Оцінка якості систем керування тяговим вентильно-індукторним приводом гібридного тепловозу

Автор(и)

  • Serhii Buriakovskyi Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Молнія» Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2469-7431
  • Mykhailo Babaiev Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-3553-8786
  • Borys Liubarskyi Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-2985-7345
  • Artem Maslii Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейербаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-0554-8150
  • Nadezhda Karpenko Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейербаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-9252-9934
  • Danylo Pomazan Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейербаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-5467-8824
  • Andrii Maslii ТОВ «Укртранссигнал» вул. Луї Пастера, 2, м. Харків, Україна, 61075, Україна https://orcid.org/0000-0001-7188-3638
  • Igor Denys ПрАТ «КАРТЕЛЬ.» вул. Дніпровське шосе, 84а, м. Кривий Ріг, Україна, 50026, Україна https://orcid.org/0000-0002-0160-2340

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.122422

Ключові слова:

тяговий вентильно-індукторний двигун, модальний регулятор, нечіткий регулятор, гібридний маневровий тепловоз

Анотація

Ідентифіковано параметри вентильно-індукторного двигуна та створена його імітаційна модель. Синтезовано модальний регулятор швидкості та регулятор на базі нечіткої логіки. Проаналізовано роботу двох типів регуляторів на основні показники якості регулювання. За результатами аналізу встановлено, що нечіткий регулятор більш точно відпрацьовує регульовану величину

Біографії авторів

Serhii Buriakovskyi, Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Молнія» Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, заступник директора

Mykhailo Babaiev, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор, завідуючий кафедри

Кафедра електроенергетики, електротехніки та електромеханіки

Borys Liubarskyi, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра електричного транспорту та тепловозобудування

Artem Maslii, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейербаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електроенергетики, електротехніки та електромеханіки

Nadezhda Karpenko, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейербаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електроенергетики, електротехніки та електромеханіки

Danylo Pomazan, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейербаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Аспірант

Кафедра електроенергетики, електротехніки та електромеханіки

Andrii Maslii, ТОВ «Укртранссигнал» вул. Луї Пастера, 2, м. Харків, Україна, 61075

Інженер

Igor Denys, ПрАТ «КАРТЕЛЬ.» вул. Дніпровське шосе, 84а, м. Кривий Ріг, Україна, 50026

Генеральний директор

Посилання

  1. Efimenko, Yu. I., Kovalev, V. I., Loginov, S. I.; Efimenko, Yu. I. (Ed.) (2014). Zheleznye dorogi. Obshchiy kurs. Moscow: UMC ZHDT, 503.
  2. Koseki, T. (2010). Technical trends of railway traction in the world. The 2010 International Power Electronics Conference ECCE ASIA. doi: 10.1109/ipec.2010.5544539
  3. Drofenik, U., Canales, F. (2014). European trends and technologies in traction. 2014 International Power Electronics Conference (IPEC-Hiroshima 2014 – ECCE ASIA). doi: 10.1109/ipec.2014.6869715
  4. Akli, C., Sareni, B., Roboam, X., Jeunesse, A. (2009). Integrated optimal design of a hybrid locomotive with multiobjective genetic algorithms. International Journal of Applied Electromagnetics and Mechanics, 151–162.
  5. Hou R., Yang Y., Emadi A. (2014). Hybrid electric locomotive powertrains. 2014 IEEE Conference and Expo Transportation Electrification Asia-Pacific (ITEC Asia-Pacific). doi: 10.1109/itec-ap.2014.6940843
  6. Kurz, H. (1999). Rolling across Europe's vanishing frontiers [electric railway technology]. IEEE Spectrum, 36 (2), 44–49. doi: 10.1109/6.744875
  7. Ryabov, E. S., Lyubarskiy, B. G., Over'yanova, L. V., Emel'yanov, V. L. (2009). Imitacionnaya model' tyagovogo ventil'no-induktornogo elektroprivoda. Elektrotekhnika i elektromekhanika, 67–72.
  8. Sezen, S., Karakas, E., Yilmaz, K., Ayaz, M. (2016). Finite element modeling and control of a high-power SRM for hybrid electric vehicle. Simulation Modelling Practice and Theory, 62, 49–67. doi: 10.1016/j.simpat.2016.01.006
  9. Kalaivani, L., Subburaj, P., Willjuice Iruthayarajan, M. (2013). Speed control of switched reluctance motor with torque ripple reduction using non-dominated sorting genetic algorithm (NSGA-II). International Journal of Electrical Power & Energy Systems, 53, 69–77. doi: 10.1016/j.ijepes.2013.04.005
  10. Xin, Z., Yi, T. (2011). Research of hybrid electric locomotive control strategy. 2011 International Conference on System science, Engineering design and Manufacturing informatization. doi: 10.1109/icssem.2011.6081159
  11. Buriakovskyi, S. H., Maslii, A. S., Pomazan, D. P., Denis, I. V. (2016). Obgruntuvannia neobkhidnostinosti modernizatsii teplovozu ChME3 iz vykorystanniam hibrydnoi sylovoi ustanovky. Elektryfiatsiya transportu, 12, 82–86.
  12. Krishnan, R. (2006). Switched reluctance motor drives. Modeling. Simulation, Analysis, Design and Applications. CRC Press, 324–328.
  13. Miller, T. J. E. (2002). Optimal design of switched reluctance motors. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 49 (1), 15–27. doi: 10.1109/41.982244
  14. Rymsha, V. V. (2004). Modelirovanie i sintez reaktivnyh i induktornyh elektromekhanicheskih preobrazovateley. Odessa, 336.
  15. Firago, B. I., Pavlyachik, L. B. (2007). Teoriya elektroprivoda. Minsk: Tekhnoperspektiva, 585.
  16. Kochneva, T. N., Kozhevnikov, A. V., Kochnev, N. V. (2013). Sintez modal'nogo regulyatora i ocenka effektivnosti modal'nogo upravleniya dlya dvuhmassovyh elektromekhanicheskih sistem. Vestnik Cherepoveckogo gosudarstvennogo universiteta, 4 (52), 15–22.
  17. Vadutov, O. S. (2013). Nastroyka tipovyh regulyatorov po metodu Ciglera-Nikol'sa. Tomsk: TPU, 10–15.
  18. Buryakovskiy, S. G., Lyubarskiy, B. G., Masliy, A. S., Masliy, A. S. (2013). Razrabotka i issledovanie sistemy upravleniya ventil'no-reaktivnym elektrodvigatelem. Vestnik NTU «KhPI». Ser.: Problemy avtomatizirovannogo elektroprivoda, 36, 195–197.
  19. Liubarskyi, B., Petrenko, А., Shaida, V., Maslii, A. (2017). Analysis of optimal operating modes of the induction traction drives for establishing a control algorithm over a semiconductor transducer. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (8 (88)), 65–72. doi: 10.15587/1729-4061.2017.109179
  20. Liubarskyi, B., Petrenko, О., Iakunin, D., Dubinina, O. (2017). Optimization of thermal modes and cooling systems of the induction traction engines of trams. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (9 (87)), 59–67. doi: 10.15587/1729-4061.2017.102236

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-02

Як цитувати

Buriakovskyi, S., Babaiev, M., Liubarskyi, B., Maslii, A., Karpenko, N., Pomazan, D., Maslii, A., & Denys, I. (2018). Оцінка якості систем керування тяговим вентильно-індукторним приводом гібридного тепловозу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(2 (91), 68–75. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.122422