Оцінка несучої здатності металевої гофрованої конструкції типу Multiplate MP 150 при взаємодії із ґрунтом засипки
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.123002Ключові слова:
залишкова деформація, несуча здатність, гофрована конструкція, модуль пружності, нерівність на залізничній коліїАнотація
Проведено оцінку напруженого стану залізничної конструкції типу Multiplate MP 150 із врахуванням ступеню ущільнення грунтової засипки. Встановлено, що у початковий період експлуатації металева гофрована конструкція є нестійкою проти утворення пластичного шарніра, коли грунтова засипка ще не досягла нормативного ступеню ущільнення. З метою недопущення розвитку залишкових деформацій металевої гофрованої труби необхідний технічний нагляд за трубою протягом року експлуатації
Посилання
- Posibnyk do VBN V.2.3-218-198:2007 (2007). Sporudy transportu. Proektuvannia ta budivnytstvo sporud iz metalevykh hofrovanykh konstruktsiyi na avtomobilnykh dorohakh zahalnoho korystuvannia: Rekomendovano naukovo-tekhnichnoiu radoiu DerzhdorNDI vid 17 lystopada 2006 r. No. 14. Kyiv, 122.
- Koval, P. M., Babiak, I. P., Sitdykova, T. M. (2010). Normuvannia pry proektuvanni i budivnytstvi sporud z metalevykh hofrovanykh konstruktsiyi. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu, 39, 114–117.
- Luchko, Y. Y., Kovalchuk, V. V., Nabochenko, O. S. (2015). Study of carrying capacity of a corrugated metal construction by criterion of yield hinge development. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 5 (59), 180–194. doi: 10.15802/stp2015/55340
- Sysyn, M., Kowaltschuk, W., Nabotschenko, O., Gerber, U. (2016). Die Tragfähigkeit von Eisenbahndurchlässen in Abhängigkeit von der Bauausführung und der Instandhaltung. ETR – Eisenbahntechnische Rundschau, 39–44.
- Luchko, Y. Y. (2013). Gruntoznavstvo, mekhanika gruntiv, osnovy ta fundamenty. Lviv: Kameniar, 320.
- Kovalchuk, V., Luchko, J., Bondarenko, I., Markul, R., Parneta, B. (2016). Research and analysis of the stressed-strained state of metal corrugated structures of railroad tracks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (7 (84)), 4–9. doi: 10.15587/1729-4061.2016.84236
- Wysokowski, A., Janusz, L. (2007). Mostowe konstrukcje gruntowo – powlokowe. Laboratoryjne badania niszczace. Awarie w czasie budowy i eksploatacji. XXIII konferencja naukowo-techniczna. Szczecin, 541–550.
- Esmaeili, M., Zakeri, J. A., Abdulrazagh, P. H. (2013). Minimum depth of soil cover above long-span soil-steel railway bridges. International Journal of Advanced Structural Engineering, 5 (1), 7. doi: 10.1186/2008-6695-5-7
- Ahad, F. R., Enakoutsa, K., Solanki, K. N., Tjiptowidjojo, Y., Bammann, D. J. (2013). Modeling the Dynamic Failure of Railroad Tank Cars Using a Physically Motivated Internal State Variable Plasticity/Damage Nonlocal Model. Modelling and Simulation in Engineering, 2013, 1–11. doi: 10.1155/2013/815158
- Novodzinskiy, A. L., Kleveko, V. I. (2014). Uchet vliyaniya tolshchiny gofrorovannogo elementa na prochnost' i ustoychivost' metallicheskoy vodopropusknoy truby. Vestnik PNIPU. Stroitel'stvo i arhitektura, 1, 81–94.
- Saat, M. R., Barkan, C. P. L. (2011). Generalized railway tank car safety design optimization for hazardous materials transport: Addressing the trade-off between transportation efficiency and safety. Journal of Hazardous Materials, 189 (1-2), 62–68. doi: 10.1016/j.jhazmat.2011.01.136
- AASHTO: Standart Specifications for Highway Bridges (2011). American Association of State Highway and Transportation Officials, 444 N. Capitol St., N. W., Ste. 249, Washington, D. C.
- Handbook of steel drainage and highway construction products (2002). American Iron and Steel Institute. Canada.
- Waster, M. (2008). RORBROAR. Verifiering av nyutvecklat dimensioneringsprogram samt vidareutveckling for jernvagstrafik. Orebro University, Sweden, 143.
- Machelski, C. (2008). Modelowanie mostowych konstrukcji gruntowo-powlokowych. Dolno-slaskie Wydawnictwo Edukacyjne, 208.
- ODM 218.2.001-2009. Rekomendacii po proektirovaniyu vodopropusnyh metallicheskih gofrirovannyh trub: Rasporyazhenie Federal'nogo dorozhnogo agentstva ot 21 iyulya 2009 g. No. 252-r.
- Pettersson, L., Sundquist, H. (2007). Design of soil steel composite bridges. Structural Desing and Bridges, Stockholm, 84.
- Posibnyk do VBN V.2.3-218-198:2007 (2007). Sporudy transportu. Proektuvannia ta budivnytstvo sporud iz metalevykh hofrovanykh konstruktsiyi na avtomobilnykh dorohakh zahalnoho korystuvannia. Kyiv, 122.
- Mechelski, C. (2008). Vodelowanie mostowych konstrukcji gruntowo-powlokowych. Wrozlaw, 205.
- El-Sawy, K. M. (2003). Three-dimensional modeling of soil-steel culverts under the effect of truckloads. Thin-Walled Structures, 41 (8), 747–768. doi: 10.1016/s0263-8231(03)00022-3
- Machelski, C. (2010). Kinematic method for determining influence function of internal forces in the steel shell of soil-steel bridge. Studia Geotechnica et Mechanica, XXXII (3), 28–40.
- Elshimi, T. M. (2011). Three-dimensional nonlinear analysis of deep-corrugated steel culverts. Queen’s University Publ., 738.
- Barbato, M., Bowman, M., Herbin, A. (2010). Performance evaluation of buried pipe installation. Louisiana State University Publ., 123.
- Kovalchuk, V. V. (2015). The effect of corrugated elements thickness on the deflected mode of corrugated metal structures. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 3 (57), 199–207. doi: 10.15802/stp2015/46079
- Pettersson, L., Leander, J., Hansing, L. (2002). Fatigue design of soil steel composite bridges. Archives of institute of civil engineering, 12, 237–242.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Vitalii Kovalchuk, Yuri Kovalchuk, Mykola Sysyn, Volodymyr Stankevych, Oleksiy Petrenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.