Теоретичні основи векторних інформаційних технологій та їх застосування до побудови систем планування обсягів навчальної роботи у Внз III-IV рівнів акредитаці

Автор(и)

  • Андрій Олександрович Білощицький Київський національний університет будівництва і архітектури, Повітрофлотський пр. 31, м. Київ, Україна, 03680, Україна
  • С. В. Білощицька Асистент Кафедри прикладної математики, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20251

Ключові слова:

векторні інформаційні технології, планування обсягів навчальної роботи, кредитно-модульна система організації навчального процесу, навчальне навантаження, навчальний план

Анотація

Наведено визначення та розроблені теоретичні основи векторної інформаційної технології. Наведено опис розроблених теоретичних основ до рішення завдання планування обсягів навчальної роботи в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Представлено основні компоненти і порядок реалізації векторної інформаційної технології планування обсягів навчальної роботи у вищих навчальних закладах України

Біографії авторів

Андрій Олександрович Білощицький, Київський національний університет будівництва і архітектури, Повітрофлотський пр. 31, м. Київ, Україна, 03680

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра основ інформатики

С. В. Білощицька, Асистент Кафедри прикладної математики

Київський національний університет будівництва і архітектури,
Повітрофлотський пр. 31, м. Київ, Україна, 03680

Посилання

  1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, 1.1. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2004.-384с.
  2. Вернидуб Р. М. Організація і управління навчальним процесом у вищому навчальному закладі: Навч. посібник / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2005. — 110с.
  3. Якубовський О.П. Управління навчальним процесом. Навчально-методичний посібник. – О.: “АстроПринт”, 1999. – 231с.
  4. Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23.01.2004 р. № 48 “Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
  5. Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.10.2004 р. № 812 “Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
  6. Файвименко Л.В. Управление проектами: зарубежный опыт, необходимость і возможность его использования в Украине в период перехода к рынку. – К.: НАН Украины, Институт экономики промышленности, 1991. – 126 с.
  7. Биков В.Ю.Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія.- К.: Атака, 2009.- 684 с.
  8. Камінський О.Е. Нові інформаційні технології в управлінні багатофункціональними об’єктами (на практиці системи управління вищими навчальними закладами). – К.: 1997, Київський національний економічний інститут. – 184 с.
  9. Лізунов П.П., Білощицький А.О. Моделі та засоби формування комплексного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу // Системи обробки інформації. – Х.: ХУ ПС, 2007. – Вип. 5(63). – С. 2-7.
  10. Билощицкий А.О., Лизунов П.П., Мыснык Л.Д., Тесля Ю.Н. Информационные технології в управлении научно-образовательным процессом высшего учебного заведения // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Науковий журнал №8(126) Частина 1 – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2008. – С.287-293.
  11. Білощицький А.О., Демченко В.В. Розробка інтегрованих інформаційних засобів для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи в сфері навчання // Східно-Європейський журнал передових технологій. Українська державна академія залізничного транспорту. Технологічний центр. – Харків. – 2007. С. 20–28.
  12. Поліщук В.Т. Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк. — 2006. — N 1. — С. 35-52.
  13. Ясенова І.С. Математична модель технології формування навчального плану відповідно до кредитно-модульної системи організації навчального процесу//Автоматизовані системи управління і прилади автоматики. Харків, ХНУРЕ. – 2007. Випуск 139. С.68-73.
  14. Королев М.А., Автоматизированная система высшей школы. – К.: Высшая школа. 1972. – 156с.
  15. Автоматизированные системы управления ВУЗОМ: Сборник научных трудов. – Новосибирск.: НГУ, 1978. – 175с.
  16. Осташенко Л.В. Организация АСУ МИИГА. - М.: МИИГА, 1980. – 134 с.
  17. Ямпольский В.З., Чуликов И.Л., Автоматизация управления высшей школой. – Воронеж.: Издательство Воронежского университета, 1987. – 267с.
  18. Тесля Ю.Н., Оберемок И.И. Система задач і структура матричной информационной технології управления высшим учебным заведением // Вестник ЧИТИ, 1999. - №2.- С. 8-12.
  19. Тесля Ю.Н. Методы проектирования матричных інформаційних технологий управления проектами//Радиоэлектроника і информатика, 1999.-№2.-С.111-115.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-06-20

Як цитувати

Білощицький, А. О., & Білощицька, С. В. (2009). Теоретичні основи векторних інформаційних технологій та їх застосування до побудови систем планування обсягів навчальної роботи у Внз III-IV рівнів акредитаці. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(39), 35–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20251

Номер

Розділ

Інформаційні технології