Метод оцінювання результатів діяльності суб’єктів освітніх середовищ на основі розрахунку об’ємів m-симплексів

Автор(и)

  • Alexander Kuchansky Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0003-1277-8031
  • Yurii Andrashko Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000, Україна https://orcid.org/0000-0003-2306-8377
  • Andrii Biloshchytskyi Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0001-9548-1959
  • Elena Danchenko Університет економіки та права "КРОК" вул. Лагерна, 30-32, м. Київ, Україна, 03113, Україна https://orcid.org/0000-0001-5657-9144
  • Oleg Ilarionov Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-7435-3533
  • Igor Vatskel Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-9240-9625
  • Tetyana Honcharenko Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0003-2577-6916

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126287

Ключові слова:

m-симплекс, рейтинг ВНЗ, оцінка суб’єкта освітнього середовища, детермінант Келі-Менгера

Анотація

Пропонується метод комплексного оцінювання результатів діяльності суб’єктів освітніх середовищ, зокрема вищих навчальних закладів, на основі розрахунку узагальненого об’єму m-симплекса, вершинами якого є оцінки діяльності вищих навчальних закладів за різними категоріями. Побудовано перелік категорій та здійснено відбір показників до цих категорій. Метод верифіковано в розробленій інформаційно-аналітичній системі. Здійснено дослідження методу на чутливість до зміни оцінок категорій та динаміку зміни комплексної оцінки

Біографії авторів

Alexander Kuchansky, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра кібернетичної безпеки та комп’ютерної інженерії

Yurii Andrashko, Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000

Викладач

Кафедра системного аналізу і теорії оптимізації

Andrii Biloshchytskyi, Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра інформаційних систем та технологій

Elena Danchenko, Університет економіки та права "КРОК" вул. Лагерна, 30-32, м. Київ, Україна, 03113

Доктор технічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра бізнес адміністрування та управління проектами

Oleg Ilarionov, Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інтелектуальних та інформаційних систем

Igor Vatskel, Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Аспірант

Кафедра інформаційних систем і технологій

Tetyana Honcharenko, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Старший викладач

