Технологія розподілу коштів між маркетинговими заходами

Автор(и)

  • Валерій Юрійович Воловщиков Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Фрунзе, 21, м. Харків, 61002, Україна
  • Валентина Володимирівна Москаленко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Фрунзе, 21, м. Харків, 61002, Україна
  • Наталія Сергіївна Романова Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Фрунзе, 21, м. Харків, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1864

Ключові слова:

Mаркетингові заходи, розподіл ресурсів, ефективність

Анотація

У роботі запропоновано концепцію вибору механізму розподілу ресурсів та технологію, що включає алгоритми розподілу коштів між маркетинговими заходами по просуванню товару на ринок в залежності від організаційної структури маркетингового підрозділу

Біографії авторів

Валерій Юрійович Воловщиков, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Фрунзе, 21, м. Харків, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автоматизованих систем управління

Валентина Володимирівна Москаленко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Фрунзе, 21, м. Харків, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автоматизованих систем управління

Наталія Сергіївна Романова, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Фрунзе, 21, м. Харків, 61002

Студентка

Кафедра автоматизованих систем управління

Посилання

  1. Бурков, В. Н. Теория активных систем: состояние и перспективы / В. Н. Бурков, Д. А. Новиков. − М. : Синтег, 1999.− 128 с.
  2. Оптимизационные модели распределения инвестиций на предприятиях по видам деятельности / С. А. Баркалов, О. Н. Бакунец, И. В. Гуреева, В. Н. Колпачев, И. Б. Руссман. − М. : ИПУ РАН, 2002. − 68 с.
  3. Щепкин, А. В. Внутрифирменное управление (модели и методы) / А. В. Щепкин. − М. : ИПУ РАН, 2001. − 80 с.
  4. Мороз, Л. А. Маркетинг : навч, посібник / Л. А. Мороз. − Л. : 1999. − 240 с.
  5. Лысова, М. Ю. Понятие. Виды. История развития маркетинга / М. Ю. Лысова. − М. : 2006. − 66 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Воловщиков, В. Ю., Москаленко, В. В., & Романова, Н. С. (2012). Технологія розподілу коштів між маркетинговими заходами. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(10(50), 23–26. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1864

Номер

Розділ

Прикладні інформаційні технології і системи управління в промисловості