Дослідження викидів оксидів азоту при конвертації дизельних двигунів на альтернативні палива
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.124045Ключові слова:
альтернативні палива, дизельний двигун, оксиди азоту, конвертація двигуна на газАнотація
Розроблена математична модель розрахунку викидів оксидів азоту у відпрацьованих газах дизельних двигунів та двигунів переобладнаних на газове паливо. Виконані в лабораторних умовах експериментальні дослідження дизельного двигуна моделі X17DTL автомобіля Опель Астра на викиди оксидів азоту у відпрацьованих газах дизельного двигуна та двигуна конвертованого на газове паливо
Посилання
- Bondarenko, V., Svietkina, O., Sai, K. (2017). Study of the formation mechanism of gas hydrates of methane in the presence of surface-active substances. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (6 (89)), 48–55. doi: 10.15587/1729-4061.2017.112313
- Panchuk, M., Kryshtopa, S., Shlapak, L. et. al. (2017). Main trends of biofuels production in Ukraine. Transport Problems, 12 (4), 15–26.
- Skriabyn, М. (2008). Influence of the setting angle of the fuel injection advance on the combustion characteristics and the content of nitrogen oxides in the diesel cylinder with turbocharging and intercooling of the charge air 4 CHN 11,0/12,5. Improving the performance of internal combustion engines. Materials II All-Russian Scient. Pract. Conf. "Science-Technology-Resource-saving", 5, 194–197.
- Lykhanov, V., Anfylatov, А. (2015). Change in the formation of nitrogen oxides in the diesel cylinder when working on methanol. Tractors and agricultural machinery, 4, 3–5.
- Lopatyn, О. (2008). Influence of methanol application on the combustion process parameters, volume content and mass concentration of nitrogen oxides in the diesel cylinder 10,5/12,0 when working with the DST depending on the angle of rotation of the crankshaft in the rated mode. Improving the performance of internal combustion engines. Materials II All-Rus. Scient. Pract. Conf. "Science-Technology-Resource-saving", 5, 137–144.
- Lyhanov, V. (2016). The effect of the use of methanol and MERR on the mass concentration of nitrogen oxides in the cylinder of a diesel engine of 10,5/12,0 when operating with a DST in the maximum torque regime. Improving the performance of internal combustion engines. Materials IX All-Russian Scient. Pract. Conf. "Science-Technology-Resource-saving", 12, 195–198.
- Kanilo, P. M., Sarapina, M. V. (2012). The Future of Motor Transport – Alternative Fuels and Carcinogenic Safety. Automobile transport, 31, 40–49.
- Vasenin, A. (2016). The KamAZ engine 820.61–260: features of the power system and typical faults. Young scientist, 14, 128–131.
- Kryshtopa, S., Kryshtopa, L., Melnyk, V., Dolishnii, B., Prunko, I., Demianchuk, Y. (2017). Experimental Research on Diesel Engine Working on a Mixture of Diesel Fuel and Fusel Oils. Transport Problems, 12 (2), 53–63.
- Salimzyanova, А. (2012). Reduction of atmospheric pollution with the addition of alcohols as fuel in the engine. Science, education, production in solving environmental problems (Ecology-2012): Sat. sci. articles of the IX-th International Scientific-Tech. Conf., I, 170–175.
- E, J., Zuo, W., Gao, J., Peng, Q., Zhang, Z., Hieu, P. M. (2016). Effect analysis on pressure drop of the continuous regeneration-diesel particulate filter based on NO 2 assisted regeneration. Applied Thermal Engineering, 100, 356–366. doi: 10.1016/j.applthermaleng.2016.02.031
- Basu, R. (2017). Evaluation of some renewable energy technologies. Mining of Mineral Deposits, 11 (4), 29–37. doi: 10.15407/mining11.04.029
- Louis, C., Liu, Y., Tassel, P., Perret, P., Chaumond, A., André, M. (2016). PAH, BTEX, carbonyl compound, black-carbon, NO 2 and ultrafine particle dynamometer bench emissions for Euro 4 and Euro 5 diesel and gasoline passenger cars. Atmospheric Environment, 141, 80–95. doi: 10.1016/j.atmosenv.2016.06.055
- O’Driscoll, R., ApSimon, H. M., Oxley, T., Molden, N., Stettler, M. E. J., Thiyagarajah, A. (2016). A Portable Emissions Measurement System (PEMS) study of NOx and primary NO2 emissions from Euro 6 diesel passenger cars and comparison with COPERT emission factors. Atmospheric Environment, 145, 81–91. doi: 10.1016/j.atmosenv.2016.09.021
- Iwasaki, M., Shinjoh, H. (2010). A comparative study of “standard”, “fast” and “NO2” SCR reactions over Fe/zeolite catalyst. Applied Catalysis A: General, 390 (1-2), 71–77. doi: 10.1016/j.apcata.2010.09.034
- Iwasaki, M., Yamazaki, K., Shinjoh, H. (2009). Transient reaction analysis and steady-state kinetic study of selective catalytic reduction of NO and NO+NO2 by NH3 over Fe/ZSM-5. Applied Catalysis A: General, 366 (1), 84–92. doi: 10.1016/j.apcata.2009.06.036
- Grossale, A., Nova, I., Tronconi, E., Chatterjee, D., Weibel, M. (2008). The chemistry of the NO/NO2–NH3 “fast” SCR reaction over Fe-ZSM5 investigated by transient reaction analysis. Journal of Catalysis, 256 (2), 312–322. doi: 10.1016/j.jcat.2008.03.027
- Ruggeri, M. P., Grossale, A., Nova, I., Tronconi, E., Jirglova, H., Sobalik, Z. (2012). FTIR in situ mechanistic study of the NH3NO/NO2 “Fast SCR” reaction over a commercial Fe-ZSM-5 catalyst. Catalysis Today, 184 (1), 107–114. doi: 10.1016/j.cattod.2011.10.036
- Kim, D. H., Mudiyanselage, K., Szányi, J., Zhu, H., Kwak, J. H., Peden, C. H. F. (2012). Characteristics of Pt–K/MgAl2O4 lean NOx trap catalysts. Catalysis Today, 184 (1), 2–7. doi: 10.1016/j.cattod.2011.11.024
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Sviatoslav Kryshtopa, Myroslav Panchuk, Bohdan Dolishnii, Liudmyla Kryshtopa, Mariia Hnyp, Olena Skalatska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.