Кафедра інформаційних технологій

Посилання

  1. Slobodian, O., Stadnyi, Ye. (2016). Ukrainian students abroad: how much and why? Analytical center CEDOS. Available at: https://cedos.org.ua/uk/osvita/ukrainski-studenty-za-kordonom-skilky-ta-chomu
  2. Bykov, V. Yu. (2010). Competition – a market tool for innovation development of vocational education. New learning technologies, 64, 22–36.
  3. QS World Ratings (2017). Available at: https://www.topuniversities.com/qs-world-university-rankings
  4. Academic Ranking of World Universities 2017. Available at: http://www.shanghairanking.com/ARWU2017.html
  5. Ranking Web of Universities. Available at: http://www.webometrics.info/en/Europe/Ukraine
  6. Rating of higher educational institutions "Top 200 Ukraine". Available at: http://www.euroosvita.net/index.php/?category=1&id=4757
  7. Titov, L. P., Filoniuk, V. A., Gorbunov, V. A. (2014). Analysis of the international experience of evaluating the activities of scientists, institutions of science, priority of scientific areas. Prospects for the development of median nacture and scientometry, 1, 21–29.
  8. Holovenkin, V. P. (2008). Determination of ratings of scientific and pedagogical workers as a lever for achieving the criteria of a research university. Kyiv politechnik, 31. Available at: http://kpi.ua/831-5
  9. Hirsch, J. E. (2005). An index to quantify an individual's scientific research output. Proceedings of the National Academy of Sciences, 102 (46), 16569–16572. doi: 10.1073/pnas.0507655102
  10. Egghe, L. (2006). Theory and practise of the g-index. Scientometrics, 69 (1), 131–152. doi: 10.1007/s11192-006-0144-7
  11. Zhang, C.-T. (2009). The e-Index, Complementing the h-Index for Excess Citations. PLoS ONE, 4 (5), e5429. doi: 10.1371/journal.pone.0005429
  12. Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Andrashko, Y., Biloshchytska, S., Kuzka, O., Terentyev, О. (2017). Evaluation methods of the results of scientific research activity of scientists based on the analysis of publication citations. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (2 (87)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2017.103651
  13. Biloshchytskyi, A., Myronov, O., Reznik, R., Kuchansky, A., Andrashko, Yu., Paliy, S., Biloshchytska, S. (2017). A method to evaluate the scientific activity quality of HEIs based on a scientometric subjects presentation model. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (2 (90)), 16–22. doi: 10.15587/1729-4061.2017.118377
  14. Lakshmi, T. M., Venkatesan, V. P., Martin, A. (2016). An Identification of Better Engineering College with Conflicting Criteria using Adaptive TOPSIS. International Journal of Modern Education and Computer Science, 8 (5), 19–31. doi: 10.5815/ijmecs.2016.05.03
  15. Sreeramana, A. P., Kumar, P. M. (2016). ABC Model of Research Productivity and Higher Educational Institutional Ranking. International Journal of Education and Management Engineering, 6 (6), 74–84. doi: 10.5815/ijeme.2016.06.08
  16. Baden-Fuller, C., Ravazzolo, F., Schweizer, T. (2000). Making and Measuring Reputations. Long Range Planning, 33 (5), 621–650. doi: 10.1016/s0024-6301(00)00064-9
  17. Otradskaya, T., Gogunskii, V., Antoshchuk, S., Kolesnikov, O. (2016). Development of parametric model of prediction and evaluation of the quality level of educational institutions. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 12–21. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80790
  18. Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Andrashko, Yu., Biloshchytska, S., Dubnytska, A., Vatskel, V. (2017). The Method of the Scientific Directions Potential Forecasting in Infocommunication Systems of an Assessment of the Research Activity Results. 2017 4th International Scientific-Practical Conference Problems of Infocommunications. Science and Technology (PIC S&T), 69–72. doi: 10.1109/infocommst.2017.8246352
  19. Kuchansky, A., Biloshchytskyi, A. (2015). Selective pattern matching method for time-series forecasting. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (4 (78)), 13–18. doi: 10.15587/1729-4061.2015.54812
  20. Kuchansky, A., Biloshchytskyi, A., Andrashko, Yu., Biloshchytska, S., Shabala, Ye., Myronov, O. (2018). Development of adaptive combined models for predicting time series based on similarity identification. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (4 (91)), 32–42. doi: 10.15587/1729-4061.2018.121620
  21. Mulesa, O., Geche, F. (2016). Designing fuzzy expert methods of numeric evaluation of an object for the problems of forecasting. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (4 (81)), 37–43. doi: 10.15587/1729-4061.2016.70515
  22. Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Andrashko, Yu., Biloshchytska, S., Kuzka, O., Shabala, Ye., Lyashchenko, T. (2017). A method for the identification of scientists' research areas based on a cluster analysis of scientific publications. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (2 (89)), 4–11. doi: 10.15587/1729-4061.2017.112323
  23. Michelucci, D., Foufou, S. (2004). Using Cayley-Menger determinants for geometric constraint solving. Proceedings of the 9nth ACM symposium on Solid modeling and applications. Eurographics Association, 285–290.
  24. Watkins, D. S. (2005). Fundamentals of Matrix Computations. New York: John Wiley & Sons. Inc, 620. doi: 10.1002/0471249718
  25. Thurau, C., Kersting, K., Bauckhage, C. (2010). Yes we can – simplex volume maximization for descriptive web-scale matrix factorization. Proceedings of the 19th ACM international conference on Information and knowledge management – CIKM '10, 1785–1788. doi: 10.1145/1871437.1871729
  26. Morozov, V., Kalnichenko, O., Liubyma, I. (2017). Managing projects configuration in development distributed information systems. 2017 2nd International Conference on Advanced Information and Communication Technologies (AICT), 154–157. doi: 10.1109/aiact.2017.8020088
  27. Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Biloshchytska, S., Dubnytska, A. (2017). Conceptual Model of Automatic System of Near Duplicates Detection in Electronic Documents. 2017 14th International Conference The Experience of Designing and Application of CAD Systems in Microelectronics (CADSM), 381–384. doi: 10.1109/cadsm.2017.7916155

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-16

Як цитувати

Kuchansky, A., Andrashko, Y., Biloshchytskyi, A., Danchenko, E., Ilarionov, O., Vatskel, I., & Honcharenko, T. (2018). Метод оцінювання результатів діяльності суб’єктів освітніх середовищ на основі розрахунку об’ємів m-симплексів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(4 (92), 15–25. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126287

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти