Математична модель просування фірми на основі використання веб-сайту

Автор(и)

  • Наталія Борисівна Івченко Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна
  • Людмила Володимирівна Лимар Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1573

Ключові слова:

Просування, Інтернет, веб-сайт, кластер, модель

Анотація

Запропонована математична модель виділення груп користувачів веб-сайту, заснована на кластерному аналізі. Наведена класифікація типів користувачів веб-сайту, визначені ознаки кластеризації, запропоновані набори інформації для кожного кластеру. Розглянуто приклад використання моделі

Біографії авторів

Наталія Борисівна Івченко, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра економічної кібернетики

Людмила Володимирівна Лимар, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Магістрант

Кафедра економічної кібернетики

Посилання

  1. Уилсон Р. Планирование стратегии Интернет-маркетинга [Текст] / Ральф Ф. Уилсон. – М.: Издательский Дом Гребенникова, 2003. – 264 с.
  2. Коу Д. Маркетинг и продажи В2В [Текст]: Пер. с англ. М.З.Штернгарца / Д. Коу. – М.: ООО «Издательство «РОСМЭН-ПРЕСС», 2004. – 239 с.
  3. Гаркавенко С.С Маркетинг [Текст]: підручник / Гаркавенко С.С. – К: Лібра, 2002. – 712 с. – ISBN 966-7035-41-7.
  4. Баскакова М.Ю. Вибір стратегії просування на ринок нової продукції [Текст] / М.Ю. Баскакова // Проблеми науки. – 2007. - №4. – с. 18-24.
  5. Дергачова В.В. Глобалізація бізнесу та Інтернет-маркетинг: перспективи і проблеми [Текст] / В.В. Дергачова, О.О.Скибіна. – Донецьк: Дон дует. 2007. – 215 с. – ISBN 978-966-385-044-3.

##submission.downloads##

Як цитувати

Івченко, Н. Б., & Лимар, Л. В. (2012). Математична модель просування фірми на основі використання веб-сайту. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(4(51), 34–37. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1573

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти