Оцінка якості систем керування тяговим вентильно-індукторним приводом гібридного тепловозу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.122422Ключові слова:
тяговий вентильно-індукторний двигун, модальний регулятор, нечіткий регулятор, гібридний маневровий тепловозАнотація
Ідентифіковано параметри вентильно-індукторного двигуна та створена його імітаційна модель. Синтезовано модальний регулятор швидкості та регулятор на базі нечіткої логіки. Проаналізовано роботу двох типів регуляторів на основні показники якості регулювання. За результатами аналізу встановлено, що нечіткий регулятор більш точно відпрацьовує регульовану величину
Посилання
- Efimenko, Yu. I., Kovalev, V. I., Loginov, S. I.; Efimenko, Yu. I. (Ed.) (2014). Zheleznye dorogi. Obshchiy kurs. Moscow: UMC ZHDT, 503.
- Koseki, T. (2010). Technical trends of railway traction in the world. The 2010 International Power Electronics Conference ECCE ASIA. doi: 10.1109/ipec.2010.5544539
- Drofenik, U., Canales, F. (2014). European trends and technologies in traction. 2014 International Power Electronics Conference (IPEC-Hiroshima 2014 – ECCE ASIA). doi: 10.1109/ipec.2014.6869715
- Akli, C., Sareni, B., Roboam, X., Jeunesse, A. (2009). Integrated optimal design of a hybrid locomotive with multiobjective genetic algorithms. International Journal of Applied Electromagnetics and Mechanics, 151–162.
- Hou R., Yang Y., Emadi A. (2014). Hybrid electric locomotive powertrains. 2014 IEEE Conference and Expo Transportation Electrification Asia-Pacific (ITEC Asia-Pacific). doi: 10.1109/itec-ap.2014.6940843
- Kurz, H. (1999). Rolling across Europe's vanishing frontiers [electric railway technology]. IEEE Spectrum, 36 (2), 44–49. doi: 10.1109/6.744875
- Ryabov, E. S., Lyubarskiy, B. G., Over'yanova, L. V., Emel'yanov, V. L. (2009). Imitacionnaya model' tyagovogo ventil'no-induktornogo elektroprivoda. Elektrotekhnika i elektromekhanika, 67–72.
- Sezen, S., Karakas, E., Yilmaz, K., Ayaz, M. (2016). Finite element modeling and control of a high-power SRM for hybrid electric vehicle. Simulation Modelling Practice and Theory, 62, 49–67. doi: 10.1016/j.simpat.2016.01.006
- Kalaivani, L., Subburaj, P., Willjuice Iruthayarajan, M. (2013). Speed control of switched reluctance motor with torque ripple reduction using non-dominated sorting genetic algorithm (NSGA-II). International Journal of Electrical Power & Energy Systems, 53, 69–77. doi: 10.1016/j.ijepes.2013.04.005
- Xin, Z., Yi, T. (2011). Research of hybrid electric locomotive control strategy. 2011 International Conference on System science, Engineering design and Manufacturing informatization. doi: 10.1109/icssem.2011.6081159
- Buriakovskyi, S. H., Maslii, A. S., Pomazan, D. P., Denis, I. V. (2016). Obgruntuvannia neobkhidnostinosti modernizatsii teplovozu ChME3 iz vykorystanniam hibrydnoi sylovoi ustanovky. Elektryfiatsiya transportu, 12, 82–86.
- Krishnan, R. (2006). Switched reluctance motor drives. Modeling. Simulation, Analysis, Design and Applications. CRC Press, 324–328.
- Miller, T. J. E. (2002). Optimal design of switched reluctance motors. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 49 (1), 15–27. doi: 10.1109/41.982244
- Rymsha, V. V. (2004). Modelirovanie i sintez reaktivnyh i induktornyh elektromekhanicheskih preobrazovateley. Odessa, 336.
- Firago, B. I., Pavlyachik, L. B. (2007). Teoriya elektroprivoda. Minsk: Tekhnoperspektiva, 585.
- Kochneva, T. N., Kozhevnikov, A. V., Kochnev, N. V. (2013). Sintez modal'nogo regulyatora i ocenka effektivnosti modal'nogo upravleniya dlya dvuhmassovyh elektromekhanicheskih sistem. Vestnik Cherepoveckogo gosudarstvennogo universiteta, 4 (52), 15–22.
- Vadutov, O. S. (2013). Nastroyka tipovyh regulyatorov po metodu Ciglera-Nikol'sa. Tomsk: TPU, 10–15.
- Buryakovskiy, S. G., Lyubarskiy, B. G., Masliy, A. S., Masliy, A. S. (2013). Razrabotka i issledovanie sistemy upravleniya ventil'no-reaktivnym elektrodvigatelem. Vestnik NTU «KhPI». Ser.: Problemy avtomatizirovannogo elektroprivoda, 36, 195–197.
- Liubarskyi, B., Petrenko, А., Shaida, V., Maslii, A. (2017). Analysis of optimal operating modes of the induction traction drives for establishing a control algorithm over a semiconductor transducer. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (8 (88)), 65–72. doi: 10.15587/1729-4061.2017.109179
- Liubarskyi, B., Petrenko, О., Iakunin, D., Dubinina, O. (2017). Optimization of thermal modes and cooling systems of the induction traction engines of trams. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (9 (87)), 59–67. doi: 10.15587/1729-4061.2017.102236
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Serhii Buriakovskyi, Mykhailo Babaiev, Borys Liubarskyi, Artem Maslii, Nadezhda Karpenko, Danylo Pomazan, Andrii Maslii, Igor Denys
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.