Стратегії маркетингу та позиціонування вищого навчального закладу в соціальних мережах

Автор(и)

  • Катерина Олегівна Слобода Національний університет “Львівська політехніка” Вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна
  • Оксана Петрівна Пелещишин Львівський національний університет імені Івана Франка Вул. Університетська, 1, м. Львів, Україна, 79000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12349

Ключові слова:

Онлайн маркетинг, соціальні мережі, стратегії позиціонування, моніторинг ефективності позиціонування

Анотація

В статті запропонований метод позиціонування університету за допомогою соціальних мереж, розглянуті стратегії для онлайн маркетингу та варіанти використання цих стратегій в процесі позиціонування університету, визначені основні принципи позиціонування університету в соціальних мережах, визначені етапи процесу позиціонування, а також визначені основні етапи моніторингу ефективності застосування методів та засобів для позиціонування

Біографії авторів

Катерина Олегівна Слобода, Національний університет “Львівська політехніка” Вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Аспірант, асистент

Кафедра  соціальних комунікацій  та інформаційної діяльності

Оксана Петрівна Пелещишин, Львівський національний університет імені Івана Франка Вул. Університетська, 1, м. Львів, Україна, 79000

Аспірант

Кафедра математичного моделювання соціально-економічних процесів

Посилання

  1. Evans, D. Social Media Marketing: An Hour a Day. - Wiley Publisching, Inc. - ISBN: 978-0-470-34402-6. - 395p.
  2. Hastings, G. Social Marketing / 1 edition. - Butterworth-Heinemann, July 2, 2007. - 392p.
  3. Kerpen, D. Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook (And Other Social Networks) / 1 edition. - McGraw-Hill, June 7, 2011. - ISBN-10: 0071762345. - 272 p.
  4. Kline, L.V. Why Online Marketing Matters - How Small Business Can Get More Customers, Sales & Profits. - Pete's Publishing, October 24, 2012. - 126p.
  5. Lee, N. Social Marketing: Influencing Behaviors for Good / Lee N., Kotler Ph.; Fourth Edition edition. - SAGE Publications, Inc, October 20, 2011. - ISBN-10: 1412981492. - 520p.
  6. Meyerson, M. Mastering Online Marketing / 1 edition. - Entrepreneur Press, January 1, 2008. - ISBN-10: 1599181517. - 262p.
  7. McKenzie-Mohr D. Fostering Sustainable Behavior: An Introduction to Community-Based Social Marketing / Third Edition edition. - New Society Publishers, March 15, 2011. - ISBN-10: 0865716420. - 192p.
  8. Scott D. The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly / 3 edition. - Wiley, August 30, 2011. - ISBN-10: 1118026985. - 366 p.
  9. Sloboda, K.O. Web-forum audience extension by means of social networks// Proceedings of the International Conference System Analysis and Information Technologies (SAIT’2011). – Kyiv: “IASA” NTUU “KPI”, 2011. – P. 409.
  10. Ryan D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation / 2nd edition. - Kogan Page, November 5, 2012. - ISBN-10: 0749464275. - 304p.
  11. Evans D. Social Media Marketing: An Hour a Day. - Wiley Publisching, Inc. - ISBN: 978-0-470-34402-6. - 395p.
  12. Hastings G. Social Marketing / 1 edition. - Butterworth-Heinemann, July 2, 2007. - 392p.
  13. Kerpen D. Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook (And Other Social Networks) / 1 edition. - McGraw-Hill, June 7, 2011. - ISBN-10: 0071762345. - 272 p.
  14. Kline L.V. Why Online Marketing Matters - How Small Business Can Get More Customers, Sales & Profits. - Pete's Publishing, October 24, 2012. - 126p.
  15. Lee N. Social Marketing: Influencing Behaviors for Good / Lee N., Kotler Ph.; Fourth Edition edition. - SAGE Publications, Inc, October 20, 2011. - ISBN-10: 1412981492. - 520p.
  16. Meyerson M. Mastering Online Marketing / 1 edition. - Entrepreneur Press, January 1, 2008. - ISBN-10: 1599181517. - 262p.
  17. McKenzie-Mohr D. Fostering Sustainable Behavior: An Introduction to Community-Based Social Marketing / Third Edition edition. - New Society Publishers, March 15, 2011. - ISBN-10: 0865716420. - 192p.
  18. Scott D. The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly / 3 edition. - Wiley, August 30, 2011. - ISBN-10: 1118026985. - 366 p.
  19. Sloboda K.O. Web-forum audience extension by means of social networks// Proceedings of the International Conference System Analysis and Information Technologies (SAIT’2011). – Kyiv: “IASA” NTUU “KPI”, 2011. – P. 409.
  20. Ryan D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation / 2nd edition. - Kogan Page, November 5, 2012. - ISBN-10: 0749464275. - 304p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-25

Як цитувати

Слобода, К. О., & Пелещишин, О. П. (2013). Стратегії маркетингу та позиціонування вищого навчального закладу в соціальних мережах. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(2(62), 14–19. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12349

Номер

Розділ

Інформаційні технології