Визначення математичної моделі транспортної рухливості населення

Автор(и)

  • Віктор Костянтинович Доля Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Ігор Євгенович Іванов Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.16333

Ключові слова:

транспорт, населення, рухливість, фактор, автомобілізація, щільність, мережа

Анотація

В даній статті висвітлено ряд важливих питань, щодо розподілу транспортної роботи міських пасажирських перевезень в залежності від факторів рухливості населення. В результаті досліджень були класифіковані фактори, що визначають рухливість населення. Як наслідок було розроблено математичні моделі транспортної рухливості в залежності від щільності вулично-дорожньої та маршрутної мережі, кількості мешканців міста та рівня автомобілізації.

Біографії авторів

Віктор Костянтинович Доля, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідуючий кафедрою

Кафедра транспортних систем і логістики

Ігор Євгенович Іванов, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Доля, В. К. Пасажирські перевезення [Текст] / В. К. Доля. – Х.: Вид-во „Форт”, 2011. – 507 с.
  2. Ефремов, И. С. Теория городских пассажирских перевозок [Текст] / Ефремов И. С., Кобозев В. М., Юдин В. А. – М. : Высшая школа, 1980. – 535 с.
  3. Mattson, J. Travel Behavior and Mobility of Transportation-Disadvantaged Populations: Evidence from the National Household Travel Survey [Текст] / J. Mattson. – Fargo, 2012. – 49 p.
  4. J.Simpson, B. Urban public transport today [Текст] / B. J.Simpson. – E&FN Spon, 2003. – 222 p.
  5. Iles, R. Public Transport in Developing Countries [Текст] / R. Iles. – Еlsevier, 2005. – 478 p.
  6. Doi, K. Looking at sustainable urban mobility through a cross-assessment model within the framework of land-use and transport integration [Текст] / K. Doi, M. Kii. – IATSS Research, 2012. – Vol. 35. – P. 62-70.
  7. Frändberg, L. More or less travel: personal mobility trends in the Swedish population focusing gender and cohort [Текст] / L. Frändberg, B.Vilhelmson. – Journal of Transport Geography, 2011. – Vol. 19, Iss. 6. – P. 1235–1244.
  8. Bocarejo S., J. P. Transport accessibility and social inequities: a tool for identification of mobility needs and evaluation of transport investments [Текст] / J. P. Bocarejo S., D. R. Oviedo H. – Journal of Transport Geography, 2012. – Vol. 24. – P. 142-154.
  9. Kim, S. Assessing mobility in an aging society: Personal and built environment factors associated with older people’s subjective transportation deficiency in the US [Текст] / S. Kim. – Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour, 2011. – Vol. 14, Iss. 5. – P. 422–429.
  10. Дрейпер, Н. Прикладной регрессионный анализ. Множественная регрессия / Н Дрейпер, Г Смит. – М. : Диалектика, 2007. -912 с.
  11. Системологія на транспорті. Технологія наукових досліджень і
  12. технічної творчості [Текст] / [ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.]; за ред. М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 318 с.
  13. Dolya, V. (2011). Passenger traffic. Kharkiv: Publisher “Fort”, 507.
  14. Efremov, I., Kobozev V., Yudin, V. (1980). The theory of urban passenger transport. Moscow: Higher School, 535.
  15. Mattson, J. (2012). Travel Behavior and Mobility of Transportation-Disadvantaged Populations: Evidence from the National Household Travel Survey. Fargo, 49.
  16. J.Simpson, B. (2003). Urban public transport today. E&FN Spon, 222.
  17. Iles, R. (2005). Public Transport in Developing Countries. Еlsevier, 478.
  18. Doi, K., Kii, M. (2012). Looking at sustainable urban mobility through a cross-assessment model within the framework of land-use and transport integration. IATSS Research, 35, 62-70.
  19. Frändberg, L., Vilhelmson. B. (2011). More or less travel: personal mobility trends in the Swedish population focusing gender and cohort. Journal of Transport Geography, 19, 6, 1235-1244.
  20. Bocarejo S., J. P., Oviedo H., D. R. (2012). Transport accessibility and social inequities: a tool for identification of mobility needs and evaluation of transport investments. Journal of Transport Geography, 24, 142-154.
  21. Kim, S. (2011). Assessing mobility in an aging society: Personal and built environment factors associated with older people’s subjective transportation deficiency in the US. Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour, 14,5, 422-429.
  22. Draper, N., Smit, G. (2007). Applied Regression Analysis. Multiple Regression. Moscow: Dialectics, 912.
  23. Dmytrychenko, M. and other (2007). Systemology transport. Technology research and technical work. Kyiv: Knowledge of Ukraine, 318.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-14

Як цитувати

Доля, В. К., & Іванов, І. Є. (2013). Визначення математичної моделі транспортної рухливості населення. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(4(64), 18–21. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.16333

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти