Експериментальне дослідження методу контролю кута набігання колеса локомотива на колію за допомогою акустичної емісії
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.122131Ключові слова:
кут набігання, акустична емісія, колісна пара, управління, стенд, спектральний аналіз, інформаційна вимірювальна системаАнотація
Розглянуто способи визначення кута набігання колеса локомотива на колію. Запропоновано вимірювати кут набігання колеса локомотива на колію на основі методу акустичної емісії. Описана інформаційна вимірювальна система для визначення та аналізу акустичної емісії з контакту "колесо-рейка". Отримано графіки залежності акустичної емісії контактної взаємодії колеса локомотива з рейкою
Посилання
- Kliuiev, S. O. (2016). Pidvyshchennia bezpeky rukhu na zaliznytsi. Visnyk SNU im. V. Dalia. Sievierodonetsk, 1 (225), 104–107.
- Kliuiev, S. O. (2017). Analiz metodiv identyfikatsiyi zaliznychnoho rukhomoho skladu. Visnyk SNU im. V. Dalia. Sievierodonetsk, 3 (233), 85–89.
- Kudinov, D., Shaydurov, G. (2009). Non-contact nondestructive rail testing. 2009 International Siberian Conference on Control and Communications. doi: 10.1109/sibcon.2009.5044873
- Shapran, E. (2005). Primenenie metoda akusticheskoy emissii dlya issledovaniya processa formirovaniya scepnyh harakteristik kontakta koleso – rel's. Vestnik VNIIZHT, 5, 31–35.
- Masliev, V. G. (1999). Osobennosti dinamiki rel'sovyh ekipazhey s ustroystvami dlya radial'noy ustanovki kolesnyh par v krivyh. Mekhanika ta mashynobuduvannia, 1, 161–165.
- Xing, Z., Chen, Y., Wang, X., Qin, Y., Chen, S. (2016). Online detection system for wheel-set size of rail vehicle based on 2D laser displacement sensors. Optik – International Journal for Light and Electron Optics, 127 (4), 1695–1702. doi: 10.1016/j.ijleo.2015.11.053
- Kim, M.-S. (2012). Measurement of the wheel-rail relative displacement using the image processing algorithm for the active steering wheelsets. International journal of systems applications, engineering and development, 6 (1), 114–121.
- Simson, S., Cole, C. (2008). Control alternatives for yaw actuated force steered bogies. IFAC Proceedings Volumes, 41 (2), 8281–8286. doi: 10.3182/20080706-5-kr-1001.01400
- Matsumoto, A., Sato, Y., Ohno, H., Tomeoka, M., Matsumoto, K., Kurihara, J. et. al. (2008). A new measuring method of wheel–rail contact forces and related considerations. Wear, 265 (9-10), 1518–1525. doi: 10.1016/j.wear.2008.02.031
- Kalivoda, J., Bauer, P. (2016). Roller Rig Tests with Active Stabilization of a Two-Axle Bogie. Proceedings of the Third International Conference on Railway Technology: Research, Development and Maintenance. Civil-Comp Press, Stirlingshire, United Kingdom. doi: 10.4203/ccp.110.96
- Thompson, D., Jones, C. (2009). Noise and vibration from the wheel–rail interface. Wheel–Rail Interface Handbook, 477–509. doi: 10.1533/9781845696788.1.477
- Cui, X. L., Chen, G. X., Yang, H. G., Zhang, Q., Ouyang, H., Zhu, M. H. (2015). Effect of the wheel/rail contact angle and the direction of the saturated creep force on rail corrugation. Wear, 330-331, 554–562. doi: 10.1016/j.wear.2014.12.046
- Kudinov, D. S., Shaydurov, G. Ya. (2009). Problemy nerazrushayushchego kontrolya rel'sovyh putey na zheleznodorozhnom transporte. Datchiki i Sistemy, 10, 19–27.
- Kudinov, D. S., Shaydurov, T. Ya. (2010). Beskontaktnaya defektoskopiya zheleznodorozhnyh putey na osnove parametricheskoy modulyacii elektromagnitnyh voln SVCh diapazona. XV Vserossiyskaya nauchno-prakticheskaya konferenciya «Radiolokaciya, navigaciya i svyaz'». Vol. 1. Voronezh, 852–858.
- Kudinov, D. S., Shaydurov, G. Ya. (2008). Problema distancionnogo metoda nerazrushayushchego kontrolya rel'sov na zheleznodorozhnom transporte. Sovremennye problemy radioelektroniki. Krasnoyarsk, 147–150.
- Thompson, D. J., Jones, C. J. C. (2000). A review of the modelling of wheel/rail noise generation. Journal of Sound and Vibration, 231 (3), 519–536. doi: 10.1006/jsvi.1999.2542
- Nosko, G. S., Koshechkina, N. I. (2011). K voprosu o mekhanizme zvukoobrashchovaniya ot kontaktnogo vzaimodeystviya kolesa i rel'sa. Vestnik VNU im. V. Dalya, 4 (158), 102–106.
- Thompson, D. J. (2009). Railway noise and vibration. Mechanisms, modeling and means of control. Elsevier, 519.
- Spiryagin, M., Lee, K. S., Yoo, H. H., Spiryagin, V., Klyuyev, S. (2009). Study on using noise for development of active steering control system of rail vehicle. Proceedings of the 23nd National Conference and Exposition on Noise Control Engineering (Noise-Con 2008) (and the Sound Quality Symposium). USA: Curran Associates, Inc., 499–506.
- Hsu, S. S., Huang, Z., Iwnicki, S. D., Thompson, D. J., Jones, C. J. C., Xie, G., Allen, P. D. (2007). Experimental and theoretical investigation of railway wheel squeal. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 221 (1), 59–73. doi: 10.1243/0954409jrrt85
- Kliuiev, O. S., Kliuiev, S. O., Spiriahin, V. I., Horbunov, M. I., Ulshyn, V. O., Kravchenko, K. O. (2009). Pat. No. 45683 UA. Stend dlia doslidzhennia vzaiemodiyi kolesa z reikoiu zaliznychnoho transportu. MPK (2009), G01M 17/007. No. u200904393; declareted: 05.05.2009; published: 25.11.2009, Bul. No. 22.
- Golubenko, A. L., Malohatko, A. A., Klyuev, S. A., Klyuev, A. S. (2011). The application review on the rolling stock of devices for turn of wheel pairs in the horizontal plane. Teka, 11A, 5–11.
- Kliuiev, S. O. (2017). Znyzhennia znosu v systemi “koleso-reika” udoskonalennia avtomatyzatsiyi protsesu lubrykatsiyi hrebenia kolesa. Visnyk natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”. Seriya: dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv, 866, 157–161.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Sergey Klyuev
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.