Дистанційне навчання, як система підвищення кваліфікації сучасного викладача
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12351Ключові слова:
Професійна діяльність викладача, компоненти педагогічної культури, дистанційне навчання, навчальне середовищеАнотація
У статті проведений аналіз дослідження функцій професійної діяльності викладачів технічних університетів в умовах інтенсивного розвитку інформаційних технологій. Системою, що забезпечує реалізацію потреби у професійному педагогічному вдосконаленні, формуванні педагогічної культури викладача вищої технічної школи, може стати система дистанційного навчанняПосилання
- Adler, A. (1932). What Life Should Masn to You // Ed By A / Porter – London: George Allen & Unvin LTD, 300 p.
- Felder, R. (1994). The Myth of the Superhuman Professor. J. Engr. Education, 82(2), 105-110.
- Armando, R., Felder, R., Woods, D., Stice, J. (2000). The future of engineering education. А vision for a new century. Chem. Engr. Education, 34(1), 16–25.
- Szymanowicz, P. (1992). Zarys kwalifikacji nauczyciela sxkoly przyszlosci. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellonskiego, Prace Pedagogiczne, Zeszyt 15, Wyd. UJ, 69-79.
- Boyer, E.L. (1990). Scholarship reconsidered: Priorities of the professoriate, Princeton, NJ, Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching, 147 p.
- Исаев, И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя [Текст] / И.Ф.Исаев. – М. : Академия, 2002. – 208 с.
- Савельев, А.Я. Модель формирования специалиста с высшим образованием на современном этапе [Текст] / А.Я. Савельев, Л.Г. Семушина, В.С. Кагерманьян. – М.: 2005. – 72 с. – с.16.
- Олійник, В.В. Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті (організаційно-педагогічний аспект) [Текст] / В. В. Олійник. – К. : ЦІППО, 2001. –147 с. – с.48.
- Allport, G.W. (1950). The Nature of Personality: Selekted Papers. Cambridge, Massachussets : Addison-Wesley, 159 р.
- Кухаренко, В.М., Твердохлєбова, Н.Є., Рибалко, О.М. Тьютор як одна з визначальних осіб системи дистанційного навчання [Сучасні проблеми науки та освіти] : матеріали 4-ї міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф. – Ялта, 2003. – с. 237.
- Adler, A. (1932). What Life Should Masn to You//Ed By A/Porter – London: George Allen & Unvin LTD, 300 p.
- Felder, R. (1994). The Myth of the Superhuman Professor. J. Engr. Education, 82(2), 105-110.
- Armando, R., Felder, R., Woods, D., Stice, J. (2000). The future of engineering education. А vision for a new century. Chem. Engr. Education, 34(1), 16–25.
- Szymanowicz, P. (1992). Zarys kwalifikacji nauczyciela sxkoly przyszlosci. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellonskiego, Prace Pedagogiczne, Zeszyt 15, Wyd. UJ, 69-79.
- Boyer, E.L. (1990). Scholarship reconsidered: Priorities of the professoriate, Princeton, NJ, Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching, 147 p.
- Isaev, E.F. Professionalno-pedagogicheskaya kultura prepodavatelya (Professional pedagogical culture of teacher). Мoscow, 2002. 208 p.
- Savelyev, A.Y., Semooshena L.G., Kagermanyan V.S. Model formerovaniya specialista s visshim obrazovaniem na sovremennom etape (Model of formation of specialists with higher education at the present stage). Мoscow, 2005. 72 p.
- Oleinіk, V.V. Distantsіyne navchannya in pіslyadiplomnіy pedagogіchnіy osvіtі (organіzatsіyno-pedagogіchny aspect) [Distance Learning in Postgraduate Education (organizational and pedagogical aspects)]. Кiev, 2001. 147 p.
- Allport, G.W. (1950). The Nature of Personality: Selekted Papers. Cambridge, Massachussets : Addison-Wesley, 159 р.
- Kukharenko, V.M., Tverdokhlebova, N.E., Rybalko, O.M. Trudy 4-i mizhnar. mizhdisciplinarnoi nauk.-prakt. konf.: “Suchasni problemy nauki ta osvity” (Proc. of the 4th Intern. interdisciplinary scientific-practical. conf.: “Modern science and education problems”). Yalta, 2003. – pp. 237.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталя Євгеніївна Твердохлєбова, Євгеній Олександрович Семенов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.