Обґрунтування вибору та організації роботи системи формування составів поїздів. Практичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.16273Ключові слова:
наявність порожніх вагонів, пункт накопичення, пункт формування, матриця заявокАнотація
В наведеній роботі розглянуті проблеми забезпечення пунктів навантаження порожнім рухомим складом. Запропоновано вдосконалення системи вантажних перевезень за рахунок транспортування найбільшої кількості вантажу за заявками вантажовласників з найменшими витратами основних ресурсів, тим самим отримуючи максимальний прибуток.Посилання
- Правдин, Н. В. Використання апарату нечіткої логіки для оптимізації розподілу обмеженого ресурсу на залізничному полігоні [Текст] / Н. В. Правдин, В. Я. Негрей, В. А. Подкопаев // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2006. - № 4. – С. 10-14.
- Чеклов, В. Ф. Автоматизована система розподілу порожніх вагонів [Текст] / В. Ф. Чеклов, В. М. Чеклова, О. І. Шеховцов // Вісник ДІАТ. Д. : ДІАТ, 2008. - № 2. - С. 13-18.
- Kardos, T. Railway Technology Software by Rail Navigator Ltd [Електронний ресурс] / Tibor Kardos. – Режим доступу : http://mobil.innoteka.hu/cikk/railway technology software by rail navigato ltd.490.html.
- Couto, A. The effect of high-speed technology on European railway productivity growth [Електронний ресурс] / António Couto // Journal of Rail Transport Planning & Management. – Режим доступу : http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2210970612000030.
- Елисеев, С. Ю. Оптимальное регулирование порожних вагонопотоков на железных дорогах России [Текст] / С. Ю. Елисеев // Актуальные проблемы управления перевозочным процессом. – СПб. : ПГУПС, 2002. – С. 21.
- Wetzel, H. Productivity Growth in European Railways: Technological Progress, Efficiency Change and Scale Effects [Електронний ресурс] / Heike Wetzel University of Lüneburg // Working Paper Series in Economics, 2011. – № 101. – Режим доступу : www.leuphana.de/vwl/papers.
- Чибісов, Ю. В. Підвищення ефективності вантажних перевезень у залізничному вузлі за рахунок вибору раціонального розподілу поїздопотоків по ділянкам вузла [Текст] : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.01 / Ю. В. Чибісов. – Дніпропетровськ, 2012. - 23 с.
- Акулиничев, В.М. Математические методы в эксплуатации железных дорог [Текст] : учеб. пособие для вузов ж. д. трансп. / В. М. Акулиничев, В. А. Кудрявцев, А. Н. Корешков и др. – М. : Транспорт, 1981. – 223 с.
- Ковальова, О.В. Обґрунтування вибору та організації роботи системи формування составів поїздів. Теоретичні передумови [Текст] / О. В. Ковальова // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2013. – T. 3, № 3(63). - С. 46-49.
- Butkevičius, J. Development of marketing strategies in Lithuanian transport companies [Електронний ресурс] / J. Butkevičius, A. Vyskupaitis // Transport and Telecommunication Institute of the University of Applied Sciences. – Режим доступу : http://www.tsi.lv/Transport-and-Telecommunication/v61_en/art22.pdf.
- Pravdin, N. V., Negrey, V. Ya., Podkopaev, V. A. (2006). Using fuzzy logic to optimize the allocation of scarce resources to train range. Information management system for railways, 4, 10-14.
- Cheklov, V. F., Cheklov, V. M. Shehovcov, O. I. (2008). Automated distribution of empty wagons. Journal DIAT, 2, 13-18.
- Kardos, T. Railway Technology Software by Rail Navigator Ltd. – Access mode : http://mobil.innoteka.hu/cikk/railway technology software by rail navigator ltd.490.html.
- Couto, A. The effect of high-speed technology on European railway productivity growth. – Access mode : http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2210970612000030.
- Eliseev, S. U. (2002). Optimal regulation of empty wagons on railways of Russia. Actual problems of traffic management process, 21.
- Wetzel, H. (2011). Productivity Growth in European Railways: Technological Progress, Efficiency Change and Scale Effects. Working Paper Series in Economics, 101. – Access mode : www.leuphana.de/vwl/papers.
- Chibisov, U. V. (2012). Improved transportation in railway node by choosing rational flow distribution trains on sections of the site. Distract of the degree of Candidate of Technical Sciences, 23.
- Akulinishev, V. M., Kudryavcev, V. A., Koreshkov, A. N. (1981). Mathematical methods in railway operation. Textbook, 223.
- Kovalova, O. (2013). Justification of selection and organization of train-forming system. theoretical background. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 3(3(63)), 46-49.
- Butkevičius, J. Development of marketing strategies in Lithuanian transport companies. Access mode: http://www.tsi.lv/Transport-and-Telecommunication/v61_en/art22.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Денис Вікторович Ломотько, Антон Олександрович Ковальов, Оксана Володимирівна Ковальова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.