Дослідження впливу параметрів електропередачі на ефективність вантажного рухомого складу постійного струму
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.121713Ключові слова:
транспортна механіка, тяговий двигун, коефіцієнт зчеплення, тягове зусилля, ресурсозбереження, струморозподілАнотація
Визначено параметри, що впливають на нерівномірність струморозподілу в силовому колі при ведені вантажних поїздів. Розроблено метод аналітичного розрахунку сукупного впливу всіх факторів на струморозподіл, що дозволило підвищити тягові властивості локомотивів при взаємодії з вантажними вагонами. Результати дослідження можуть бути використані при ремонті вантажного рухомого складу постійного струму та при проектуванні систем керування
Посилання
- Koblov, R., Novachuk, I., Egorov, P. (2017). New Interpretation of Process of Formation of Tractive Effort of the Locomotive. Procedia Engineering, 187, 803–808. doi: 10.1016/j.proeng.2017.04.444
- Dincer, I., Hogerwaard, J., Zamfirescu, C. (2015). Integrated Locomotive Systems. Clean Rail Transportation Options. Springer, 115–136. doi: 10.1007/978-3-319-21726-0_6
- Slivinskiy, Y. V., Yu Radin, S., Gridchina, I. N. (2015). The Development of Technical Solutions for the Transverse Arrangement of Wheelsets of the Triaxial Non-Pedestal Bogies for Locomotives. Indian Journal of Science and Technology, 8 (34). doi: 10.17485/ijst/2015/v8i34/85275
- Goryacheva, I. G., Soshenkov, S. N., Torskaya, E. V. (2013). Modelling of wear and fatigue defect formation in wheel–rail contact. Vehicle System Dynamics, 51 (6), 767–783. doi: 10.1080/00423114.2011.602419
- Fomin, O. V. (2015). Increase of the freight wagons ideality degree and prognostication of their evolution stages. Scientific Bulletin of National Mining University, 3, 68–76.
- Bai, Y., Ho, T. K., Mao, B., Ding, Y., Chen, S. (2014). Energy-Efficient Locomotive Operation for Chinese Mainline Railways by Fuzzy Predictive Control. IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems, 15 (3), 938–948. doi: 10.1109/tits.2013.2292712
- Tartakovskyi, E., Gorobchenko, O., Antonovych, A. (2016). Improving the process of driving a locomotive through the use of decision support systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 4–11. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80198
- Liudvinavičius, L., Bureika, G. (2011). Theoretical and practical perspectives of diesel locomotive with DC traction motors wheel-sets’ slipping and sliding control. Transport, 26 (4), 335–343. doi: 10.3846/16484142.2011.633339
- Garg, V. (2012). Dynamics of railway vehicle systems. Ottava: Elsevier, 407.
- De Souza, R. R., Gules, R. (2016). Modeling of a high power IGBT for a 1000A DC-DC converter used to drive diesel-electric locomotive traction motors. 2016 12th IEEE International Conference on Industry Applications (INDUSCON). doi: 10.1109/induscon.2016.7874500
- Kelrykh, М., Fomin, О. (2014). Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Metallurgical and Mining Industry, 6, 57–60.
- Gerlici, J., Gorgunov, M., Kravchenko, K., Domin, R., Kovtanets, M., Lack, T. (2017). Slipping and skidding occurrence probability decreasing by means of the friction controlling in the wheel-braking pad and wheel-rail contacts. Manufacturing Technology, 17, 179–186.
- Gorobchenko, O. (2014). Determination of the parameters of the utility function of the DSS solutions for locomotive brigades. Collection of scientific works of the Ukrainian State University of Railway Transport, 149, 80–87.
- Butko, T. V., Babanin, O. B., Horobchenko, O. M. (2015). Rationale for the type of the membership function of fuzzy parameters of locomotive intelligent control systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3 (73)), 4–8. doi: 10.15587/1729-4061.2015.35996
- Pyrhönen J., Jokinen T., Hrabovcová V. Design of rotating electrical machines. New York: John Wiley & Sons, 2013. doi: 10.1002/9781118701591
- Tong, W. (2014). Mechanical design of electric motors. Boca Raton: CRC press.
- Hetman, H. (2011). The theory of electric traction. Vol. 1. Dnipropetrovsk: Makovetsky Publishing House, 456.
- Simson, S. A., Cole, C. (2008). Simulation of curving at low speed under high traction for passive steering hauling locomotives. Vehicle System Dynamics, 46 (12), 1107–1121. doi: 10.1080/00423110701883163
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Oleksandr Gorobchenko, Oleksij Fomin, Volodimir Fomin, Vajcheslav Kovalenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.