Обґрунтування кількісного складу вантажних партій при формуванні збірних відправок в контейнерах
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.152013Ключові слова:
контейнер, LCL (less than container load) перевезення, транспортно-експедиторська діяльність, завантаження контейнераАнотація
Досліджується завдання обґрунтування кількісного складу вантажних партій при формуванні збірних відправок в контейнерах. В результаті дослідження сформульована загальна постановка завдання обґрунтування кількісного складу вантажних партій при організації LCL перевезень, визначені окремі варіанти її інтерпретації. Для вирішення локальних виробничих завдань розроблені певні технології, які враховують особливості ситуації та вихідної інформації про плановану відправку. Застосування цих технологій забезпечує максимальне використання техніко-експлуатаційних можливостей контейнера при формуванні збірних відправок вантажів. Для перших двох варіантів завдання технологія передбачає реалізацію певних систем рівнянь і перевірку отриманих результатів на предмет якості використання вантажопідйомності і вантажомісткості контейнера. Для вирішення завдання по третьому і четвертому варіантах розроблені математичні моделі. Реалізація моделей забезпечує максимальне використання технічних параметрів контейнера за рахунок критеріїв оптимальності, відображених у відповідних цільових функціях. Тому перевірка отриманих результатів на предмет якості використання вантажопідйомності і вантажомісткості контейнера не потрібно.
На підставі запропонованих методичних положень проведені експериментальні дослідження, які показали універсальність для вирішення завдань оптимізації завантаження консолідованих контейнерів.
Розроблені положення мають наукове значення, сприяють розвитку теорії транспортних процесів і систем, становлять практичний інтерес для комерційних відділів транспортних компаній, що надають експедиторські послуги. Впровадження цих положень забезпечить підвищення ефективності виробничої діяльності представників транспортного бізнесу, а також дозволить формувати раціональні системи транспортно-експедиторського обслуговування вантажів в регіональному, міжрегіональному та міжнародному сполученнях
Посилання
- Lavrukhin, O. V., Nemyrovskyi, B. M. (2017). Improvement of container terminals operation on the basis of introduction of intelligent advanced technologies. Transport systems and transportation technologies, 13, 46–51. doi: https://doi.org/10.15802/tstt2017/110768
- Kirillova, O. V. (2014). Question for optimal distribution of container traffic between vessels serving transocean-feeder lines. Naukovyi visnyk Khersonskoi derzhavnoi morskoi akademiyi, 2 (11), 55–68.
- Kirillova, Y. V., Meleshenko, Y. S. (2014). Justification of Financial Safety Analysis Approach in Cargo-and-Passenger Ferry Operations Management. Transport and Telecommunication Journal, 15 (2), 111–119. doi: https://doi.org/10.2478/ttj-2014-0010
- Kirillova, Ye., Meleshenko, Ye. (2016). Development of an ecomomic and mathematical model of loading a freight and passenger ferry. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (4 (81)), 28–37. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.71215
- Pavlenko, O. V. (2007). Rozrobka systemy dlia vyznachennia optymalnoho variantu transportno-ekspedytsiynoho obsluhovuvannia. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (30), 25–28.
- Pavlenko, O. V. (2008). Analiz efektyvnosti bahatotsilovoi modeli systemy transportno-ekspedytsiynoho obsluhovuvannia. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (35), 30–32.
- Sramkova, Kolar, Hunak (2018). Container Shipping: The Evaluation of Quality Factors in Freight Forwarding Services. Transportation Journal, 57 (3), 258. doi: https://doi.org/10.5325/transportationj.57.3.0258
- Tan, A. W. K., Zhao, Y., Halliday, T. (2018). A Blockchain Model for Less Container Load Operations in China. International Journal of Information Systems and Supply Chain Management, 11 (2), 39–53. doi: https://doi.org/10.4018/ijisscm.2018040103
- Wei, Q., Xu, Y., Li, C., Zhang, Y. (2018). Efficiency Evaluation of LCL Transshipment at Port Railway Container Intermodal Terminal. Journal of Coastal Research, 83, 456–464. doi: https://doi.org/10.2112/si83-076.1
- Pino, R., Gómez, A., Parreño, J., Fuente, D. D. L., Priore, P. (2013). Application of Genetic Algorithms to Container Loading Optimization. International Journal of Trade, Economics and Finance, 304–309. doi: https://doi.org/10.7763/ijtef.2013.v4.306
- Bakaev, V. G. (1965). Ekspluataciya morskogo flota. Moscow: Transport, 560.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Valeria Korol
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.