Визначення енергоефективних режимів роботи маршового електродвигуна автономного плавального апарата

Автор(и)

  • Yana Volyanskaya Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова пр. Героїв України, 9, м. Миколаїв, Україна, 54025, Україна https://orcid.org/0000-0002-3010-1684
  • Sergey Volyanskiy Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова пр. Героїв України, 9, м. Миколаїв, Україна, 54025, Україна https://orcid.org/0000-0001-7922-0441
  • Aleksandr Volkov Національний університет «Одеська морська академія» вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0002-6742-4217
  • Oleg Onishchenko Національний університет «Одеська морська академія» вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0002-3766-3188

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.118984

Ключові слова:

автономний плавальний апарат, алгоритми управління, втрати потужності, баророзвантажений маршевий асинхронний електродвигун

Анотація

Наведено аналітичні вирази та методика розрахунку, які дозволяють встановлювати енергетично ефективні режими роботи маршового трифазного асинхронного електродвигуна автономного плавального апарата. Завдання вирішується за рахунок оцінок поточних втрат потужності і необхідної напруги живлення при різних статичних навантаженнях. Встановлення аналітично визначених режимів роботи маршового електродвигуна дозволяє у системі електроруху мінімізувати струм або потужність і збільшити час автономної роботи плавального апарата

Біографії авторів

Yana Volyanskaya, Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова пр. Героїв України, 9, м. Миколаїв, Україна, 54025

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електрообладнання суден та інформаційної безпеки

 

Sergey Volyanskiy, Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова пр. Героїв України, 9, м. Миколаїв, Україна, 54025

Кандидат технічних наук

Кафедра електрообладнання суден та інформаційної безпеки

Aleksandr Volkov, Національний університет «Одеська морська академія» вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат технічних наук

Кафедра судноводіння

Oleg Onishchenko, Національний університет «Одеська морська академія» вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029

Доктор технічних наук

Кафедра технічної експлуатації флоту

Посилання

  1. Podvodnye ubiytsy avianostsev: glubinnye bespilotniki protiv VMS SShA. Available at: https://tvzvezda.ru/news/forces/content/201504271716-4r23.htm
  2. Budashko, V. V. (2017). Design of the three-level multicriterial strategy of hybrid marine power plant control for a combined propulsion complex. Electrical Engineering & Electromechanics, 2, 62–72. doi: 10.20998/2074-272x.2017.2.10
  3. Volyanskaya, Ya. B., Volyanskiy, S. M. (2012). Razrabotka asinhronnogo dvigatelya dlya dvizhitel'no-rulevogo kompleksa podvodnogo apparata. Problemy avtomatiki i elektrooborudovaniya transportnyh sredstv «PAETS-2012»: Mater. Vseukr. nauch. tekhn. konf. Nikolaev: NUK, 129–131.
  4. Ogay, S. A. (2015). Ponyatiya mnogotselevogo sudna ledovogo plavaniya i osobennosti primeneniya sistemnogo podhoda pri opredelenii harakteristik na nachal'nom etape proektirovaniya sudna etogo tipa. Morskie intellektual'nye tekhnologii, 1 (3 (29)), 45–54.
  5. Lepistö, V., Lappalainen, J., Sillanpää, K., Ahtila, P. (2016). Dynamic process simulation promotes energy efficient ship design. Ocean Engineering, 111, 43–55. doi: 10.1016/j.oceaneng.2015.10.043
  6. Buhanovskiy, A. V., Nechaev, Yu. I. (2012). Metaontologiya issledovatel'skogo proektirovaniya morskih dinamicheskih ob'ektov. Ontologiya proektirovaniya, 1, 53–64.
  7. Heinen, S. (2012). Analyzing Energy Use with Decomposition Methods. IEA Energy Training Week, 769–778.
  8. Braslavskiy, I. Ya., Ishmatov, Z. Sh., Polyakov, V. N. (2004). Energosberegayushchiy asinhronnyy elektroprivod. Moscow: Izd. tsentr «Akademiya», 256.
  9. Chan, C. C. (2002). The state of the art of electric and hybrid vehicles. Proceedings of the IEEE, 90 (2), 247–275. doi: 10.1109/5.989873
  10. Emadi, A., Lee, Y. J., Rajashekara, K. (2008). Power Electronics and Motor Drives in Electric, Hybrid Electric, and Plug-In Hybrid Electric Vehicles. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 55 (6), 2237–2245. doi: 10.1109/tie.2008.922768
  11. Onishchenko, O. A. (2006). Elektroprivod sistem kondensatsii holodil'nyh ustanovok. Elektromashinostroenie i elektrooborudovanie, 66, 190–192.
  12. Zeraoulia, M., Benbouzid, M. E. H., Diallo, D. (2006). Electric Motor Drive Selection Issues for HEV Propulsion Systems: A Comparative Study. IEEE Transactions on Vehicular Technology, 55 (6), 1756–1764. doi: 10.1109/tvt.2006.878719
  13. Lian, J., Zhou, Y., Ma, T., Wang, W. (2010). Design for Motor Controller in Hybrid Electric Vehicle Based on Vector Frequency Conversion Technology. Mathematical Problems in Engineering, 2010, 1–21. doi: 10.1155/2010/627836
  14. Dong, G., Ojo, O. (2006). Efficiency Optimizing Control of Induction Motor Using Natural Variables. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 53 (6), 1791–1798. doi: 10.1109/tie.2006.885117
  15. Volyanskaya, Ya. B., Andryushchenko, O. A., Boyko, A. A. (2006). Formirovanie vyhodnogo napryazheniya TPN, invariantnogo faze toka nagruzki. Elektromashynobuduvannia ta elektroobladnannia, 66, 33–35.
  16. Vittek, J., Ryvkin, S. (2013). Decomposed Sliding Mode Control of the Drive with Interior Permanent Magnet Synchronous Motor and Flexible Coupling. Mathematical Problems in Engineering, 2013, 1–17. doi: 10.1155/2013/680376
  17. Gomáriz, S., Prat, J., Sole, J., Gayà, P. (2009). An autonomous vehicle development for submarine observation. Journal of Marine Research, 2, 23–35.
  18. Ghozzi, S., Jelassi, K., Roboam, X. (2004). Energy optimization of induction motor drives. 2004 IEEE International Conference on Industrial Technology, 2004. IEEE ICIT ’04. doi: 10.1109/icit.2004.1490143
  19. Raj, C. T., Srivastava, S. P., Agarwal, P. (2009). Energy Efficient Control of Three-Phase Induction Motor – A Review. International Journal of Computer and Electrical Engineering, 61–70. doi: 10.7763/ijcee.2009.v1.10
  20. Marchenko, A. A., Trudnev, S. Yu. (2016). Eksperimental'nye issledovaniya protsessa iskusstvennogo nagruzheniya sudovyh asinhronnyh elektrodvigateley. Vestnik Kamchatskogo GTU, 38, 16–22.
  21. Marchenko, A. A., Onishchenko, O. A., Trudnev, S. Yu. (2014). Issledovanie modeli asinhronnogo elektrodvigatelya na vozmozhnost' nagruzheniya pri pomoshchi ponizheniya chastoty pitayushchego napryazheniya. Vestnik Kamchatskogo GTU, 29, 17–24.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-25

Як цитувати

Volyanskaya, Y., Volyanskiy, S., Volkov, A., & Onishchenko, O. (2017). Визначення енергоефективних режимів роботи маршового електродвигуна автономного плавального апарата. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(8 (90), 11–16. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.118984

Номер

Розділ

Енергозберігаючі технології та обладнання