Розробка методики створення 3D-рекламної поліграфічної продукції

Автор(и)

  • Yevhen Hrabovskyi Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0001-7799-7249
  • Oleksiy Yevsyeyev Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-6464-7036
  • Alexander Pandorin Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-7349-8407

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.147325

Ключові слова:

3D-рекламна поліграфічна продукція, рекламна інсталяція, рекурентна схема, логотип, спотворене зображення

Анотація

Здійснено аналіз характерних особливостей проектування 3D-реклами. З’ясовано, що оскільки вхідна інформація стосовно вирішення задачі структуризації етапів створення 3D-рекламної поліграфічної продукції носить якісний характер, то для її вирішення варто використовувати експертний підхід. У якості експертів виступили технологи провідних українських видавничо-поліграфічних підприємств. За допомогою використання експертного підходу на основі цих особливостей сформовано структуризацію етапів розроблення 3D-рекламної поліграфічної продукції. Перелік і зміст параметрів такої структуризації обумовлюються конкретними видами 3D-реклами.

Для врахування окремих категорії і властивостей 3D-реклами розроблено технологію вибору варіантів реалізації 3D-рекламних інсталяцій. Ця технологія створена на основі використання інструментарію імітаційного моделювання. Вибір прийнятних альтернатив здійснюється на основі використання запропонованої базової рекурентної схеми. Запропоновано перелік оціночних параметрів, що впливають на ефективність рекламних інсталяцій і дозволяють оцінити якість створеного засобами каліграфії логотипу.

Розроблено математичну модель для створення проекції рекламного зображення. Ця модель надає такі можливості графічної обробки ілюстрацій, як спотворення початкового 3D-рекламного зображення по горизонталі, спотворення початкового 3D-рекламного зображення по вертикалі, перетворення координати пікселя в потрібному напрямку, обчислення розмірів 3D-рекламного зображення. Базуючись на розроблений математичній моделі була створена програма, яка дозволяє для будь-якого зображення формувати його спотворений вигляд, який можна наносити на поверхню. Методика створення 3D-реклами була реалізована в програмному продукті BPWin. Програмна реалізація дозволяє здійснювати оптимізацію процесу розробки 3D-реклами

Біографії авторів

Yevhen Hrabovskyi, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Oleksiy Yevsyeyev, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Alexander Pandorin, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Посилання

  1. Chebanenko, O., Kolesnikova, Т. (2017). Research of technologies for creating animations for web systems. Systemy obrobky informatsiyi, 4 (150), 97–99. doi: https://doi.org/10.30748/soi.2017.150.20
  2. Leach, N. (2017). Size Matters: Why Architecture is the Future of 3D Printing. Architectural Design, 87 (6), 76–83. doi: https://doi.org/10.1002/ad.2241
  3. Sonntag, S. R., Xing, N. (2013). An investigation of the effectiveness and persuasiveness of stereoscopic 3D advertising. 2013 International Conference on 3D Imaging. doi: https://doi.org/10.1109/ic3d.2013.6732080
  4. Hafiz, D. A., Sheta, W. M., Bayoumi, S., Youssef, B. A. B. (2011). A New Approach for 3D Range Image Segmentation using Gradient Method. Journal of Computer Science, 7 (4), 475–487. doi: https://doi.org/10.3844/jcssp.2011.475.487
  5. Meillier, C., Ammanouil, R., Ferrari, A., Bianchi, P. (2018). Distribution strategies for very large 3D image deconvolution algorithms. Signal Processing: Image Communication, 67, 149–160. doi: https://doi.org/10.1016/j.image.2018.06.012
  6. Kuisma, J., Hyönä, J., Simola, J. (Eds.) (2015). Perception of visual advertising in different media: from attention to distraction, persuasion, preference and memory. Lausanne: Frontiers Media SA, 124. doi: https://doi.org/10.3389/978-2-88919-416-2
  7. Shelly, R., Esther, T. (Eds.) (2017). Digital Advertising: Theory and Research. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 496. doi: https://doi.org/10.4324/9781315623252
  8. Hopp, T., Gangadharbatla, H. (2016). Novelty Effects in Augmented Reality Advertising Environments: The Influence of Exposure Time and Self-Efficacy. Journal of Current Issues & Research in Advertising, 37 (2), 113–130. doi: https://doi.org/10.1080/10641734.2016.1171179
  9. Debbabi, S., Daassi, M., Baile, S. (2010). Effect of online 3D advertising on consumer responses: the mediating role of telepresence. Journal of Marketing Management, 26 (9-10), 967–992. doi: https://doi.org/10.1080/02672570903498819
  10. Mulisch, M. (2014). Tissue-Printing. Springer. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-658-03867-0
  11. Urbas, R., Elesini, U. S. (2015). Color differences and perceptive properties of prints made with microcapsules. Journal of graphic engineering and design, 6 (1), 15–21.
  12. Toporkov, V. V. (2004). Rekurrentnye skhemy formirovaniya i vybora variantov sistem na osnove operacionnyh modeley. Kibernetika i sistemniy analiz, 3, 169–178.
  13. Naumenko, M., Hrabovskyi, Y. (2018). Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2 (92)), 14–22. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-14

Як цитувати

Hrabovskyi, Y., Yevsyeyev, O., & Pandorin, A. (2018). Розробка методики створення 3D-рекламної поліграфічної продукції. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(2 (96), 6–18. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.147325