Вдосконалення способу регулювання збудження тягових двигунів постійного струму

Автор(и)

  • Володимир Павлович Андрійченко Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-9662-1797
  • Світлана Олександрівна Закурдай Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-8129-1246
  • Іван Олександрович Костенко Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-7673-0064

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.20123

Ключові слова:

ослаблення поля, DC-DC перетворювач, електрорухомий склад, потужність, регулювання, швидкість, транспорт

Анотація

Розглянуті питання підвищення енергетичної ефективності роботи пристроїв регулювання швидкості тягових електричних двигунів рухомого складу міського електричного транспорту. Запропонована модернізована схема ослаблення поля з використанням DC-DC перетворювача для тягових двигунів змішаного збудження. Приведено принципову електричну схему випробувального стенду та результати досліджень запропонованого способу ослаблення поля.

Біографії авторів

Володимир Павлович Андрійченко, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електричного транспорту

Світлана Олександрівна Закурдай, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електричного транспорту

Іван Олександрович Костенко, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002

Асистент

Кафедра електричного транспорту

Посилання

  1. Єфремов, И. С. Теория и расчет троллейбуса: Электрическое оборудование [Текст] / И. С. Єфремов, Г. Е. Косарев. – М.: Высш. шк., 1981. – 248 с.
  2. Тихменев, Б. Н. Подвижной состав электрифицированных железных дорог. Теория работы электрооборудования. Электрические схемы и аппараты [Текст] / Б. Н. Тихменев, Л. М.Трахтман. – М.: Транспорт, 1980. – 471 с.
  3. Ротанов, Н. А. Проектирование систем управления электроподвижным составом [Текст] / Н. А. Ротанов, Д. Д. Захарченко и др.; Под ред. Н.А. Ротанова. – М.: Транспорт, 1986. – 327 с.
  4. Патент № 2471652 Российская Федерація, МПК (2006.01) B60L15/08 Способ ослабления возбуждения тяговых электродвигателей локомотива [Текст] / В. Ф. Руденко, М. А. Егоров, Д. С. Спиридонов; заявитель и правообладатель Открытое акционерное общество «Российские железные дороги». – № 2471652, заявл. 20.07.2011; опубл. 10.01.2013.
  5. Москаленко, В. В. Автоматизированный электропривод [Текст] / В. В. Москаленко. – М.: Энергоатомиздат, 1986. – 416 с.
  6. Корягина, Е. Е. Электрооборудование трамваев и троллейбусов [Текст] / Е. Е. Корягина, О. А Коськин. – М.: Транспорт, 1982. – 296 с.
  7. Байрыева, Л. С. Электрическая тяга: Городской наземный транспорт [Текст] / Л. С. Байрыева, В. В. Шевченко. – М.: Транспорт, 1986. – 206 с.
  8. Гаврилов, Я. И. Вагоны метрополитена с импульсными преобразователями [Текст] / Я. И. Гаврилов, В. А. Мнацаканов. –М.: Транспорт, 1986. – 229 с.
  9. Патент №60109 Україна, МПК (2006.01) Н02Р 7/06 Спосіб ослаблення поля тягового електродвигуна змішаного збудження [Текст] / В. Ф. Харченко, В. Х. Далека, В. П. Андрійченко, І. О. Костенко; заявник та правовласник ХНАМГ. – №60109; заявл. 23.11.10; опубл. 10.06.2011, Бюл. №11
  10. Мелешин, В. И. Транзисторная преобразовательная техника [Текст] /В. И. Мелешин. – Москва:Техносфера, 2005. – 632 с.
  11. Efremov, I. S. (1981). Theory and calculation of trolley : Electrical equipment. High school, 248.
  12. Tikhmenev, B. N. (1980). Rolling electrified railways. Theory of electrical equipment. Electric circuits and devices. Moscow: Transport, 471.
  13. Rotanov, N. A. (1986). Designing control systems of electric rolling stock. Moscow: Transport, 327.
  14. Rudenko, V. F., Egorov, M. A., Spiridonov, D. S. (2006). Patent № 2471652 Russian Federatsіya , IPC (2006.01) B60L15/08 Method field weakening locomotive traction motors. The applicant and copyright Open Joint Stock Company “Russian Railways”. № 2471652, appl . 20.07.2011, publ. 10.01.2013.
  15. Moskalenko, V. V. (1986). Automatic Electric. Energoatomizdat, 416.
  16. Koriagina, E. E. (1982). Electrical equipment trams and trolleybuses. Moscow: Transport, 296.
  17. Bayryev, L .S. (1986). Electric traction: Urban Surface Transportation. Moscow: Transport , 206.
  18. Gavrilov, Y. I. (1986). Subway cars with pulse converters. Moscow: Transport, 229.
  19. Kharchenko, V. F., Daleka, W. F., Andrіychenko, V. P., Kostenko, I. O. (2006). Patent № 60109 Ukraine, IPC (2006.01 ) N02R 7/06 Method field weakening mixed excitation traction motor. Zayavnik that pravovlasnik HNAMG. № 60109; appl . 23.11.10, publ . 10.06.2011, Bull. № 11.
  20. Melyoshin, V. I. (2005). Transistor converter equipment. Moscow: Tekhnosfera, 632.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-10

Як цитувати

Андрійченко, В. П., Закурдай, С. О., & Костенко, І. О. (2014). Вдосконалення способу регулювання збудження тягових двигунів постійного струму. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(8(67), 31–35. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.20123

Номер

Розділ

Енергозберігаючі технології та обладнання