Стратегії маркетингу та позиціонування вищого навчального закладу в соціальних мережах
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12349Ключові слова:
Онлайн маркетинг, соціальні мережі, стратегії позиціонування, моніторинг ефективності позиціонуванняАнотація
В статті запропонований метод позиціонування університету за допомогою соціальних мереж, розглянуті стратегії для онлайн маркетингу та варіанти використання цих стратегій в процесі позиціонування університету, визначені основні принципи позиціонування університету в соціальних мережах, визначені етапи процесу позиціонування, а також визначені основні етапи моніторингу ефективності застосування методів та засобів для позиціонуванняПосилання
- Evans, D. Social Media Marketing: An Hour a Day. - Wiley Publisching, Inc. - ISBN: 978-0-470-34402-6. - 395p.
- Hastings, G. Social Marketing / 1 edition. - Butterworth-Heinemann, July 2, 2007. - 392p.
- Kerpen, D. Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook (And Other Social Networks) / 1 edition. - McGraw-Hill, June 7, 2011. - ISBN-10: 0071762345. - 272 p.
- Kline, L.V. Why Online Marketing Matters - How Small Business Can Get More Customers, Sales & Profits. - Pete's Publishing, October 24, 2012. - 126p.
- Lee, N. Social Marketing: Influencing Behaviors for Good / Lee N., Kotler Ph.; Fourth Edition edition. - SAGE Publications, Inc, October 20, 2011. - ISBN-10: 1412981492. - 520p.
- Meyerson, M. Mastering Online Marketing / 1 edition. - Entrepreneur Press, January 1, 2008. - ISBN-10: 1599181517. - 262p.
- McKenzie-Mohr D. Fostering Sustainable Behavior: An Introduction to Community-Based Social Marketing / Third Edition edition. - New Society Publishers, March 15, 2011. - ISBN-10: 0865716420. - 192p.
- Scott D. The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly / 3 edition. - Wiley, August 30, 2011. - ISBN-10: 1118026985. - 366 p.
- Sloboda, K.O. Web-forum audience extension by means of social networks// Proceedings of the International Conference System Analysis and Information Technologies (SAIT’2011). – Kyiv: “IASA” NTUU “KPI”, 2011. – P. 409.
- Ryan D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation / 2nd edition. - Kogan Page, November 5, 2012. - ISBN-10: 0749464275. - 304p.
- Evans D. Social Media Marketing: An Hour a Day. - Wiley Publisching, Inc. - ISBN: 978-0-470-34402-6. - 395p.
- Hastings G. Social Marketing / 1 edition. - Butterworth-Heinemann, July 2, 2007. - 392p.
- Kerpen D. Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook (And Other Social Networks) / 1 edition. - McGraw-Hill, June 7, 2011. - ISBN-10: 0071762345. - 272 p.
- Kline L.V. Why Online Marketing Matters - How Small Business Can Get More Customers, Sales & Profits. - Pete's Publishing, October 24, 2012. - 126p.
- Lee N. Social Marketing: Influencing Behaviors for Good / Lee N., Kotler Ph.; Fourth Edition edition. - SAGE Publications, Inc, October 20, 2011. - ISBN-10: 1412981492. - 520p.
- Meyerson M. Mastering Online Marketing / 1 edition. - Entrepreneur Press, January 1, 2008. - ISBN-10: 1599181517. - 262p.
- McKenzie-Mohr D. Fostering Sustainable Behavior: An Introduction to Community-Based Social Marketing / Third Edition edition. - New Society Publishers, March 15, 2011. - ISBN-10: 0865716420. - 192p.
- Scott D. The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly / 3 edition. - Wiley, August 30, 2011. - ISBN-10: 1118026985. - 366 p.
- Sloboda K.O. Web-forum audience extension by means of social networks// Proceedings of the International Conference System Analysis and Information Technologies (SAIT’2011). – Kyiv: “IASA” NTUU “KPI”, 2011. – P. 409.
- Ryan D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation / 2nd edition. - Kogan Page, November 5, 2012. - ISBN-10: 0749464275. - 304p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Катерина Олегівна Слобода, Оксана Петрівна Пелещишин
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.