Формалізація процесу формування інформаційного образу внз в соціальних середовищах Інтернету

Автор(и)

  • Роман Орестович Корж Національний університет «Львівська політехніка» вул. Бандери 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна
  • Андрій Миколайович Пелещишин Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності вул. Бандери 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-5022-0410

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.18454

Ключові слова:

Інтернет, соціальні комунікації, інформаційний образ, соціальні середовища Інтернету, вищий навчальний заклад

Анотація

Проаналізовано особливості інформаційного образу вищого навчального закладу у соціальних середовищах Інтернету. Запропоновано формальний опис багатоетапного некерованого процесу формування інформаційного образу ВНЗ у соціальних середовищах. Визначено основні підходи до керування процесом з боку ВНЗ з метою покращення інформаційного образу ВНЗ та уникнення інформаційних загроз.

Біографії авторів

Роман Орестович Корж, Національний університет «Львівська політехніка» вул. Бандери 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електронних засобів інформаційно-комп'ютерних технологій

Андрій Миколайович Пелещишин, Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності вул. Бандери 12, м. Львів, Україна, 79013

Доктор технічних наук, професор

Посилання

  1. Пелещишин, А. М. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі: Монографія [Текст] / А. М. Пелещишин. – Львів : Вид-во Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – 258 с.
  2. Пелещишин, А. М. Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями в умовах розвитку інформаційного суспільства: монографія [Текст] / А. М. Пелещишин, Ю. О. Сєров, О. Л. Березко, О. П. Пелещишин, О. Ю. Тимовчак-Максимець, О. В. Марковець; за заг. ред. А. М. Пелещишина. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 368 с.
  3. Ших, К. Эра Facebook. Как использовать возможности социальных сетей для развития вашего бизнеса [Текст] / К. Ших – Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2010. – 304 с.
  4. Metz, A. The Social Customer: How Brands Can Use Social CRM to Acquire, Monetize, and Retain Fans, Friends, and Followers [Текст] / A. Metz – McGraw-Hill, 2011. – 304 с.
  5. Columbus, L. Gartner's Magic Quadrant for Social CRM and the Social Enterprise. [Електронний ресурс] [Текст] / L. Columbus – Режим доступу: http://www.forbes.com/sites/louiscolumbus/2012/10/02/gartners-magic-quadrant-for-social-crm-and-the-social-enterprise/ – 12.01.2013 р. – Заголовок з екрану.
  6. Скотт, Д. М. Новые правила маркетинга и PR. Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем [Текст] / Д. М. Скотт – М. : Альпина Паблишер, 2013. – 352 с.
  7. Крылов, А. Н. Влияние имиджа на качество учебного процесса в вузе [Текст] / Управление качеством учебного процесса в вузе: Проблемы и перспективы. – М. : Издательство Национального института бизнеса, 2006. – С. 146-152.
  8. Шевченко, Д. А. Интернет-маркетинг в вузах [Електронний ресурс] / Д. А. Шевченко – Режим доступу: http://kafmr.rggu.ru/index.php?s=file_download&id=852 – 14.09.2013р. – Заголовок з екрану.
  9. Тымовчак-Максимец, О. Ю. Алгоритм идентификации релевантных атомарных ситуаций при поиске потребительского опыта на веб-форумах [Текст] / О. Ю. Тымовчак-Максимец, А. Н. Пелещишин // Информационные системы и технологии : Материалы Международной научно-технической конференции. – Красноярск : Изд. Научно-инновационный центр, 2012. – С. 29-33.
  10. Fedushko, S. The verification of virtual community member's socio-demographic characteristics profile / S. Fedushko, O. Peleschyshyn, A. Peleschyshyn, Y. Syerov // Advanced Computing: An International Journal ( ACIJ ) – 2013. – Vol.4, No.3. – P.29-38. – Available at: http://airccse.org/journal/acij/papers/4313acij03.pdf .
  11. Peleshchyshyn, A. (2007). Pozytsionuvannia saitiv u hlobal’nomu informatsiinomu seredovyshchi [Positioning of Websites in the Global Information Environment]. Lviv Polytechnic National University Publishing House, 258 p.
  12. Peleshchyshyn, A., Syerov, Yu., Berezko, O., Peleshchyshyn, O., Tymovchak-Maksymets, O., Markovets, O. (2012). Procesy upravlinnya interaktyvnymy social’nymy komunikaciyamy v umovax rozvytku informacijnogo suspil`stva [Processes of Regulating Interactive Social Communications in the Developing Information Society]. Lviv Polytechnic National University Publishing House, 368 p.
  13. Shih, C. (2010). The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Build Better Products, Reach New Audience, and Sell More Stuff. Mann, Ivanov and Ferber, 304 p.
  14. Metz, A. (2011). The Social Customer: How Brands Can Use Social CRM to Acquire, Monetize, and Retain Fans, Friends, and Followers. McGraw-Hill, 304 p.
  15. Gartner's Magic Quadrant for Social CRM and the Social Enterprise. Available at: http://www.forbes.com/sites/louiscolumbus/2012/10/02/gartners-magic-quadrant-for-social-crm-and-the-social-enterprise/ (accessed 12 January 2012).
  16. Skott, D. (2013). The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, & Viral Marketing to Reach Buyers Directly. Alpina Publisher, 352 p.
  17. Krylov, A. (2006) Vlijanie imidzha na kachestvo uchebnogo processa v vuze / Upravlenie kachestvom uchebnogo processa v vuze: Problemy i perspektivy [How the image on the quality of the educational process in high school / Quality Management of the educational process in high school: Problems and Prospects] M.: Izdatelstvo Nacionalnogo instituta biznesa, pp. 146-152.
  18. Shevchenko, D. Internet Marketing in universities. Available at: http://kafmr.rggu.ru/index.php?s=file_download&id=852 (accessed 14 September 2013).
  19. Tymovchak-Maksymets, O., Peleshchyshyn, A. (2012). Algoritm identifikacii relevantnyh atomarnyh situacij pri poiske potrebitel'skogo opyta na veb-forumah [The algorithm of identifying relevant atomic situations when searching for the consumer experience on Web forums] Informacionnye sistemy i tehnologii : Materialy Mezhdunarodnoj nauchno-tehnicheskoj konferencii. Krasnojarsk, Izd. Nauchno-innovacionnyj centr, pp. 29-33.
  20. Fedushko, S., Peleschyshyn, O., Peleschyshyn, A., Syerov, Y. (2013). The verification of virtual community member's socio-demographic characteristics profile. Advanced Computing: An International Journal ( ACIJ ), Vol.4, No.3, pp. 29-38. Available at: http://airccse.org/journal/acij/papers/4313acij03.pdf .

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-10-31

Як цитувати

Корж, Р. О., & Пелещишин, А. М. (2013). Формалізація процесу формування інформаційного образу внз в соціальних середовищах Інтернету. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(65), 4–8. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.18454

Номер

Розділ

Процеси управління