Визначення раціональних параметрів ємнісного накопичувача енергії для рухомого складу метрополітену

Автор(и)

  • Oleksij Fomin Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0003-2387-9946
  • Andrii Sulym Державне підприємство «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» вул. І. Приходька, 33, м. Кременчук, Україна, 39621, Україна https://orcid.org/0000-0001-8144-8971
  • Ivan Kulbovskyi Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0002-5329-3842
  • Pavlo Khozia Державне підприємство «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» вул. І. Приходька, 33, м. Кременчук, Україна, 39621, Україна https://orcid.org/0000-0001-8948-6032
  • Vadym Ishchenko Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0002-5559-4251

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126080

Ключові слова:

транспортна механіка, енергозбереження, енергоефективність, ємнісний накопичувач енергії, рухомий склад метрополітену

Анотація

Запропоновано підхід для визначення раціональних параметрів ємнісного накопичувача енергії (ЄНЕ) для рухомого складу метрополітену, суть якого полягає у визначенні максимальної потужності та енергоємності бортового ЄНЕ за аналізом терміну окупності систем накопичення. Встановлено, що для заданих умов експлуатації рухомого складу метрополітену раціональним є впровадження ЄНЕ, максимальна потужність якого складає 1000 кВт, а робоча енергоємність – 3 кВт·год

Біографії авторів

Oleksij Fomin, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Доктор технічних наук, доцент

Кафедра «Вагони та вагонне господарство»

Andrii Sulym, Державне підприємство «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» вул. І. Приходька, 33, м. Кременчук, Україна, 39621

Кандидат технічних наук, заступник завідувача лабораторії

Науково-дослідна лабораторія електротехнічних, динамічних, теплотехнічних і міцнісних досліджень залізничної техніки

Ivan Kulbovskyi, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Будівельні конструкції та споруди»

Pavlo Khozia, Державне підприємство «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» вул. І. Приходька, 33, м. Кременчук, Україна, 39621

Кандидат технічних наук, завідувач лабораторії

Науково-дослідна лабораторія електротехнічних, динамічних, теплотехнічних і міцнісних досліджень залізничної техніки

Vadym Ishchenko, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Вагони та вагонне господарство»

