Розробка технічної складової методології проектно-векторного управління освітніми середовищами

Автор(и)

  • Andrii Biloshchytskyi Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0001-9548-1959
  • Alexander Kuchansky Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0003-1277-8031
  • Sergiy Paliy Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0001-9742-1116
  • Svitlana Biloshchytska Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0002-0856-5474
  • Sergiy Bronin Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0003-3094-0450
  • Yurii Andrashko Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000, Україна https://orcid.org/0000-0003-2306-8377
  • Yevheniia Shabala Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0002-0428-9273
  • Vladimir Vatskel Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0001-5662-4523

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126301

Ключові слова:

освітнє середовище, проектно-векторне управління, проектно-векторний простір, вектор адміністрування

Анотація

Пропонується прикладна інформаційна технологія планування та адміністрування технологічного компонента методології проектно-векторного управління освітніми середовищами. Запропоновано комбінований метод планування інформаційно-продуктових проектів, який включає розрахунок термінів виконання робіт без урахування розподілу ресурсів та імітаційне моделювання розподілу ресурсів між роботами. Запропоновано метод розрахунку векторів адміністрування, які відображають рух проектів в проектно-векторному просторі. Розглянуто засоби для компенсування впливу непередбачуваних ситуацій на реалізацію проектів суб’єктів освітніх середовищ

Біографії авторів

Andrii Biloshchytskyi, Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра інформаційних систем та технологій

Alexander Kuchansky, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра кібернетичної безпеки та комп’ютерної інженерії

Sergiy Paliy, Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних систем та технологій

Svitlana Biloshchytska, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних технологій проектування і прикладної математики

Sergiy Bronin, Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних систем та технологій

Yurii Andrashko, Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000

Викладач

Кафедра системного аналізу і теорії оптимізації

Yevheniia Shabala, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра кібернетичної безпеки та комп’ютерної інженерії

Vladimir Vatskel, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Аспірант

Кафедра інформаційних технологій

Посилання

  1. Biloshchytskyi, A., Lizunov, P., Kuchansky, A., Andrashko, Yu., Myronov, O., Biloshchytska, S. (2017). Methodological foundations of creating an information management environment for scientific research. Kyiv: KNUCA, 148.
  2. Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Andrashko, Y., Biloshchytska, S., Kuzka, O., Terentyev, О. (2017). Evaluation methods of the results of scientific research activity of scientists based on the analysis of publication citations. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (2 (87)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2017.103651
  3. Biloshchytskyi, A., Myronov, O., Reznik, R., Kuchansky, A., Andrashko, Yu., Paliy, S., Biloshchytska, S. (2017). A method to evaluate the scientific activity quality of HEIs based on a scientometric subjects presentation model. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (2 (90)), 16–22. doi: 10.15587/1729-4061.2017.118377
  4. Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Andrashko, Yu., Biloshchytska, S., Dubnytska, A., Vatskel, V. (2017). The Method of the Scientific Directions Potential Forecasting in Infocommunication Systems of an Assessment of the Research Activity Results. 2017 IEEE International Conference «Problems of Infocommunications. Science and Technology» (PIC S&T), 69–72. doi: 10.1109/infocommst.2017.8246352
  5. Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Andrashko, Y., Biloshchytska, S., Kuzka, O., Shabala, Y., Lyashchenko, T. (2017). A method for the identification of scientists' research areas based on a cluster analysis of scientific publications. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (2 (89)), 4–11. doi: 10.15587/1729-4061.2017.112323
  6. Otradskaya, T., Gogunskii, V., Antoshchuk, S., Kolesnikov, O. (2016). Development of parametric model of prediction and evaluation of the quality level of educational institutions. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 12–21. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80790
  7. Steshenko, G., Morozov, V., Kolomiiets, A. (2017). ”Learning through practice” in IT management projects master program implementation approach. 2017 9th IEEE International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems: Technology and Applications (IDAACS). doi: 10.1109/idaacs.2017.8095223
  8. Morozov, V., Kalnichenko, O., Timinsky, A., Liubyma, I. (2017). Projects change management in based on the projects configuration management for developing complex projects. 2017 9th IEEE International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems: Technology and Applications (IDAACS). doi: 10.1109/idaacs.2017.8095224
  9. Kolesnіkov, O., Gogunskii, V., Kolesnikova, K., Lukianov, D., Olekh, T. (2016). Development of the model of interaction among the project, team of project and project environment in project system. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (9 (83)), 20–26. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80769
  10. Kolesnikova, K., Lukianov, D., Gogunskii, V., Iakovenko, V., Oborska, G., Negri, A. et. al. (2017). Communication management in social networks for the actualization of publications in the world scientific community on the example of the network researchgate. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (3 (88)), 27–35. doi: 10.15587/1729-4061.2017.108589
  11. Teslia, I., Latysheva, T. (2016). Development of conceptual frameworks of matrix management of project and programme portfolios. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3 (79)), 12–18. doi: 10.15587/1729-4061.2016.61153
  12. Teslia, I., Yehorchenkova, N., Kataieva, Y., Iegorchenkov, O. (2016). Enterprise information planning – a new class of systems in information technologies of higher educational institutions of Ukraine. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (2 (82)), 11–24. doi: 10.15587/1729-4061.2016.74857
  13. Yazici, H. J. (2009). The role of project management maturity and organizational culture in perceived performance. Project Management Journal, 40 (3), 14–33. doi: 10.1002/pmj.20121
  14. Deem, R., Brehony, K. J. (2005). Management as ideology: the case of “new managerialism” in higher education. Oxford Review of Education, 31 (2), 217–235. doi: 10.1080/03054980500117827
  15. Helle, L., Tynjälä, P., Olkinuora, E. (2006). Project-Based Learning in Post-Secondary Education – Theory, Practice and Rubber Sling Shots. Higher Education, 51 (2), 287–314. doi: 10.1007/s10734-004-6386-5
  16. Lehmann, M., Christensen, P., Du, X., Thrane, M. (2008). Problem-oriented and project-based learning (POPBL) as an innovative learning strategy for sustainable development in engineering education. European Journal of Engineering Education, 33 (3), 283–295. doi: 10.1080/03043790802088566
  17. De Graaff, E., Kolmos, A. (2003). Characteristics of problem-based learning. International Journal of Engineering Education, 19 (5), 657–662.
  18. Edquist, C. (Ed.) (1997). Systems of Innovation: Technologies, Institutions and Organizations. London: Pinter Publishers/Cassell Academic, 408. doi: 10.4324/9780203357620
  19. Morozov, V., Kalnichenko, O., Liubyma, I. (2017). Managing projects configuration in development distributed information systems. 2017 2nd International Conference on Advanced Information and Communication Technologies (AICT). doi: 10.1109/aiact.2017.8020088

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-16

Як цитувати

Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Paliy, S., Biloshchytska, S., Bronin, S., Andrashko, Y., Shabala, Y., & Vatskel, V. (2018). Розробка технічної складової методології проектно-векторного управління освітніми середовищами. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(2 (92), 4–13. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126301