Моделювання попиту на перевезення пасажирів в приміському сполученні
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.11707Ключові слова:
Попит, маршрут, ємність, ймовірність, матриця кореспонденцій, модель, інтервалАнотація
Розроблено алгоритм розрахунку можливих станів матриці пасажирських кореспонденцій приміського сполучення на підставі ємностей щодо відправлення та прибуття пасажирів на зупиночні пункти. Пошук значень кореспонденцій ґрунтується на ймовірності прибуття пасажира на зупиночні пункти і ймовірності відправлення з них. Запропонована методика дає можливість знаходження деяких варіантів матриць, які входять в інтервал можливих значень попиту на перевезення пасажирівПосилання
- Горбачов, П.Ф. Сучасні наукові підходи до організації роботи маршрутного пасажирського транспорту в містах [Текст] / П. Ф. Горбачов // Монографія – Харків: ХНAДУ, 2009. – 196 с.
- Грановский, Б.И. Моделирование пассажирских потоков в транспортных системах [Текст] / Б.И. Грановский // Автомобильный и городской транспорт (Итоги науки и техники), – М.: ВИНИТИ, 1986. – С. 67 – 105.
- Иванов, И.Е. К вопросу о маршрутизации во внутриобластном сообщении [Текст] / И. Е. Иванов // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2007. – №5/2(29). - С. 34-36.
- Вдовиченко, В.О. Ефективність функціонування міської пасажирської транспортної системи [Текст] / В.О. Вдовиченко // автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук: 05.22.01. – Київ: НТУ, 2004. – 19 с.
- Дубровский, В.В. Функция тяготения населения по трудовым целям [Текст] / В. В. Дубровский // Автомобильный транспорт / Сборник научн. трудов. – Харьков: Издательство ХНАДУ. – 2001. – Вып. 6.– С. 22 – 24.
- Марунич, В.С. Обґрунтування побудови пасажирських маршрутних систем міст [Текст] / В.С. Марунич // автореферат дис. на здобуття наук. сту-пеня канд. техн. наук: 05.22.01. – Київ: УТУ, 1996. – 18 с.
- Любий Є.В. Визначення попиту на пересування населення малих міст маршрутним пасажирським транспортом [Текст] / Є.В. Любий // автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук: 05.22.01. – Харків: ХНАДУ, 2012.
- Горбачов, П.Ф. Нова концепція моделювання потреб населення у трудових пересуваннях міським пасажирським транспортом [Текст] / П.Ф. Горбачов // Вісник ДНУЗТ ім.. В. Лазаряна / Сборник научн. трудов. Дніпропетровськ. – 2009. - №27, с 210 – 214.
- Россолов, О.В. Удосконалення інтервальної концепції визначення по-питу на послуги пасажирського маршрутного транспорту в крупних містах [Текст] / О.В. Россолов // автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук: 05.22.01. – Харків: ХНАДУ, 2012.
- Nakatsuyama M. Determination of optimal part and allocation of demand buses using furry heuristic approach. [Текст] / M. Nakatsuyama // JFAC/JFJP/JFORS / ''Control in transportation system'' conference, 4, Proceedings of the Oxford, Baden-Baden. – 1984.
- Referenses
- Gorbachov P.F. (2009). Modern scientific approaches to the organization of work of the route of passenger transport in cities. Kharkiv, KhNAHU.
- Granovsky M.R. (1986). Simulation of passenger flows in the transport schemes: Road and urban transport (the Results of science and technology). Moscow.
- Ivanov I.E. (2007). To the question about routing in the regional message, East-European Journal of advanced technologies, № 5/2(29).
- Vdovichenko V.A. (2004). The effectiveness of the functioning of an urban passenger transport systems. Kyiv, NTU.
- Dubrovsky V.V. (2001). The function of the gravity of the population on the labour purposes // Road transport. Kharkiv, KhNAHU.
- Marunich V.S. (1996). Substantiation of construction of passenger route systems in cities. Аbstract. Kiev, UTU.
- Lubiy E.V. (2012). Determination of the demand for mobility of the population of small towns route passenger transport. Аbstract. Kharkiv, KhNAHU.
- Gorbachov P.F. (2009). A new concept of modeling the needs of the population in the labour movements of urban passenger transport. Dnepropetrovsk, DNTURT V. Lazariana, Vestnik №27.
- Rossolov O.V. (2012). Improvement of the interval of the concept of determining the demand for the services of the passenger of the route transport in the large cities. Аbstract. Kharkiv, KhNAHU.
- Nakatsuyama M. (1984). Determination of optimal part and allocation of demand buses using furry heuristic approach. JFAC/JFJP/JFORS / ''Control in transportation system'' conference, 4, Proceedings of the Oxford, Baden-Baden.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Петро Федорович Горбачов, Вадим Іванович Крикун, Джан Полад Акбар
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.