Формування концепції спорту як соціальної системи, соціального інституту і соціального руху в умовах глобалізації

Автор(и)

  • Abdul Ghofur Lambung Mangkurat University Jl. Brigjen. H. Hasan Basri, Kotak Pos 219, Banjarmasin- South Kalimantan, Indonesia, 70123, Індонезія
  • Rachmat Subagyo Lambung Mangkurat University Jl. Brigjen. H. Hasan Basri, Kotak Pos 219, Banjarmasin- South Kalimantan, Indonesia, 70123, Індонезія https://orcid.org/0000-0003-4708-4582
  • Hajar Isworo Lambung Mangkurat University Jl. Brigjen. H. Hasan Basri, Kotak Pos 219, Banjarmasin- South Kalimantan, Indonesia, 70123, Індонезія

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.145638

Ключові слова:

вихлопні гази, забруднення повітря, навколишнє середовище, скорочення викидів вихлопних газів, каталітичний нейтралізатор, моделювання, нерозрізаний фільтр, площа вакууму, розрізаний фільтр, нерівномірний тиск

Анотація

Вихлопні гази автомобілів є основним джерелом забруднення повітря в навколишньому середовищі. Забруднення вихлопними газами автомобілів може бути скорочено якщо приділяти увагу системі технічного обслуговування, сучасним концепціям управління двигуном, очищенню палива і скороченню викидів вихлопних газів. Каталітичні нейтралізатори є найбільш ефективним інструментом боротьби з забрудненням навколишнього середовища, оскільки вони скорочують майже 80% шкідливих газів, що утворюються в результаті неповного згоряння в двигуні. Для з'ясування явищ, що протікають, проведено моделювання структури потоку вихлопних газів зі зміною кількості і форми фільтра каталітичного нейтралізатора. Дане дослідження починається зі створення конструкції каталітичного нейтралізатора, яка включає в себе: розміри нерозрізаного фільтра і розміри розрізаного фільтра. Потім конструюються розміри рами каталітичного нейтралізатора з різною кількістю фільтрів: 2, 3, 4 і 5 штук і виконується моделювання. Результати моделювання показують, що збільшення відсотка швидкості обумовлено потоком вихлопних газів, що проходить через невеликі отвори в фільтрі, таким чином тиск газу впливає на збільшення швидкості. Рекомендується встановлювати 2 нерозрізаних фільтра, оскільки вакуумна зона відсутня. Збільшення кількості фільтрів збільшує площу вакууму, що пов'язано з довговічністю каталітичного нейтралізатора. Результати моделювання передбачають використання 3 найбільш довговічних розрізаних фільтрів в порівнянні з використанням 2, 4 і 5 фільтрів. У нерозрізаних фільтрах (3, 4 і 5 штук) випадковий розподіл тиску обумовлений нерівномірним тиском. Цей нерівномірний потік знижує ефективність і довговічність каталітичного нейтралізатора. На відміну від випадку з 3 розрізаними фільтрами, які мають більш рівномірний розподіл тиску, більш тверді і сплавлені

Біографії авторів

Abdul Ghofur, Lambung Mangkurat University Jl. Brigjen. H. Hasan Basri, Kotak Pos 219, Banjarmasin- South Kalimantan, Indonesia, 70123

Doctor of Mechanical Engineering, Researcher

Department of Mechanical Engineering

Rachmat Subagyo, Lambung Mangkurat University Jl. Brigjen. H. Hasan Basri, Kotak Pos 219, Banjarmasin- South Kalimantan, Indonesia, 70123

Doctor of Mechanical Engineering, Researcher

Department of Mechanical Engineering

Hajar Isworo, Lambung Mangkurat University Jl. Brigjen. H. Hasan Basri, Kotak Pos 219, Banjarmasin- South Kalimantan, Indonesia, 70123

