Розробка перспективної системи діагностики хрестовин стрілочних переводів методом вимірювання поперечного профілю
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.125699Ключові слова:
хрестовина, стрілочний перевід, поздовжній профіль, траєкторія руху, рухомий склад залізницьАнотація
Розроблено систему інноваційної діагностики хрестовин стрілочних переводів. Проведено експериментально-теоретичні дослідження поздовжнього профілю хрестовин стрілочних переводів залізничної колії, укладених на залізобетонних брусах. Установлено характерні траєкторії руху центра мас колеса по хрестовині залежно від зносу вусовиків та осердя хрестовини. Розроблено математичну модель прогнозування зносу профілю хрестовин залежно від пропущеного тоннажу
Посилання
- Rybkin, V. V., Panchenko, P. V., Tokariev, S. O. (2012). Istorychnyi analiz teoretychnykh ta eksperymentalnykh doslidzhen dynamiky koliyi, strilochnykh perevodiv ta rukhomoho skladu. Zbirnyk naukovykh prats Donetskoho in-tu zalizn. tr-tu, 32, 277–288.
- Kovalchuk, V. V., Kalenyk, K. L., Orlovskyi, A. M. (2011). Doslidzhennia pozdovzhnoho profiliu zhorstkykh khrestovyn na zalizobetonnykh brusakh. Visnyk Dnipropetr. nats. un-tu zal. transp. im. ak. V. Lazariana, 41, 130–135.
- Gerber, U., Sysyn, M. P., Kowaltschuk, W. W., Nabotschenko, O. S. (2017). Geometrische Optimierung von Weichenherzstücken. EIK Eisenbahningieur kompendium. Euralpres, Deutschland, Hamburg, 229–240.
- Kovalchuk, V., Bolzhelarskyi, Y., Parneta, B., Pentsak, A., Petrenko, O., Mudryy, I. (2017). Evaluation of the stressed-strained state of crossings of the 1/11 type turnouts by the finite element method. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (7 (88)), 10–16. doi: 10.15587/1729-4061.2017.107024
- Krysanov, L. G., Teytel', A. M. (1982). O vliyanii zhestkosti osnovaniya na vibrouskoreniya krestovinnyh uzlov strelochnyh perevodov. Vestnik VNIIZHT, 4, 1–6.
- Salajka, V., Smolka, M., Kala, J., Plášek, O. (2017). Dynamical response of railway switches and crossings. MATEC Web of Conferences, 107, 00018. doi: 10.1051/matecconf/201710700018
- Boyko, V. D. (2003). Issledovaniya vertikal'nyh nerovnostey na krestovinah strelochnyh perevodov s zhelezobetonnymi brus'yami. Vestnik Belorusskogo gosudarstvennogo universiteta transporta. Ser.: Nauka i transport, 1 (6), 18–20.
- Danilenko, E. I., Boiko, V. D. (2004). Vertykalni nerivnosti na khrestovynakh v zoni perekochuvannia za riznykh umov ekspluatatsiyi. Problemy ta perspektyvy rozvytku transportnykh system: tekhnika, tekhnolohiya, ekonomika i upravlinnia: Tezy dopovidei druhoi nauk.-prak. konf. Ch. 1. Ser.: Tekhnika, tekhnolohiya. Kyiv: KUETT, 91–92.
- Danilenko, E. I., Boiko, V. D. (2006). Systema diahnostyky vzaiemodiyi rukhomoho skladu ta strilochnykh perevodiv z vykorystanniam vymiriuvan hranychnykh nerivnostei. Zb. nauk. prats KUETT, 10, 52–60.
- Danilenko, E. I., Boiko, V. D., Verbytskyi, V. H. (2005). Hrafoanalitychnyi metod vyznachennia dynamichnykh syl vzaiemodiyi v zoni nerivnostei na khrestovynakh z zalizobetonnymy brusamy na osnovi analizu yikh parametriv. Problemy ta perspektyvy rozvytku transportnykh system: tekhnika, tekhnolohiya, ekonomika i upravlinnia: Tezy dopovidei tretoi nauk.-prak. konf. Ser.: Tekhnika, tekhnolohiya. Kyiv: KUETT, 56–57.
