Дистанційне навчання, як система підвищення кваліфікації сучасного викладача

Автор(и)

  • Наталя Євгеніївна Твердохлєбова Національний технічний університет “ Харківський політехнічний інститут ” Вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Євгеній Олександрович Семенов Національний технічний університет “ Харківський політехнічний інститут ” Вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12351

Ключові слова:

Професійна діяльність викладача, компоненти педагогічної культури, дистанційне навчання, навчальне середовище

Анотація

У статті проведений аналіз дослідження функцій професійної діяльності викладачів технічних університетів в умовах інтенсивного розвитку інформаційних технологій. Системою, що забезпечує реалізацію потреби у професійному педагогічному вдосконаленні, формуванні педагогічної культури викладача вищої технічної школи, може стати система дистанційного навчання

Біографії авторів

Наталя Євгеніївна Твердохлєбова, Національний технічний університет “ Харківський політехнічний інститут ” Вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002

Старший викладач

Кафедра охорони праці та навколишнього середовища

Євгеній Олександрович Семенов, Національний технічний університет “ Харківський політехнічний інститут ” Вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра охорони праці та навколишнього середовища

Посилання

  1. Adler, A. (1932). What Life Should Masn to You // Ed By A / Porter – London: George Allen & Unvin LTD, 300 p.
  2. Felder, R. (1994). The Myth of the Superhuman Professor. J. Engr. Education, 82(2), 105-110.
  3. Armando, R., Felder, R., Woods, D., Stice, J. (2000). The future of engineering education. А vision for a new century. Chem. Engr. Education, 34(1), 16–25.
  4. Szymanowicz, P. (1992). Zarys kwalifikacji nauczyciela sxkoly przyszlosci. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellonskiego, Prace Pedagogiczne, Zeszyt 15, Wyd. UJ, 69-79.
  5. Boyer, E.L. (1990). Scholarship reconsidered: Priorities of the professoriate, Princeton, NJ, Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching, 147 p.
  6. Исаев, И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя [Текст] / И.Ф.Исаев. – М. : Академия, 2002. – 208 с.
  7. Савельев, А.Я. Модель формирования специалиста с высшим образованием на современном этапе [Текст] / А.Я. Савельев, Л.Г. Семушина, В.С. Кагерманьян. – М.: 2005. – 72 с. – с.16.
  8. Олійник, В.В. Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті (організаційно-педагогічний аспект) [Текст] / В. В. Олійник. – К. : ЦІППО, 2001. –147 с. – с.48.
  9. Allport, G.W. (1950). The Nature of Personality: Selekted Papers. Cambridge, Massachussets : Addison-Wesley, 159 р.
  10. Кухаренко, В.М., Твердохлєбова, Н.Є., Рибалко, О.М. Тьютор як одна з визначальних осіб системи дистанційного навчання [Сучасні проблеми науки та освіти] : матеріали 4-ї міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф. – Ялта, 2003. – с. 237.
  11. Adler, A. (1932). What Life Should Masn to You//Ed By A/Porter – London: George Allen & Unvin LTD, 300 p.
  12. Felder, R. (1994). The Myth of the Superhuman Professor. J. Engr. Education, 82(2), 105-110.
  13. Armando, R., Felder, R., Woods, D., Stice, J. (2000). The future of engineering education. А vision for a new century. Chem. Engr. Education, 34(1), 16–25.
  14. Szymanowicz, P. (1992). Zarys kwalifikacji nauczyciela sxkoly przyszlosci. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellonskiego, Prace Pedagogiczne, Zeszyt 15, Wyd. UJ, 69-79.
  15. Boyer, E.L. (1990). Scholarship reconsidered: Priorities of the professoriate, Princeton, NJ, Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching, 147 p.
  16. Isaev, E.F. Professionalno-pedagogicheskaya kultura prepodavatelya (Professional pedagogical culture of teacher). Мoscow, 2002. 208 p.
  17. Savelyev, A.Y., Semooshena L.G., Kagermanyan V.S. Model formerovaniya specialista s visshim obrazovaniem na sovremennom etape (Model of formation of specialists with higher education at the present stage). Мoscow, 2005. 72 p.
  18. Oleinіk, V.V. Distantsіyne navchannya in pіslyadiplomnіy pedagogіchnіy osvіtі (organіzatsіyno-pedagogіchny aspect) [Distance Learning in Postgraduate Education (organizational and pedagogical aspects)]. Кiev, 2001. 147 p.
  19. Allport, G.W. (1950). The Nature of Personality: Selekted Papers. Cambridge, Massachussets : Addison-Wesley, 159 р.
  20. Kukharenko, V.M., Tverdokhlebova, N.E., Rybalko, O.M. Trudy 4-i mizhnar. mizhdisciplinarnoi nauk.-prakt. konf.: “Suchasni problemy nauki ta osvity” (Proc. of the 4th Intern. interdisciplinary scientific-practical. conf.: “Modern science and education problems”). Yalta, 2003. – pp. 237.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-25

Як цитувати

Твердохлєбова, Н. Є., & Семенов, Є. О. (2013). Дистанційне навчання, як система підвищення кваліфікації сучасного викладача. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(2(62), 25–29. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12351

Номер

Розділ

Інформаційні технології