Експериментальне дослідження методу контролю кута набігання колеса локомотива на колію за допомогою акустичної емісії

Автор(и)

  • Sergii Kliuiev Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля пр. Центральний, 59-а, м. Сєвєродонецьк, Україна, 93406, Україна https://orcid.org/0000-0003-3698-9917

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.122131

Ключові слова:

кут набігання, акустична емісія, колісна пара, управління, стенд, спектральний аналіз, інформаційна вимірювальна система

Анотація

Розглянуто способи визначення кута набігання колеса локомотива на колію. Запропоновано вимірювати кут набігання колеса локомотива на колію на основі методу акустичної емісії. Описана інформаційна вимірювальна система для визначення та аналізу акустичної емісії з контакту "колесо-рейка". Отримано графіки залежності акустичної емісії контактної взаємодії колеса локомотива з рейкою

Біографія автора

Sergii Kliuiev, Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля пр. Центральний, 59-а, м. Сєвєродонецьк, Україна, 93406

Кандидат технічних наук

Кафедра логістичне управління та безпека руху на транспорті

Посилання

  1. Kliuiev, S. O. (2016). Pidvyshchennia bezpeky rukhu na zaliznytsi. Visnyk SNU im. V. Dalia. Sievierodonetsk, 1 (225), 104–107.
  2. Kliuiev, S. O. (2017). Analiz metodiv identyfikatsiyi zaliznychnoho rukhomoho skladu. Visnyk SNU im. V. Dalia. Sievierodonetsk, 3 (233), 85–89.
  3. Kudinov, D., Shaydurov, G. (2009). Non-contact nondestructive rail testing. 2009 International Siberian Conference on Control and Communications. doi: 10.1109/sibcon.2009.5044873
  4. Shapran, E. (2005). Primenenie metoda akusticheskoy emissii dlya issledovaniya processa formirovaniya scepnyh harakteristik kontakta koleso – rel's. Vestnik VNIIZHT, 5, 31–35.
  5. Masliev, V. G. (1999). Osobennosti dinamiki rel'sovyh ekipazhey s ustroystvami dlya radial'noy ustanovki kolesnyh par v krivyh. Mekhanika ta mashynobuduvannia, 1, 161–165.
  6. Xing, Z., Chen, Y., Wang, X., Qin, Y., Chen, S. (2016). Online detection system for wheel-set size of rail vehicle based on 2D laser displacement sensors. Optik – International Journal for Light and Electron Optics, 127 (4), 1695–1702. doi: 10.1016/j.ijleo.2015.11.053
  7. Kim, M.-S. (2012). Measurement of the wheel-rail relative displacement using the image processing algorithm for the active steering wheelsets. International journal of systems applications, engineering and development, 6 (1), 114–121.
  8. Simson, S., Cole, C. (2008). Control alternatives for yaw actuated force steered bogies. IFAC Proceedings Volumes, 41 (2), 8281–8286. doi: 10.3182/20080706-5-kr-1001.01400
  9. Matsumoto, A., Sato, Y., Ohno, H., Tomeoka, M., Matsumoto, K., Kurihara, J. et. al. (2008). A new measuring method of wheel–rail contact forces and related considerations. Wear, 265 (9-10), 1518–1525. doi: 10.1016/j.wear.2008.02.031
  10. Kalivoda, J., Bauer, P. (2016). Roller Rig Tests with Active Stabilization of a Two-Axle Bogie. Proceedings of the Third International Conference on Railway Technology: Research, Development and Maintenance. Civil-Comp Press, Stirlingshire, United Kingdom. doi: 10.4203/ccp.110.96
  11. Thompson, D., Jones, C. (2009). Noise and vibration from the wheel–rail interface. Wheel–Rail Interface Handbook, 477–509. doi: 10.1533/9781845696788.1.477
  12. Cui, X. L., Chen, G. X., Yang, H. G., Zhang, Q., Ouyang, H., Zhu, M. H. (2015). Effect of the wheel/rail contact angle and the direction of the saturated creep force on rail corrugation. Wear, 330-331, 554–562. doi: 10.1016/j.wear.2014.12.046
  13. Kudinov, D. S., Shaydurov, G. Ya. (2009). Problemy nerazrushayushchego kontrolya rel'sovyh putey na zheleznodorozhnom transporte. Datchiki i Sistemy, 10, 19–27.
  14. Kudinov, D. S., Shaydurov, T. Ya. (2010). Beskontaktnaya defektoskopiya zheleznodorozhnyh putey na osnove parametricheskoy modulyacii elektromagnitnyh voln SVCh diapazona. XV Vserossiyskaya nauchno-prakticheskaya konferenciya «Radiolokaciya, navigaciya i svyaz'». Vol. 1. Voronezh, 852–858.
  15. Kudinov, D. S., Shaydurov, G. Ya. (2008). Problema distancionnogo metoda nerazrushayushchego kontrolya rel'sov na zheleznodorozhnom transporte. Sovremennye problemy radioelektroniki. Krasnoyarsk, 147–150.
  16. Thompson, D. J., Jones, C. J. C. (2000). A review of the modelling of wheel/rail noise generation. Journal of Sound and Vibration, 231 (3), 519–536. doi: 10.1006/jsvi.1999.2542
  17. Nosko, G. S., Koshechkina, N. I. (2011). K voprosu o mekhanizme zvukoobrashchovaniya ot kontaktnogo vzaimodeystviya kolesa i rel'sa. Vestnik VNU im. V. Dalya, 4 (158), 102–106.
  18. Thompson, D. J. (2009). Railway noise and vibration. Mechanisms, modeling and means of control. Elsevier, 519.
  19. Spiryagin, M., Lee, K. S., Yoo, H. H., Spiryagin, V., Klyuyev, S. (2009). Study on using noise for development of active steering control system of rail vehicle. Proceedings of the 23nd National Conference and Exposition on Noise Control Engineering (Noise-Con 2008) (and the Sound Quality Symposium). USA: Curran Associates, Inc., 499–506.
  20. Hsu, S. S., Huang, Z., Iwnicki, S. D., Thompson, D. J., Jones, C. J. C., Xie, G., Allen, P. D. (2007). Experimental and theoretical investigation of railway wheel squeal. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 221 (1), 59–73. doi: 10.1243/0954409jrrt85
  21. Kliuiev, O. S., Kliuiev, S. O., Spiriahin, V. I., Horbunov, M. I., Ulshyn, V. O., Kravchenko, K. O. (2009). Pat. No. 45683 UA. Stend dlia doslidzhennia vzaiemodiyi kolesa z reikoiu zaliznychnoho transportu. MPK (2009), G01M 17/007. No. u200904393; declareted: 05.05.2009; published: 25.11.2009, Bul. No. 22.
  22. Golubenko, A. L., Malohatko, A. A., Klyuev, S. A., Klyuev, A. S. (2011). The application review on the rolling stock of devices for turn of wheel pairs in the horizontal plane. Teka, 11A, 5–11.
  23. Kliuiev, S. O. (2017). Znyzhennia znosu v systemi “koleso-reika” udoskonalennia avtomatyzatsiyi protsesu lubrykatsiyi hrebenia kolesa. Visnyk natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”. Seriya: dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv, 866, 157–161.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-22

Як цитувати

Kliuiev, S. (2018). Експериментальне дослідження методу контролю кута набігання колеса локомотива на колію за допомогою акустичної емісії. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(9 (92), 69–75. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.122131

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи