Інструментарій прогнозування та оптимізації параметра налаштування малообертового двигуна при проектуванні судна з кайтом
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.128302Ключові слова:
імітаційна модель, малообертовий двигун, турбокомпресор, точка узгодження, кайт, витрата паливаАнотація
Досліджується вплив параметра узгодження «двигун внутрішнього згоряння – турбокомпресор» на витрату палива за строк служби судна за допомогою імітаційної математичної моделі. Встановлено, що для танкера з двигуном 6S50ME-C7 і кайтом 640 м2 оптимальний параметр відповідає точці узгодження на гвинтовій характеристиці двигуна з координатою по навантаженню 60,5 % від номінального. Економія палива від оптимізації на стадії проектування судна становитиме за строк експлуатації на рейсовій лінії в Північній Атлантиці близько 3 %
Посилання
- MAN Diesel & Turbo. MAN Diesel & Turbo. Available at: http://www.mandieselturbo.com
- SkySails. Turn Wind into profit. Available at: http://www.skysails.info
- Tancrez, M., Galindo, J., Guardiola, C., Fajardo, P., Varnier, O. (2011). Turbine adapted maps for turbocharger engine matching. Experimental Thermal and Fluid Science, 35 (1), 146–153. doi: 10.1016/j.expthermflusci.2010.07.018
- MARPOL Annex VI. Available at: http://www.imo.org/blast/mainframe.asp?topic_id=233
- Veter i volny v okeanah i moryah: spravochnye dannye. Registr SSSR (1974). Moscow: Transport, 359.
- Shostak, V. P., Manziuk, A. Yu. (2012). Opir dovkillia rukhu transportnoho sudna. Mykolaiv: Vydavnytstvo NUK, 181.
- Schnackenberg, T. (2008). SkySails – Vessel Propulsion using Kites: 20-th International HISWA Symposium on Yacht Design and Yacht Construction. Amsterdam RAI Convention Centre, 11.
- Dadd, G. M. (2013). Kite Dynamics for Ship Propulsion. University of Southampton, 215.
- Aschenbeck, S., Lenger, T., Szczesny, W., Kreutzer, R., Schlaak, M. (2009). Testergebnisse des SkySails – Systems. Schiff & Hafen: Schiffbau & Schiffstechnik, 1, 36–40.
- Shostak, V. P., Kisarova, A. I. (2016). Effective thrust of ship propulsion kite. Collection of Scientific Publications NUS, 4, 3–9. doi: 10.15589/jnn20160401
- Shostak, V. P., Kisarova, A. I. (2016). The total fuel consumption of low-speed engine ship with kite. Collection of Scientific Publications NUS, 3, 16–23. doi: 10.15589/jnn20160302
- Shennon, R.; Maslovskiy, E. K. (Ed.) (1978). Imitacionnoe modelirovanie sistem – iskusstvo i nauka. Moscow: Mir, 418.
- Shostak, V. P., Gershanik, V. I. (1998). Imitacionnoe modelirovanie sudovyh energeticheskih ustanovok. Leningrad: Sudostroenie, 256.
- Shostak, V. P., Hershanik, V. I., Kot, V. P., Bondarenko, M. S. (1997). Proektuvannia propulsyvnoi ustanovky suden z priamoiu peredacheiu potuzhnosti na hvynt. Mykolaiv: UDMTU, 500.
- PureBasic. Available at: http://www.purebasic.com/
- Schlaak, M., Kreutzer, R., Elsner, R. (2009). Simulating Possible Savings of the Skysails-System on International Merchant Ship Fleets. The International Journal of Maritime Engineering, 151 (a4), 25. doi: 10.3940/rina.ijme.2009.a4.161
- Aschenbeck, S., Elsner, R., Lenger, T., Szczesny, W., Kreutzer, R., Schlaak, M. (2009). Einsparungsportenziale in der Welthandelsflotte. Schiff & Hafen: Schiffbau & Schiffstechnik, 6, 74–81.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Vladimir Shostak, Alena Kisarova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.