Дослідження впливу параметрів електропередачі на ефективність вантажного рухомого складу постійного струму

Автор(и)

  • Oleksandr Gorobchenko Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0002-9868-3852
  • Oleksij Fomin Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0003-2387-9946
  • Volodimir Fomin Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля пр. Центральний, 59-а, м. Сєвєродонецьк, Україна, 93400, Україна https://orcid.org/0000-0002-8725-1106
  • Vajcheslav Kovalenko Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля пр. Центральний, 59-а, м. Сєвєродонецьк, Україна, 93400, Україна https://orcid.org/0000-0003-1706-2710

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.121713

Ключові слова:

транспортна механіка, тяговий двигун, коефіцієнт зчеплення, тягове зусилля, ресурсозбереження, струморозподіл

Анотація

Визначено параметри, що впливають на нерівномірність струморозподілу в силовому колі при ведені вантажних поїздів. Розроблено метод аналітичного розрахунку сукупного впливу всіх факторів на струморозподіл, що дозволило підвищити тягові властивості локомотивів при взаємодії з вантажними вагонами. Результати дослідження можуть бути використані при ремонті вантажного рухомого складу постійного струму та при проектуванні систем керування

Біографії авторів

Oleksandr Gorobchenko, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Доктор технічних наук, доцент

Кафедра тяговий рухомий склад залізниць

Oleksij Fomin, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Доктор технічних наук, доцент

Кафедра вагони та вагонне господарство

Volodimir Fomin, Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля пр. Центральний, 59-а, м. Сєвєродонецьк, Україна, 93400

Аспірант

Кафедра залізничний, автомобільний транспорт та підйомно-транспортні машини

Vajcheslav Kovalenko, Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля пр. Центральний, 59-а, м. Сєвєродонецьк, Україна, 93400

Аспірант

Кафедра залізничний, автомобільний транспорт та підйомно-транспортні машини

Посилання

  1. Koblov, R., Novachuk, I., Egorov, P. (2017). New Interpretation of Process of Formation of Tractive Effort of the Locomotive. Procedia Engineering, 187, 803–808. doi: 10.1016/j.proeng.2017.04.444
  2. Dincer, I., Hogerwaard, J., Zamfirescu, C. (2015). Integrated Locomotive Systems. Clean Rail Transportation Options. Springer, 115–136. doi: 10.1007/978-3-319-21726-0_6
  3. Slivinskiy, Y. V., Yu Radin, S., Gridchina, I. N. (2015). The Development of Technical Solutions for the Transverse Arrangement of Wheelsets of the Triaxial Non-Pedestal Bogies for Locomotives. Indian Journal of Science and Technology, 8 (34). doi: 10.17485/ijst/2015/v8i34/85275
  4. Goryacheva, I. G., Soshenkov, S. N., Torskaya, E. V. (2013). Modelling of wear and fatigue defect formation in wheel–rail contact. Vehicle System Dynamics, 51 (6), 767–783. doi: 10.1080/00423114.2011.602419
  5. Fomin, O. V. (2015). Increase of the freight wagons ideality degree and prognostication of their evolution stages. Scientific Bulletin of National Mining University, 3, 68–76.
  6. Bai, Y., Ho, T. K., Mao, B., Ding, Y., Chen, S. (2014). Energy-Efficient Locomotive Operation for Chinese Mainline Railways by Fuzzy Predictive Control. IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems, 15 (3), 938–948. doi: 10.1109/tits.2013.2292712
  7. Tartakovskyi, E., Gorobchenko, O., Antonovych, A. (2016). Improving the process of driving a locomotive through the use of decision support systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 4–11. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80198
  8. Liudvinavičius, L., Bureika, G. (2011). Theoretical and practical perspectives of diesel locomotive with DC traction motors wheel-sets’ slipping and sliding control. Transport, 26 (4), 335–343. doi: 10.3846/16484142.2011.633339
  9. Garg, V. (2012). Dynamics of railway vehicle systems. Ottava: Elsevier, 407.
  10. De Souza, R. R., Gules, R. (2016). Modeling of a high power IGBT for a 1000A DC-DC converter used to drive diesel-electric locomotive traction motors. 2016 12th IEEE International Conference on Industry Applications (INDUSCON). doi: 10.1109/induscon.2016.7874500
  11. Kelrykh, М., Fomin, О. (2014). Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Metallurgical and Mining Industry, 6, 57–60.
  12. Gerlici, J., Gorgunov, M., Kravchenko, K., Domin, R., Kovtanets, M., Lack, T. (2017). Slipping and skidding occurrence probability decreasing by means of the friction controlling in the wheel-braking pad and wheel-rail contacts. Manufacturing Technology, 17, 179–186.
  13. Gorobchenko, O. (2014). Determination of the parameters of the utility function of the DSS solutions for locomotive brigades. Collection of scientific works of the Ukrainian State University of Railway Transport, 149, 80–87.
  14. Butko, T. V., Babanin, O. B., Horobchenko, O. M. (2015). Rationale for the type of the membership function of fuzzy parameters of locomotive intelligent control systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3 (73)), 4–8. doi: 10.15587/1729-4061.2015.35996
  15. Pyrhönen J., Jokinen T., Hrabovcová V. Design of rotating electrical machines. New York: John Wiley & Sons, 2013. doi: 10.1002/9781118701591
  16. Tong, W. (2014). Mechanical design of electric motors. Boca Raton: CRC press.
  17. Hetman, H. (2011). The theory of electric traction. Vol. 1. Dnipropetrovsk: Makovetsky Publishing House, 456.
  18. Simson, S. A., Cole, C. (2008). Simulation of curving at low speed under high traction for passive steering hauling locomotives. Vehicle System Dynamics, 46 (12), 1107–1121. doi: 10.1080/00423110701883163

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-26

Як цитувати

Gorobchenko, O., Fomin, O., Fomin, V., & Kovalenko, V. (2018). Дослідження впливу параметрів електропередачі на ефективність вантажного рухомого складу постійного струму. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3 (91), 60–67. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.121713

Номер

Розділ

Процеси управління