Аналіз технологічних інновацій цифрового маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.143956Ключові слова:
нативний контент, штучний інтелект, мобільний маркетинг, Інтернет речей, партнерський маркетингАнотація
Розглянуто основні технологічні інновації цифрового маркетингу як специфічної форми маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Обґрунтовано, що головним напрямком цифрового маркетингу є персоніфіковане відношення до користувачів. Доведено, що персоніфікований зв’язок з потенційним клієнтом стає суттю маркетингу, першопричиною його ефективності. Показано, що цифрові методи обробки та використання інформації стають основним джерелом підвищення ефективності маркетингу.
Необхідність порівняльного аналізу технологічних інновацій цифрового маркетингу обумовлена тим, що науково-технічний розвиток стимулює виникнення значної кількості методів впливу на споживача. Дослідження цих методів дозволяє виявити їх сильні сторони для використання при розробці маркетингової стратегії та тактики підприємств.
В результаті дослідження виділена система класичних інструментів цифрового маркетингу – пошукова оптимізація, контекстна реклама, маркетинг в соціальних мережах, технологія великих даних, ретаргетінг, електрона пошта. Визначено сутність, зміст, призначення та область використання інструментів цифрового маркетингу, які з’явилися в результаті новітніх технологічних інновацій – нативний контент, штучний інтелект, інтеграція маркетингових технологій, віртуальна і доповнена реальність, голосові боти, Інтернет речей, відео- і мобільний маркетинг, партнерський маркетинг. Виділено п’ять стратегій монетизації додатків в мобільному маркетингу. Виконано аналіз CPI-мереж з орієнтацією на мобільний і невмотивований трафік. Розроблено модель взаємодії контрагентів та принципи інтегрованого підходу проектів партнерського маркетингу, зокрема показано необхідність пошуку розумного, обґрунтованого компромісного плану. При цьому задачу вибору оптимального варіанту проекту сформульовано як задачу багатокритеріальної оптимізації. Проведено аналіз методів вирішення цієї задачі та надано відповідні рекомендації щодо вибору найбільш доцільного методу.
Значимість отриманих результатів обумовлена тим, що вони можуть стати теоретичною базою підвищення ефективності маркетингової діяльності в умовах інформатизації суспільства за рахунок використання адекватних стратегій монетизації, покращення форм взаємодії контрагентів партнерського маркетингу, виявлення умов застосування, переваг і недоліків технологічних інновацій цифрового маркетингу. На відміну від відомих методів підвищення ефективності маркетингової діяльності запропоновані підходи створюють підґрунтя для прибуткової роботи в умовах цифрової економіки
Посилання
- Rudelius, V., Azarian, O. M., Babenko, N. O. et. al. (2009). Marketynh. Kyiv, 2009. 648 p.
- Bhalla, G. (2011). Collaboration and co-creation: New platforms for marketing and innovation. Springer, 205. doi: https://doi.org/10.1007/978-1-4419-7082-4
- Lovelock, Ch. H., Wirtz, J. (2016). Services Marketing: People, Technology, Strategy. World Scientific Publishing Co Pte Ltd, 800. doi: https://doi.org/10.1142/y0001
- Godin, S. (2012). All marketers are liars: The power of telling authentic stories in a low-trust world. New York: Penguin.
- Illiashenko, S. M., Ivanova, T. Ye. (2015). Internet promotion tools and techniques: analytical review. Marketynh i menedzhment innovatsiy, 3, 20–32.
- Oklander, M. A., Oklander, T. O., Yashkina, O. I. (2018). Marketing research trends: online panels and online communities. Marketing and Management of Innovations, 1, 118–129. doi: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-08
- Oklander, M. A., Oklander, T. O., Yashkina, O. I. et. al. (2017). Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu XXI storichchia. Odessa: Astroprynt, 292.
- Shaban, K. S., Zozulov, O. V. (2015). Classification of Interorganizational Associations is in Context of Forming of Innovative Politics of Industrially-Productive Enterprise. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy "Kyivskyi politekhnichnyi instytut", 12, 402–410.
- Edelman, B., Brandi, W. (2015). Risk, Information, and Incentives in Online Affiliate Marketing. Journal of Marketing Research, 52 (1), 1–12. doi: https://doi.org/10.1509/jmr.13.0472
- Snyder, P., Kanich, C. (2016). Characterizing fraud and its ramifications in affiliate marketing networks. Journal of Cybersecurity, 2 (1), 71–81. doi: https://doi.org/10.1093/cybsec/tyw006
- Mironenko, D. S. (2017). Functional model of the system promotion affiliate program in partner networks. Visnyk Pryazovskoho derzhavnoho tekhnichnoho universytetu, 34, 176–181.
- Chaikovska, M., Chaikovskyi, M. (2018). Strategies for implementation of affiliate-projects in marketing activity. Scientific Journal of Polonia University, 27 (2), 18–25. doi: https://doi.org/10.23856/2702
- Zadeh, L. A. (1965). Fuzzy sets. Information and Control, 8 (3), 338–353. doi: https://doi.org/10.1016/s0019-9958(65)90241-x
- Raskin, L. G., Sira, O. V. (2008). Nechetkaya matematyka. Kharkiv, 352.
- Pawlak, Z. (1982). Rough sets. International Journal of Computer & Information Sciences, 11 (5), 341–356. doi: https://doi.org/10.1007/bf01001956
- Raskin, L., Sira, O. (2016). Method of solving fuzzy problems of mathematical programming. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (4 (83)), 23–28. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.81292
- Raskin, L., Sira, O. (2016). Fuzzy models of rough mathematics. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (4 (84)), 53–60. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.86739
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Mykhailo Oklander, Tatyana Oklander, Oksana Yashkina, Irina Pedko, Maryna Chaikovska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.