Посилання

  1. Kelrykh, М., Fomin, О. (2014). Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Metallurgical and Mining Industry, 6, 57–60.
  2. Donchenko, A., Muzhychuk, S., Sulym, A., Khozya, P., Melnyk, O. (2015). Doslidzhenya energoefektyvnosti modernizovanogo poizda metropolitenu vyrobnytstva PAT «KVBZ» [Research of energy efficiency of modernized subway train produced by PJSC «KRCBW»]. Reikovyi rukhomyi sklad, 12, 48–56.
  3. Hauser, V., Nozhenko, O. S., Kravchenko, K. O., Loulová, M., Gerlici, J., Lack, T. (2017). Impact of wheelset steering and wheel profile geometry to the vehicle behavior when passing curved track. Manufacturing Technology, 17 (3), 306–312.
  4. Fomin, O. (2015). Improvement of upper bundling of side wall of gondola cars of 12-9745 model. Metallurgical and Mining Industry, 1, 45–48.
  5. Hauser, V., Nozhenko, O. S., Kravchenko, K. O., Loulová, M., Gerlici, J., Lack, T. (2017). Proposol of a Mechanism for Setting Bogie Wheelsets to Radisl Position while Riding Along Track Curve. Manufacturing Technology, 17 (2), 186–192.
  6. Donchenko, A. V., Sulim, A. A., Khozya, P. A., Fedofov, V. V. (2015). Eksperementalnie issledovaniya elektroenergii rekuperacii elektropoezdami metropolinena v usloviyah KP «Kievskiy metropoliten». Railway transport of Ukraine, 2, 51–55.
  7. Iannuzzi, D., Tricoli, P. (2012). Speed-Based State-of-Charge Tracking Control for Metro Trains With Onboard Supercapacitors. IEEE Transactions on Power Electronics, 27 (4), 2129–2140. doi: 10.1109/tpel.2011.2167633
  8. Bychkova, M. (2010). Energosberezheniye v metro. Transport Rossiyskoy Federatsii, 67.
  9. Sablin, O. (2014). Study of the efficiency of the electric energy recovery process in the subway. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (8 (72)), 9–13. doi: 10.15587/1729-4061.2014.30483
  10. Sulym, A. O., Muzhychuk, S. O., Khozya, P. O., Melnyk, O. O., Fedorov, V. V. (2017). Study on energy exchange processes in normal operation of metro rolling stock with regenerative braking systems. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 5 (71), 28–47. doi: 10.15802/stp2017/112934
  11. Sevilla, M., Mokaya, R. (2014). Energy storage applications of activated carbons: supercapacitors and hydrogen storage. Energy & Environmental Science, 7 (4), 1250–1280. doi: 10.1039/c3ee43525c
  12. Allegre, A.-L., Bouscayrol, A., Delarue, P., Barrade, P., Chattot, E., El-Fassi, S. (2010). Energy Storage System With Supercapacitor for an Innovative Subway. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 57 (12), 4001–4012. doi: 10.1109/tie.2010.2044124
  13. Iannuzzi, D., Pagano, E., Tricoli, P. (2013). The Use of Energy Storage Systems for Supporting the Voltage Needs of Urban and Suburban Railway Contact Lines. Energies, 6 (12), 1802–1820. doi: 10.3390/en6041802
  14. Sulym, A., Donchenko, A., Fomin, O., Khozya, P. (2017). Perspective of energy storage implementation in traction rail transport. Zbirnyk naukovykh prats DETUT. Seriya: Transportni systemy i tekhnologiyi, 30, 32–51.
  15. Shurov, N. I., Sheglov, K. V., Shtang, A. A. (2008). Primenenie nakopiteley energii v sistemah elektricheskoy tyagi. Sbornik nauchnyh trudov NGTU, 1 (51), 99–104.
  16. Szeląg, A., Maciołek, T., Drążek, Z., Patoka, M. (2011). Effectiveness and energy – saving aspects in modernization process of tram power supply systems. Pojazdy szynowe. Kwartalnik naukowo-techniczny poświecony zagadnieniom konstrukcji, budowy i badań taboru szynowego, 3, 34–42.
  17. Ryabov, Ye. S. (2015). Determination of the parameters energy storage device for an electric rolling stock with an asynchronous traction drive in the regime of limiting the current of the traction network. Visnyk Natsionalnogo tekhnichnogo universytetu «Kharkovskiy politekhnichnyi instytut», 6 (1115), 132–137.
  18. Ciccarelli, F., Iannuzzi, D., Tricoli, P. (2012). Control of metro-trains equipped with onboard supercapacitors for energy saving and reduction of power peak demand. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 24, 36–49. doi: 10.1016/j.trc.2012.02.001
  19. Ribalko, K., Dibrin, S. (2008). Vybor emkosti nakopitelya energii dlya obespecheniya snizheniya maksimuma potreblyaemoy moshchnosti. Gorniy informacionno-analiticheskiy byulleten' (nauchno-tekhnicheskiy zhurnal), 8, 356–361.
  20. Kostin, N. A., Nikitenko, A. V. (2014). Autonomy of regenerative braking – the bases of reliable energy efficient recovery for electric rolling DC. Railway transport of Ukraine, 3, 15–23.
  21. Yang, X., Chen, A., Li, X., Ning, B., Tang, T. (2015). An energy-efficient scheduling approach to improve the utilization of regenerative energy for metro systems. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 57, 13–29. doi: 10.1016/j.trc.2015.05.002

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-16

Як цитувати

Fomin, O., Sulym, A., Kulbovskyi, I., Khozia, P., & Ishchenko, V. (2018). Визначення раціональних параметрів ємнісного накопичувача енергії для рухомого складу метрополітену. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(1 (92), 63–71. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126080

Номер

Розділ

Виробничо-технологічні системи