Зниження конфліктних ситуацій на зупиночних пунктах маршрутів міського пасажирського транспорту

Автор(и)

  • Тетяна Олександрівна Самісько Автомобільно-дорожній інститут Державного вищого навчального закладу Донецький національний технічний університет вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька область, Україна, 84646, Україна https://orcid.org/0000-0001-8147-3448
  • Ірина Сергіївна Злобіна Донецький національний технічний університет вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька область, Україна, 84646, Україна https://orcid.org/0000-0001-6254-1046

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.20022

Ключові слова:

пасажирський транспорт, зупиночний пункт, конфліктна ситуація, суміжний маршрут

Анотація

У даній статті проаналізовані випадки виникнення конфліктних ситуацій між рухомим складом конкуруючих перевізників і обґрунтована необхідність зниження кількості випадків зіткнення інтересів на зупиночних пунктах між маршрутними автобусами міського пасажирського транспорту. Запропоновані можливі варіанти зниження конфліктних ситуацій між маршрутними автобусами міського пасажирського транспорту на зупиночних пунктах.

Біографії авторів

Тетяна Олександрівна Самісько, Автомобільно-дорожній інститут Державного вищого навчального закладу Донецький національний технічний університет вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька область, Україна, 84646

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Транспортні технології»

Ірина Сергіївна Злобіна, Донецький національний технічний університет вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька область, Україна, 84646

Студентка

Автомобільно-дорожній інститут Державного вищого навчального закладу

Посилання

  1. Garrity, R. L. Bus Stop Accessibility: A Guide for Virginia Transit Systems and Public Entities for Complying with the Americans with Disabilities [Text] / R. L. Garrity, L. Eands; Act of 1990. In Transportation Research Record 1390, TRB, National Research Council, Washington, D. C., 1993.
  2. Кажаев, А. А. Моделирование движения ГОТ с учетом загрузки остановочных пунктов [Текст] : материалы XVII Междунар. (двадцатой Екатеринбургской) науч.-практ. конф. «Социально-экономические проблемы развития и функционирования транспортных систем городов и зон их влияния» (16–17 июня 2011 г.) / О. Н. Ларин, А. А. Кажаев. – Екатеринбург: Изд-во Урал. гос. экон. ун-та, 2011. – С. 259–267.
  3. Кажаев, А. А. Снижение конфликтных ситуаций на остановочных пунктах маршрутных сетей городов [Текст] / А. А. Кажаев, О. Н. Ларин // Транспорт: наука, техника, управление. – 2012. – № 1. – С. 48–49.
  4. Кажаев, А. А. Оптимизация маршрутных сетей городов с учетом ограничений пропускной способности остановочных пунктов [Текст] / А. А. Кажаев, О. Н. Ларин // Вестник ОГУ. – 2011. – № 10 (129). – С. 26–32.
  5. Ларин, О. Н. Вопросы образования конфликтных ситуаций на маршрутных сетях муниципальных образований [Текст] / О. Н. Ларин, А. А. Кажаев // Вестник БрГТУ. – 2010. – № 5 (65). – С. 60–63.
  6. Кажаев, А. А. Вопросы моделирования движения общественного транспорта в муниципальных образованиях [Текст] / А. А. Кажаев, О. Н. Ларин, С. В. Томилов // Транспорт Урала. – 2011. – № 3 (30). – С. 24–27.
  7. Зедгенизов, А. В. Повышение эффективности дорожного движения на остановочных пунктах городского пассажирского транспорта [Текст] : дис. … канд. техн. наук: 05.22.10 / А. В. Зедгенизов. – Иркутск, 2008. – 128 с.
  8. Bus Service Standards [Электронный ресурс]. 5 Singapore Public – Режим доступа: http://www.ptc.gov.sg/bus_ser_std.htm.2001.Transport Concil (Dec. 2001).
  9. Washington, D. C. Highway Capacity Manual 2000 [Text] / D. C. Washington // Transportation Research Board, National Research Council. – USA, 2000. – 1134 p.
  10. Холин, Н. А. Технические условия на расположение, параметры и оборудование остановочных пунктов [Текст] / Н. А. Холин. – М.: отдел научно-технической информации АКХ, 1974.
  11. Garrity, R. L. (1993). Bus Stop Accessibility: A Guide for Virginia Transit Systems and Public Entities for Complying with the Americans with Disabilities; Act of 1990. In Transportation Research Record 1390, TRB, National Research Council, Washington, D. C.
  12. Kagaev, A. A. (2011). Modeling of movement GOTH with accounting download stopping points: proceedings of the XVII international. (twentieth Yekaterinburg) nauch.-practical. proc. «Socio-economic problems of development and functioning of transport systems of cities and areas of their influence» (16-17 June 2011). Ekaterinburg: Publishing house of the Ural. state Econ. Univ, 259-267.
  13. Kagaev, A. A. (2012). Reduction of conflict situations at bus stops route networks of urban passenger transport. Publishing house of the URGU, 16.
  14. Larin, A. N., Kagaev, A. A. (2011). Optimization of the route network of cities with accounting bandwidth limitations of the stopping points. Vestnik of OSU, 10 (129)
  15. Larin, O. N. (2010). Education issues of conflict situations on the route networks of municipalities. Vestnik Brgtu. Physics, mathematics, computer science, 5 (65), 60-63.
  16. Kagaev, A. A. (2011). Рroblems of modeling of movement of public transport in the municipalities. Transport Urals, 3(30), 24-27.
  17. Zedgenizov, A. V. (2008). Increase efficiency of traffic at bus stops of urban passenger transport. Irkutsk, 128.
  18. Bus Service Standards. (2001). 5 Singapore Public. Available at: http://www.ptc.gov.sg/bus_ser_std.htm.2001. Transport Concil.
  19. Highway Capacity Manual 2000. (2000). Transportation Research Board, National Research Council. Washington, D. C., USA, 1134.
  20. Choline, N. A. (1974). Technical conditions on location, parameters and equipment stopping points. Moscow, USSR: Department of scientific and technical information АКХ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-17

Як цитувати

Самісько, Т. О., & Злобіна, І. С. (2014). Зниження конфліктних ситуацій на зупиночних пунктах маршрутів міського пасажирського транспорту. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3(67), 38–42. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.20022

Номер

Розділ

Процеси управління