Використання рішень cloud computing для створення електронного портфоліо студента

Автор(и)

  • Наталья Сергеевна Кравец Харківська державна академія культури Бурсацький узвіз, 4, м. Харків, Україна, 61057, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.16280

Ключові слова:

електронний портфоліо студента, хмарні обчислення, електронне навчання, освітня діяльність

Анотація

У роботі розглянуто склад, види, функції  та засоби реалізації  електронного портфоліо студента. Наведено порівняння характеристик найбільш розповсюджених віртуальних середовищ навчання й відповідних хмарних сервісів. Сформульовані вимоги до системи реалізації е-портфоліо, розглянуті проблеми та переваги використання для цього технології cloud computing

Біографія автора

Наталья Сергеевна Кравец, Харківська державна академія культури Бурсацький узвіз, 4, м. Харків, Україна, 61057

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційно-документних систем

Посилання

  1. Nory, B. Practices and tools in online course delivery [Текст] / B. Nory // Jones University of Maine Business School, USA Christian Graham University of Maine Business School, IGI Global,— 2013. — С. 288—303.
  2. Смолянинова, О.Г. Использование метода электронного портфолио в практике зарубежных ВУЗов [Текст] / О.Г. Смолянинова // Информатика и образование. — 2008. — №11. — С. 89—101.
  3. Игонина, Е. В. Функции портфолио студента высшего учебного заведения [Текст] / Е. В. Игонина // «Современные проблемы развития человеческого общества» материалы VII Международной науч.—практ. конф. (21.07—28.07 2011г.). - 2011. — С. 14—19.
  4. Brian, R. The iPortfolio: Measuring uptake and effective use of an institutional electronic portfolio in higher education [Текст] / R. Brian, von Konsky, B. Oliver // Australasian Journal of Educational Technology, — 2012, — Т. 28(1). — С. 67—90.
  5. Tinnerman, L. The Use of Web 2.0 Social Networking Technologies to Expedite Collaboration Both in and Out of the University Classroom. In T. Bastiaens et al. (Eds.) [Текст] / L. Tinnerman // Proceedings of World Conference on E—Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 200, — 2009, — С. 3722—3726.
  6. Tzu-Chi, Yang. Creating e-portfolio in U-learning Environment: A Framework of Could-based e-portfolio [Текст] / Yang Tzu-Chi, T.H.C. Chiang, S.J.-H. Yang // IEEE Seventh International Conference, Service Wireless, Mobile and Ubiquitous Technology in Education (WMUTE), — 2012. — С. 292—295.
  7. Quynh Le. E-Portfolio for enhancing graduate research supervision [Текст] / Le Quynh // Quality Assurance in Education, — 2012, — Т. 20(1). — С. 54—65.
  8. Kats, Y. Learning management systems and instructional design: best practices in online education [Текст] / Y. Kats // Chestnut Hill College, US, — 2013. — 467 с.
  9. Denton, D., Wicks, D.A. Implementing electronic portfolios through social media platforms: steps and student perceptions [Текст] / D. Denton, D.A. Wicks // JALN — Journal of Asynchronous Learning Networks. — 2013, — Т. 17(1). — С. 125—135.
  10. Кравец, Н.С. Использование технологий «cloud computing» в образовательных проектах [Текст] / Н.С. Кравец // Новий Колегіум. — 2011. — №4. — С. 41—45.
  11. Склейтер, Н. Облачные вычисления в образовании. Аналитическая записка [Текст] / Н. Склейтер // Институт ЮНЕСКО по информационным технологиям в образовании, — 2010. — 12 с.
  12. Nory, B. (2013). Practices and tools in online course delivery. Jones University of Maine Business School, USA Christian Graham University of Maine Business School, IGI Global, 288—303.
  13. Smolyaninova, O. G. (2008). The use of electronic portfolios in the practice of foreign universities. Informatics and Education, №11, 89—101.
  14. Igonina, C. V. (2011). Functions of portfolio students in higher education. 7—th International Scientific and Practical conference «Current problems of human society development», section «Theory and methodology of professional education», London-Odessa, 21.07-28.07 2011, 14—19.
  15. Brian, R., von Konsky, Oliver, B. (2012). The iPortfolio: Measuring uptake and effective use of an institutional electronic portfolio in higher education. Australasian Journal of Educational Technology, 28(1), 67—90.
  16. Tinnerman, L. (2009). The Use of Web 2.0 Social Networking Technologies to Expedite Collaboration Both in and Out of the University Classroom. In T. Bastiaens et al. (Eds.). Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 200, 3722—3726.
  17. Tzu-Chi Yang, Chiang, T. H. C., Yang, S. J.-H. (2012). Creating e-portfolio in U-learning Environment: A Framework of Could-based e-portfolio. IEEE Seventh International Conference, Service Wireless, Mobile and Ubiquitous Technology in Education (WMUTE), 292—295.
  18. Quynh Le. (2012). E-Portfolio for enhancing graduate research supervision. Quality Assurance in Education, 20(1), 54–65.
  19. Kats, Y. (2013). Learning management systems and instructional design: best practices in online education. Chestnut Hill College, US, 467.
  20. Denton, D., Wicks, D. A. (2013). Implementing electronic portfolios through social media platforms: steps and student perceptions. JALN — Journal of Asynchronous Learning Networks, 17(1), 125—135.
  21. Kravets, N. (2011). Using technology of «cloud computing» in educational progects. New Collegium, 4, 41—45.
  22. Sclater, N. (2010). Cloud computing in education. Policy brief, UNESCO Institute for Information Technologies in Education, Printed in the Russian Federation, 12.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-11

Як цитувати

Кравец, Н. С. (2013). Використання рішень cloud computing для створення електронного портфоліо студента. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(3(64), 45–48. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.16280

Номер

Розділ

Системи управління