Формування концепції спорту як соціальної системи, соціального інституту і соціального руху в умовах глобалізації
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.145638Ключові слова:
вихлопні гази, забруднення повітря, навколишнє середовище, скорочення викидів вихлопних газів, каталітичний нейтралізатор, моделювання, нерозрізаний фільтр, площа вакууму, розрізаний фільтр, нерівномірний тискАнотація
Вихлопні гази автомобілів є основним джерелом забруднення повітря в навколишньому середовищі. Забруднення вихлопними газами автомобілів може бути скорочено якщо приділяти увагу системі технічного обслуговування, сучасним концепціям управління двигуном, очищенню палива і скороченню викидів вихлопних газів. Каталітичні нейтралізатори є найбільш ефективним інструментом боротьби з забрудненням навколишнього середовища, оскільки вони скорочують майже 80% шкідливих газів, що утворюються в результаті неповного згоряння в двигуні. Для з'ясування явищ, що протікають, проведено моделювання структури потоку вихлопних газів зі зміною кількості і форми фільтра каталітичного нейтралізатора. Дане дослідження починається зі створення конструкції каталітичного нейтралізатора, яка включає в себе: розміри нерозрізаного фільтра і розміри розрізаного фільтра. Потім конструюються розміри рами каталітичного нейтралізатора з різною кількістю фільтрів: 2, 3, 4 і 5 штук і виконується моделювання. Результати моделювання показують, що збільшення відсотка швидкості обумовлено потоком вихлопних газів, що проходить через невеликі отвори в фільтрі, таким чином тиск газу впливає на збільшення швидкості. Рекомендується встановлювати 2 нерозрізаних фільтра, оскільки вакуумна зона відсутня. Збільшення кількості фільтрів збільшує площу вакууму, що пов'язано з довговічністю каталітичного нейтралізатора. Результати моделювання передбачають використання 3 найбільш довговічних розрізаних фільтрів в порівнянні з використанням 2, 4 і 5 фільтрів. У нерозрізаних фільтрах (3, 4 і 5 штук) випадковий розподіл тиску обумовлений нерівномірним тиском. Цей нерівномірний потік знижує ефективність і довговічність каталітичного нейтралізатора. На відміну від випадку з 3 розрізаними фільтрами, які мають більш рівномірний розподіл тиску, більш тверді і сплавленіПосилання
- Twigg, M. V. (2010). “Catalytic Air Pollution Control: Commercial Technology”, 3rd Edition. Platinum Metals Review, 54 (3), 180–183. doi: https://doi.org/10.1595/147106710x511015
- Pontikakis, G. N. (2003). Modeling, Reaction Schemes and Kinetic Parameter Estimation in Automotive Catalytic Converters and Diesel Particulate Filters. Greece: Department of Mechanical and Industrial Engineering. doi: https://doi.org/10.12681/eadd/18761
- Wark, K., Warner, G., Davis, W. (1998). Air Pollution and its control. Chap. 10. Wesley Longmann.
- Harrison, R. M. (2001). Pollution: Causes, Effects and Contro. The Royal Society of Chemistry. doi: https://doi.org/10.1039/9781847551719
- Traa, Y., Burger, B., Weitkamp, J. (1999). Zeolite-based materials for the selective catalytic reduction of NOx with hydrocarbons. Microporous and Mesoporous Materials, 30 (1), 3–41. doi: https://doi.org/10.1016/s1387-1811(99)00030-x
- Zhang, R., Villanueva, A., Alamdari, H., Kaliaguine, S. (2006). Reduction of NO by CO over nanoscale LaCo1−xCuxO3 and LaMn1−xCuxO3 perovskites. Journal of Molecular Catalysis A: Chemical, 258 (1-2), 22–34. doi: https://doi.org/10.1016/j.molcata.2006.05.008
- Bukhtiyarova, M. V., Ivanova, A. S., Plyasova, L. M., Litvak, G. S., Rogov, V. A., Kaichev, V. V. et. al. (2009). Selective catalytic reduction of nitrogen oxide by ammonia on Mn(Fe)-substituted Sr(La) aluminates. Applied Catalysis A: General, 357 (2), 193–205. doi: https://doi.org/10.1016/j.apcata.2009.01.028
- Iwakuni, H., Shinmyou, Y., Yano, H., Matsumoto, H., Ishihara, T. (2007). Direct decomposition of NO into N2 and O2 on BaMnO3-based perovskite oxides. Applied Catalysis B: Environmental, 74 (3-4), 299–306. doi: https://doi.org/10.1016/j.apcatb.2007.02.020
- Burch, D. S., Keyser, A., Colucci, M. P. C., Potter, F. T., Benson, K. D., Biel P. J. (1996). Applications and benefits of catalytic converter thermal management. Presented at SAE Fuels & Lubricants Spring Meeting, No. 961134.
- Rajasekhar Reddy, Y., Srinivasa Chalapathi, K., Jushkumar, S. (2015). Design Optimization of Diesel Particulate Filter Using CFD. Int. Journal of Engineering Research and Applications, 5 (12), 119–128. Available at: http://www.ijera.com/papers/Vol5_issue12/Part%20-%203/S51203119128.pdf
- Gotfredsen, E., Meyer, K. E. (2017). Flow in axisymmetric expansion in a catalytic converter. Abstract from 12th International Symposium on Particle Image Velocimetry (ISPIV 2017). Busan. Available at: http://orbit.dtu.dk/files/136766884/Abstract_ISPIV2017_Gotfredsen_Meyer.pdf
- Mohan Laxmi, K., Ranjith Kumar, V., Hanumantha Rao, Y. V. (2013). Modeling And Simulation of Gas Flow Velocity In Catalytic Converter With Porous. International Journal of Engineering Research and Applications, 3 (3), 518–522.
- PL. S., M., Kumar, M. S., Subramanian, S. (2011). CFD Analysis of a Catalytic Converter Using Supported Copper Catalyst to Reduce Particulate Matter and Achieve Limited Back Pressure in Diesel Engine Exhaust. SAE Technical Paper Series. doi: https://doi.org/10.4271/2011-01-1245
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Abdul Ghofur, Rachmat Subagyo, Hajar Isworo
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.