Визначення раціональних параметрів ємнісного накопичувача енергії для рухомого складу метрополітену
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126080Ключові слова:
транспортна механіка, енергозбереження, енергоефективність, ємнісний накопичувач енергії, рухомий склад метрополітенуАнотація
Запропоновано підхід для визначення раціональних параметрів ємнісного накопичувача енергії (ЄНЕ) для рухомого складу метрополітену, суть якого полягає у визначенні максимальної потужності та енергоємності бортового ЄНЕ за аналізом терміну окупності систем накопичення. Встановлено, що для заданих умов експлуатації рухомого складу метрополітену раціональним є впровадження ЄНЕ, максимальна потужність якого складає 1000 кВт, а робоча енергоємність – 3 кВт·год
Посилання
- Kelrykh, М., Fomin, О. (2014). Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Metallurgical and Mining Industry, 6, 57–60.
- Donchenko, A., Muzhychuk, S., Sulym, A., Khozya, P., Melnyk, O. (2015). Doslidzhenya energoefektyvnosti modernizovanogo poizda metropolitenu vyrobnytstva PAT «KVBZ» [Research of energy efficiency of modernized subway train produced by PJSC «KRCBW»]. Reikovyi rukhomyi sklad, 12, 48–56.
- Hauser, V., Nozhenko, O. S., Kravchenko, K. O., Loulová, M., Gerlici, J., Lack, T. (2017). Impact of wheelset steering and wheel profile geometry to the vehicle behavior when passing curved track. Manufacturing Technology, 17 (3), 306–312.
- Fomin, O. (2015). Improvement of upper bundling of side wall of gondola cars of 12-9745 model. Metallurgical and Mining Industry, 1, 45–48.
- Hauser, V., Nozhenko, O. S., Kravchenko, K. O., Loulová, M., Gerlici, J., Lack, T. (2017). Proposol of a Mechanism for Setting Bogie Wheelsets to Radisl Position while Riding Along Track Curve. Manufacturing Technology, 17 (2), 186–192.
- Donchenko, A. V., Sulim, A. A., Khozya, P. A., Fedofov, V. V. (2015). Eksperementalnie issledovaniya elektroenergii rekuperacii elektropoezdami metropolinena v usloviyah KP «Kievskiy metropoliten». Railway transport of Ukraine, 2, 51–55.
- Iannuzzi, D., Tricoli, P. (2012). Speed-Based State-of-Charge Tracking Control for Metro Trains With Onboard Supercapacitors. IEEE Transactions on Power Electronics, 27 (4), 2129–2140. doi: 10.1109/tpel.2011.2167633
- Bychkova, M. (2010). Energosberezheniye v metro. Transport Rossiyskoy Federatsii, 67.
- Sablin, O. (2014). Study of the efficiency of the electric energy recovery process in the subway. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (8 (72)), 9–13. doi: 10.15587/1729-4061.2014.30483
- Sulym, A. O., Muzhychuk, S. O., Khozya, P. O., Melnyk, O. O., Fedorov, V. V. (2017). Study on energy exchange processes in normal operation of metro rolling stock with regenerative braking systems. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 5 (71), 28–47. doi: 10.15802/stp2017/112934
- Sevilla, M., Mokaya, R. (2014). Energy storage applications of activated carbons: supercapacitors and hydrogen storage. Energy & Environmental Science, 7 (4), 1250–1280. doi: 10.1039/c3ee43525c
- Allegre, A.-L., Bouscayrol, A., Delarue, P., Barrade, P., Chattot, E., El-Fassi, S. (2010). Energy Storage System With Supercapacitor for an Innovative Subway. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 57 (12), 4001–4012. doi: 10.1109/tie.2010.2044124
- Iannuzzi, D., Pagano, E., Tricoli, P. (2013). The Use of Energy Storage Systems for Supporting the Voltage Needs of Urban and Suburban Railway Contact Lines. Energies, 6 (12), 1802–1820. doi: 10.3390/en6041802
- Sulym, A., Donchenko, A., Fomin, O., Khozya, P. (2017). Perspective of energy storage implementation in traction rail transport. Zbirnyk naukovykh prats DETUT. Seriya: Transportni systemy i tekhnologiyi, 30, 32–51.
- Shurov, N. I., Sheglov, K. V., Shtang, A. A. (2008). Primenenie nakopiteley energii v sistemah elektricheskoy tyagi. Sbornik nauchnyh trudov NGTU, 1 (51), 99–104.
- Szeląg, A., Maciołek, T., Drążek, Z., Patoka, M. (2011). Effectiveness and energy – saving aspects in modernization process of tram power supply systems. Pojazdy szynowe. Kwartalnik naukowo-techniczny poświecony zagadnieniom konstrukcji, budowy i badań taboru szynowego, 3, 34–42.
- Ryabov, Ye. S. (2015). Determination of the parameters energy storage device for an electric rolling stock with an asynchronous traction drive in the regime of limiting the current of the traction network. Visnyk Natsionalnogo tekhnichnogo universytetu «Kharkovskiy politekhnichnyi instytut», 6 (1115), 132–137.
- Ciccarelli, F., Iannuzzi, D., Tricoli, P. (2012). Control of metro-trains equipped with onboard supercapacitors for energy saving and reduction of power peak demand. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 24, 36–49. doi: 10.1016/j.trc.2012.02.001
- Ribalko, K., Dibrin, S. (2008). Vybor emkosti nakopitelya energii dlya obespecheniya snizheniya maksimuma potreblyaemoy moshchnosti. Gorniy informacionno-analiticheskiy byulleten' (nauchno-tekhnicheskiy zhurnal), 8, 356–361.
- Kostin, N. A., Nikitenko, A. V. (2014). Autonomy of regenerative braking – the bases of reliable energy efficient recovery for electric rolling DC. Railway transport of Ukraine, 3, 15–23.
- Yang, X., Chen, A., Li, X., Ning, B., Tang, T. (2015). An energy-efficient scheduling approach to improve the utilization of regenerative energy for metro systems. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 57, 13–29. doi: 10.1016/j.trc.2015.05.002
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Oleksij Fomin, Andrii Sulym, Ivan Kulbovskyi, Pavlo Khozia, Vadym Ishchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.