Теоретичні основи векторних інформаційних технологій та їх застосування до побудови систем планування обсягів навчальної роботи у Внз III-IV рівнів акредитаці
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20251Ключові слова:
векторні інформаційні технології, планування обсягів навчальної роботи, кредитно-модульна система організації навчального процесу, навчальне навантаження, навчальний планАнотація
Наведено визначення та розроблені теоретичні основи векторної інформаційної технології. Наведено опис розроблених теоретичних основ до рішення завдання планування обсягів навчальної роботи в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Представлено основні компоненти і порядок реалізації векторної інформаційної технології планування обсягів навчальної роботи у вищих навчальних закладах України
Посилання
- Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, 1.1. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2004.-384с.
- Вернидуб Р. М. Організація і управління навчальним процесом у вищому навчальному закладі: Навч. посібник / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2005. — 110с.
- Якубовський О.П. Управління навчальним процесом. Навчально-методичний посібник. – О.: “АстроПринт”, 1999. – 231с.
- Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23.01.2004 р. № 48 “Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.10.2004 р. № 812 “Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
- Файвименко Л.В. Управление проектами: зарубежный опыт, необходимость і возможность его использования в Украине в период перехода к рынку. – К.: НАН Украины, Институт экономики промышленности, 1991. – 126 с.
- Биков В.Ю.Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія.- К.: Атака, 2009.- 684 с.
- Камінський О.Е. Нові інформаційні технології в управлінні багатофункціональними об’єктами (на практиці системи управління вищими навчальними закладами). – К.: 1997, Київський національний економічний інститут. – 184 с.
- Лізунов П.П., Білощицький А.О. Моделі та засоби формування комплексного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу // Системи обробки інформації. – Х.: ХУ ПС, 2007. – Вип. 5(63). – С. 2-7.
- Билощицкий А.О., Лизунов П.П., Мыснык Л.Д., Тесля Ю.Н. Информационные технології в управлении научно-образовательным процессом высшего учебного заведения // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Науковий журнал №8(126) Частина 1 – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2008. – С.287-293.
- Білощицький А.О., Демченко В.В. Розробка інтегрованих інформаційних засобів для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи в сфері навчання // Східно-Європейський журнал передових технологій. Українська державна академія залізничного транспорту. Технологічний центр. – Харків. – 2007. С. 20–28.
- Поліщук В.Т. Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк. — 2006. — N 1. — С. 35-52.
- Ясенова І.С. Математична модель технології формування навчального плану відповідно до кредитно-модульної системи організації навчального процесу//Автоматизовані системи управління і прилади автоматики. Харків, ХНУРЕ. – 2007. Випуск 139. С.68-73.
- Королев М.А., Автоматизированная система высшей школы. – К.: Высшая школа. 1972. – 156с.
- Автоматизированные системы управления ВУЗОМ: Сборник научных трудов. – Новосибирск.: НГУ, 1978. – 175с.
- Осташенко Л.В. Организация АСУ МИИГА. - М.: МИИГА, 1980. – 134 с.
- Ямпольский В.З., Чуликов И.Л., Автоматизация управления высшей школой. – Воронеж.: Издательство Воронежского университета, 1987. – 267с.
- Тесля Ю.Н., Оберемок И.И. Система задач і структура матричной информационной технології управления высшим учебным заведением // Вестник ЧИТИ, 1999. - №2.- С. 8-12.
- Тесля Ю.Н. Методы проектирования матричных інформаційних технологий управления проектами//Радиоэлектроника і информатика, 1999.-№2.-С.111-115.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Андрій Олександрович Білощицький, С. В. Білощицька

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.