- Yakovlev, V. F. (1964). Vliyanie raschetnyh harakteristik ehlementov puti i podvizhnogo sostava na uroven' dinamicheskih sil v kontakte kolesa i rel'sa. Trudy LIIZhT, 233.
- Armstrong, D. A. (1985). Zhelezobetonnye shpaly na zheleznyh dorogah Severnoy Ameriki. Zheleznye dorogi mira, 11, 23–25.
- Lehnhardt, U. (1984). Weichenschwelle aus Spannbeton. Signal und Schiene, 6, 202.
- Glyuzberg, B. E. (1977). Issledovanie vozdeystviya koles podvizhnogo sostava na krestoviny strelochnyh perevodov. Vestnik VNIIZhT, 2, 37–39.
- Rybkin, V. V., Tryakin, A. P., Makovskiy, V. A., Rabinovich, A. V. (1978). Uravneniya prostranstvennyh kolebaniy pri dvizhenii ehkipazha po puti s determinirovannymi nerovnostyami. Issledovaniya vzaimodeystviya puti i podvizhnogo sostava, 97–110.
- Orlovskiy, A. N., Klimenko, V. N. (1965). Obosnovanie vybora raschetnoy skhemy dlya issledovaniya vzaimodeystviya kolesa i puti v zone nerovnostey. Trudy DIIT, 57, 42–49.
- Kovalchuk, V. V., Sysyn, M. P., Ulf Herber, Nabochenko, O. S. (2016). Pat. No. 116412. Prystriyi dlia vymiriuvannia profiliu (poverkhni) khrestovyn strilochnykh perevodiv. MPK G01V 5/30 (2006.01), E01B 35/04 (2006.01). No. u201610264; declareted: 10.10.2016, published: 25.05.2017, Bul. No. 10.
- Kovalchuk, V. V., Sysyn, M. P., Vozniak, O. M., Samets, V. M. (2017). Pat. No. 118124. Prystriyi dlia zhyvlennia systemy diahnostyky tekhnichnoho stanu khrestovyn strilochnykh perevodiv. MPK V61K 9/00, N02K 35/00. No. u201700768; declareted: 27.01.2017, published: 25.07.2017, Bul. No. 14.
- Danilenko, E. I., Taranenko, S. D., Kutah, A. P.; Danilenko, E. I. (Ed.) (2001). Strelochnye perevody zheleznyh dorog Ukrainy (Tekhnologiya proizvodstva, ehkspluataciya v puti, raschety i proektirovanie). Kyiv, 296.
- Danilenko, E. I., Karpov, M. I., Boiko, V. D. (2003). Polozhennia pro normatyvni stroky sluzhby strilochnykh perevodiv u riznykh ekspluatatsiynykh umovakh: TsP – 0101. Kyiv: Transport Ukrainy, 30.
- Danilenko, E. I., Karpov, M. I., Boiko, V. D., Molchanov, V. M. (2007). Harantiyni stroky sluzhby ta umovy zabezpechennia harantiynoi ekspluatatsiyi metalevykh elementiv strilochnykh perevodiv: TsP – 0162. Kyiv: Transport Ukrainy, 56.
- Danilenko, E. I., Boiko, V. D. (2003). Osoblyvosti formuvannia nerivnostei v zoni perekochuvannia na khrestovynakh, yaki ukladeni na derevianykh i zalizobetonnykh brusakh. Problemy ta perspektyvy rozvytku transportnykh system: tekhnika, tekhnolohiya, ekonomika i upravlinnia: Tezy dopovidei pershoi nauk.-prak. konf. Ch. 1. Ser.: Tekhnika, tekhnolohiia. Kyiv: KUETT, 47–48.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Vitalii Kovalchuk, Mykola Sysyn, Yuriy Hnativ, Olena Bal, Bogdan Parneta, Andriy Pentsak
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.