Masters of Mechanical Engineering, Researcher

Department of Mechanical Engineering

Посилання

  1. Twigg, M. V. (2010). “Catalytic Air Pollution Control: Commercial Technology”, 3rd Edition. Platinum Metals Review, 54 (3), 180–183. doi: https://doi.org/10.1595/147106710x511015
  2. Pontikakis, G. N. (2003). Modeling, Reaction Schemes and Kinetic Parameter Estimation in Automotive Catalytic Converters and Diesel Particulate Filters. Greece: Department of Mechanical and Industrial Engineering. doi: https://doi.org/10.12681/eadd/18761
  3. Wark, K., Warner, G., Davis, W. (1998). Air Pollution and its control. Chap. 10. Wesley Longmann.
  4. Harrison, R. M. (2001). Pollution: Causes, Effects and Contro. The Royal Society of Chemistry. doi: https://doi.org/10.1039/9781847551719
  5. Traa, Y., Burger, B., Weitkamp, J. (1999). Zeolite-based materials for the selective catalytic reduction of NOx with hydrocarbons. Microporous and Mesoporous Materials, 30 (1), 3–41. doi: https://doi.org/10.1016/s1387-1811(99)00030-x
  6. Zhang, R., Villanueva, A., Alamdari, H., Kaliaguine, S. (2006). Reduction of NO by CO over nanoscale LaCo1−xCuxO3 and LaMn1−xCuxO3 perovskites. Journal of Molecular Catalysis A: Chemical, 258 (1-2), 22–34. doi: https://doi.org/10.1016/j.molcata.2006.05.008
  7. Bukhtiyarova, M. V., Ivanova, A. S., Plyasova, L. M., Litvak, G. S., Rogov, V. A., Kaichev, V. V. et. al. (2009). Selective catalytic reduction of nitrogen oxide by ammonia on Mn(Fe)-substituted Sr(La) aluminates. Applied Catalysis A: General, 357 (2), 193–205. doi: https://doi.org/10.1016/j.apcata.2009.01.028
  8. Iwakuni, H., Shinmyou, Y., Yano, H., Matsumoto, H., Ishihara, T. (2007). Direct decomposition of NO into N2 and O2 on BaMnO3-based perovskite oxides. Applied Catalysis B: Environmental, 74 (3-4), 299–306. doi: https://doi.org/10.1016/j.apcatb.2007.02.020
  9. Burch, D. S., Keyser, A., Colucci, M. P. C., Potter, F. T., Benson, K. D., Biel P. J. (1996). Applications and benefits of catalytic converter thermal management. Presented at SAE Fuels & Lubricants Spring Meeting, No. 961134.
  10. Rajasekhar Reddy, Y., Srinivasa Chalapathi, K., Jushkumar, S. (2015). Design Optimization of Diesel Particulate Filter Using CFD. Int. Journal of Engineering Research and Applications, 5 (12), 119–128. Available at: http://www.ijera.com/papers/Vol5_issue12/Part%20-%203/S51203119128.pdf
  11. Gotfredsen, E., Meyer, K. E. (2017). Flow in axisymmetric expansion in a catalytic converter. Abstract from 12th International Symposium on Particle Image Velocimetry (ISPIV 2017). Busan. Available at: http://orbit.dtu.dk/files/136766884/Abstract_ISPIV2017_Gotfredsen_Meyer.pdf
  12. Mohan Laxmi, K., Ranjith Kumar, V., Hanumantha Rao, Y. V. (2013). Modeling And Simulation of Gas Flow Velocity In Catalytic Converter With Porous. International Journal of Engineering Research and Applications, 3 (3), 518–522.
  13. PL. S., M., Kumar, M. S., Subramanian, S. (2011). CFD Analysis of a Catalytic Converter Using Supported Copper Catalyst to Reduce Particulate Matter and Achieve Limited Back Pressure in Diesel Engine Exhaust. SAE Technical Paper Series. doi: https://doi.org/10.4271/2011-01-1245

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-05

Як цитувати

Ghofur, A., Subagyo, R., & Isworo, H. (2018). Формування концепції спорту як соціальної системи, соціального інституту і соціального руху в умовах глобалізації. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(10 (96), 35–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.145638

Номер

Розділ

Екологія