (2016). A Rear-End Collision Avoidance Scheme for Intelligent Transportation System. MATEC Web of Conferences, 81, 02001. doi: 10.1051/matecconf/20168102001
- Bodyanskiy, Y. V., Tyshchenko, O. K., Kopaliani, D. S. (2016). Adaptive learning of an evolving cascade neo-fuzzy system in data stream mining tasks. Evolving Systems, 7 (2), 107–116. doi: 10.1007/s12530-016-9149-5
- Zídek, K., Koubek, T., Procházka, D., Vytečka, M. (2015). Assistance System for Traffic Signs Inventory. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 63 (6), 2197–2204. doi: 10.11118/actaun201563062197
- Thüm, T., Schulze, S., Pukall, M., Saake, G., Günther, S. (2012). Secure and Customizable Data Management for Automotive Systems: A Feasibility Study. ISRN Software Engineering, 2012, 1–7. doi: 10.5402/2012/424230
- Naumov, V. (2015). Evaluation of freight forwarder risk to transportation market entry. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (3 (76)), 28–31. doi: 10.15587/1729-4061.2015.47699
- Naumov, V. (2012). Definition of the optimal strategies of transportation market participators. Transport Problems: an International Scientific Journal, 7 (1), 43–52.
- Kovac, M., Leskova, A. (2012). Innovative applications of vehicle. Journal of Systems Integration, 3 (4), 51–60.
- Li, S., Wang, G., Wang, T., Ren, H. (2017). Research on the Method of Traffic Organization and Optimization Based on Dynamic Traffic Flow Model. Discrete Dynamics in Nature and Society, 2017, 1–9. doi: 10.1155/2017/5292616
- Aleksiyev, V. O., Naumov, V. S., Sukhovarov, M. A., Vasiutina, H. O. (2016). Information and communication technology of transport and information portal development. Information Technologies and Mechatronics. Education, Science and Employment, 9–16.
- Aleksiyev, V., Aleksiyev, O. (2017). Information growth of the portal for virtual management of transportation services. Information Technology: Problems and Prospects, 32–47.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Oleg Aleksiyev, Volodymyr Aleksiyev, Dmytro Klets, Mikola Artiomov, Alexander Kurenko, Ihor Rohozin, Serhii Novichonok, Volodymyr Khabarov, Bohdan Kruk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.