Використання інформаційних технологій при оптимізації маршрутів доставки вантажів автомобільним транспортом
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.128907Ключові слова:
дорожньо-транспортна мережа, задача комівояжера, транспортна задача, симплексний метод, оптимізація міжнародних транспортних перевезеньАнотація
Проаналізовано стан автомобільних вантажних перевезень в Україні та країнах-членах Європейського союзу. Досліджено процес транспортування вантажів у мережевому представленні з метою удосконалення схем їх доставки. Запропоновано використання сучасних засобів інформаційних технологій для розв’язання задачі комівояжера комбінаторним способом і транспортної задачі у вигляді дорожньо-транспортної мережі симплексним методом. Розглянуто як збалансовані, так і незбалансовані за обсягами перевезень вантажу транспортні задачі, враховано обмеження на пропускні здатності транспортних комунікацій. Використання удосконалених методів оптимізації міжнародних транспортних перевезень з залученням розроблених комп’ютерних програм дозволить автоматизувати процеси розрахунку і підвищить економічну ефективність перевезеньПосилання
- Ofitsiynyi sait Derzhkomstatu Ukrainy. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua/
- Monthly series for some 70 economies. Available at: http://www.wto.org/english/res_e/statis_e/daily_update_e/monthly_trade_e.xls
- Prokudin, G. S., Chupailenko, O. A., Maidanyk, K. O., Remekh, I. O., Pylypenko, Yu. V. (2017). Analysis and ways of reforming the transport industry in Ukraine. Zbirnyk naukovykh prats DETUT. Seriya: Transportni systemy i tekhnolohiyi, 30, 244–254.
- Road freight transport statistics. Available at: http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/road_freight_transport_%20statistics
- Ghazali, Z., Majid, M. A. A., Shazwani, M. (2012). Optimal Solution of Transportation Problem Using Linear Programming: A Case of a Malaysian Trading Company. Journal of Applied Sciences, 12 (23), 2430–2435. doi: 10.3923/jas.2012.2430.2435
- How to reduce costs and optimize product delivery routes agents using decision ABM Rinkai TMS. Available at: http://tms.abmcloud.com/znizhennya-vitrat-na-transportuvannya/
- Danchuk, V., Bakulich, O., Svatko, V. (2017). An Improvement in ant Algorithm Method for Optimizing a Transport Route with Regard to Traffic Flow. Procedia Engineering, 187, 425–434. doi: 10.1016/j.proeng.2017.04.396
- Teodorović, D., Janić, M. (2017). Transportation Systems. Transportation Engineering, 5–62. doi: 10.1016/b978-0-12-803818-5.00002-0
- Singh, S., Dubey, G., Shrivastav, R. (2016). A Various Method to Solve the Optimality for the Transportation Problem. International Journal of Mathematical Engineering and Science, 1 (4), 21–28.
- Pu, C., Li, S., Yang, X., Yang, J., Wang, K. (2016). Information transport in multiplex networks. Physica A: Statistical Mechanics and Its Applications, 447, 261–269. doi: 10.1016/j.physa.2015.12.057
- Zou, Y., Zhu, J. (2016). Reachability of higher-order logical control networks via matrix method. Applied Mathematics and Computation, 287-288, 50–59. doi: 10.1016/j.amc.2016.04.013
- Optymyzatsyia lohystyky. Available at: https://znaytovar.ru/s/Optimizaciya-logistiki.html
- Johnson, D. S. (2008). Local optimization and the problem of the traveling salesman. Proceedings of the 17th colloquium on algorithmic programming languages.Springer-Verlag, 446–461.
- Kryvyi, S. L. (2014). Combinatorial Method for Solving Systems of Linear Constraints. Cybernetics and Systems Analysis, 50 (4), 495–506. doi: 10.1007/s10559-014-9638-0
- Prokudin, G., Chupaylenko, A., Dudnik, A., Prokudin, A., Omarov, O. (2015). The conversion process network models of freight transport in the matrix model. Project management, systems analysis and logistics, 16, 136–145.
- Prokudin, G., Chupaylenko, O., Dudnik, O., Dudnik, A., Omarov, D. (2016). Improvement of the methods for determining optimal characteristics of transportation networks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (3 (84)), 54–61. doi: 10.15587/1729-4061.2016.85211
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Georgii Prokudin, Оlexiy Chupaylenko, Olexiy Dudnik, Oleksii Prokudin, Alena Dudnik, Vitaliy Svatko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.