Вибір моделі для мікро-і малих підприємств (ММП) для удосконалення дизайну ремісничої продукції в Маланзі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.156850

Ключові слова:

ремесло, удосконалення, Маланг, ММП, ПНК, дизайн виробу, структурна модель

Анотація

Мікро- та малі підприємства (ММП) вважаються важливим сектором, що грає важливу роль в економіці країни. В Індонезії налічується 62,9 мільйона ММП, які складаються з 62,1 мільйона мікропідприємств і 757,090 малих підприємств. Всі ці ММП приносять 57,94% валового внутрішнього продукту Індонезії або 4,303 трлн індонезійських рупій і охоплюють до 110,8 млн робiтникiв. Маланг ‒ це місто в Індонезії, яке має безліч ММП, зайнятих в сфері продовольства, одягу і різних галузей промисловості, які виробляють ремісничі вироби в якості сувенірів. Потенціал ремісничого виробництва в цьому місті багатообіцяючий. Оскільки місцеві жителі самі продають різні види ремісничих виробів, це фактично полегшує туристам пошук виробів ручної роботи в якості сувенірів, типових для Маланг. Типовий в цьому сенсі означає, що ремісничі вироби, вироблені ММП, засновані на історичному і культурному аспекті міста. Існуючі проблеми полягають в тому, що не існує найкращої моделі, яка могла б використовуватися ММП для створення ремісничих виробів, характерних для Маланг. Метою даного дослідження є порівняння декількох варіантів структурної моделі з метою отримання найкращої моделі. Це було зроблено за допомогою методу приватних найменших квадратів (ПНК), в якому були визначені споживчі потреби. Дане дослідження пропонує найкращу структурну модель серед альтернатив, розроблених для ММП для створення ремісничих виробів на основі історичних цінностей, місцевої культури і споживчих потреб. Дизайни в якості удосконалення ‒ це вироби з написом «Маланг»; зображенням «Пам'ятника міста», «Голови лева» і «Лотоса» як символу міста; ремісничий виріб повинен бути гарним візуально; вiн повинен мати яскраві кольори, унікальне і динамічне представлення, функціональний аспект і бути зручним в траспортуванні

Спонсори дослідження

  • The authors gratefully acknowledge the help of the following in connection with our research on Malang
  • the Malang Handcrafters Association (APKM)
  • the Brawijaya University
  • the University of Merdeka Malang
  • the Malang Government
  • and Malang Public Librar

Біографії авторів

Mochammad Rofieq, University of Merdeka Malang Terusan Raya Dieng str., 62-64, Malang, Indonesia, 65143

Master of Industrial Engineering

Department of Industrial Engineering

Sudjito Soeparman, University of Brawijaya Malang Jalan. Mayjend Haryono, 167, Malang, Indonesia, 65145

Doctor of Philosophy

Department of Mechanical Engineering

Sugiono Sugiono, University of Brawijaya Malang Jalan. Mayjend Haryono, 167, Malang, Indonesia, 65145

Doctor of Philosophy

Department of Industrial Engineering

Sri Herminingrum, University of Brawijaya Malang Jalan. Mayjend Haryono, 167, Malang, Indonesia, 65145

PhD

Department of English Literature

Посилання

  1. Google Maps. Last Accessed 24.02.2019.
  2. Akaibara O. (2018). Cari Oleh-oleh Khas Malang, Datang Saja ke PKK Corner. Ngalam. Available at: https://ngalam.co/2018/02/06/cari-khas-malang-datang-saja-pkk-corner/
  3. Timothy, D. J., Wall, G. (1997). Selling to tourists. Annals of Tourism Research, 24 (2), 322–340. doi: https://doi.org/10.1016/s0160-7383(97)80004-7
  4. Anderson, L. F., Littrell, M. A. (1995). Souvenir-purchase behavior of women tourists. Annals of Tourism Research, 22 (2), 328–348. doi: https://doi.org/10.1016/0160-7383(94)00080-8
  5. Kim, S., Littrell, M. A. (2001). Souvenir buying intentions for self versus others. Annals of Tourism Research, 28 (3), 638–657. doi: https://doi.org/10.1016/s0160-7383(00)00064-5
  6. Asplet, M., Cooper, M. (2000). Cultural designs in New Zealand souvenir clothing: the question of authenticity. Tourism Management, 21 (3), 307–312. doi: https://doi.org/10.1016/s0261-5177(99)00061-8
  7. Nagamachi, M. (1995). Kansei Engineering: A new ergonomic consumer-oriented technology for product development. International Journal of Industrial Ergonomics, 15 (1), 3–11. doi: https://doi.org/10.1016/0169-8141(94)00052-5
  8. Hartono, M. (2012). Incorporating Service Quality Tools into Kansei Engineering in Services: A Case Study of Indonesian Tourists. Procedia Economics and Finance, 4, 201–212. doi: https://doi.org/10.1016/s2212-5671(12)00335-8
  9. xviii Abstrak Kata Kunci: Dinamika dan Kerajinan. Available at: https://docplayer.info/40530151-Xviii-abstrak-kata-kunci-dinamika-dan-kerajinan.html
  10. Strauss, A., Corbin, J. (2007). Basics of Qualitative Research: Grounded Theory Procedures and Techniques. Pustaka Pelajar Publisher, Yogyakarta. Available at: http://library.fip.uny.ac.id/opac/index.php?p=show_detail&id=1542
  11. Arikunto, S. (2010). Prosedur Penelitian: Suatu Pendekatan Praktik. Jakarta: Rineka Cipta Publisher, 2010. Available at: http://library.fis.uny.ac.id/opac/index.php?p=show_detail&id=2193
  12. Rofieq, M., Hariyanto, S., Wiati, N. M. (2014). Penerapan Metode Kansei Engineering Guna Mengidentifikasi Atribut Desain dalam Perancangan Souvenir Khas Malang. The University of Muhammadiyah at Surakarta. Available at: https://publikasiilmiah.ums.ac.id/handle/11617/5496

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-27

Як цитувати

Rofieq, M., Soeparman, S., Sugiono, S., & Herminingrum, S. (2019). Вибір моделі для мікро-і малих підприємств (ММП) для удосконалення дизайну ремісничої продукції в Маланзі. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3 (98), 60–66. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.156850

Номер

Розділ

Процеси управління