Методи розрахунку навчального навантаження в інформаційній технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи студентів і викладачів ВНЗ III-IV рівня акредитації

Автор(и)

  • Андрій Олександрович Білощицький Київський національний університет будівництва і архітектури, Повітрофлотський пр. 31, м. Київ, Україна, 03680, Україна
  • С. В. Білощицька Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський 31, м. Київ, Україна, 03680, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20834

Ключові слова:

навчальна робота викладача, навчальна робота студента, моніторинг обсягів навчальної роботи студентів і викладачів

Анотація

Запропонована схема управління обсягами навчальної роботи в ВНЗ 3-4 рівнів акредитації. Виділено прямий і зворотній методи розрахунку. Показано, що використання цих методів в одній системі дозволяє створити стійку до зовнішніх впливів збалансовану технологію управління обсягами навчальної роботи студентів і викладачів

Біографії авторів

Андрій Олександрович Білощицький, Київський національний університет будівництва і архітектури, Повітрофлотський пр. 31, м. Київ, Україна, 03680

Доктор технічних наук, професор

Кафедра основ інформатики

С. В. Білощицька, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський 31, м. Київ, Україна, 03680

Асистент
Кафедра прикладної математики

Посилання

  1. Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія.- К.: Атака, 2009. – 684 с.
  2. Камінський О.Е. Нові інформаційні технології в управлінні багатофункціональними об’єктами (на практиці системи управління вищими навчальними закладами). – К.: 1997, Київський національний економічний інститут. – 184 с.
  3. Лізунов П.П., Білощицький А.О. Моделі та засоби формування комплексного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу // Системи обробки інформації. – Х.: ХУ ПС, 2007. – Вип. 5(63). – С. 2-7.
  4. Ямпольский В.З., Чуликов И.Л. Автоматизация управления высшей школой. – Воронеж.: Издательство Воронежского университета, 1987. – 267с.
  5. Белощицкий А.О., Лизунов П.П., Мыснык Л.Д., Тесля Ю.Н. Информационные технології в управлении научно-образовательным процессом высшего учебного заведения // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Науковий журнал №8(126) Частина 1 – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2008. – С.287-293.
  6. Білощицький А.О., Демченко В.В. Розробка інтегрованих інформаційних засобів для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи в сфері навчання // Східно-Європейський журнал передових технологій. Українська державна академія залізничного транспорту. Технологічний центр. – Харків. – 2007. С. 20–28.
  7. Ясенова І.С. Математична модель технології формування навчального плану відповідно до кредитно-модульної системи організації навчального процесу//Автоматизовані системи управління і прилади автоматики. Харків, ХНУРЕ. – 2007. Випуск 139. С.68-73.
  8. Тесля.Ю.Н., Мисник Л.Д., Тесля Є.Ю., Придворна О.А. Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань, як елемент системи управління учбовим процесом Вісник ВПІ, 2000 №3. С.96-99.
  9. Щербина О.А. Використання web-платформи дистанційного навчання для комп’ютерного тестування та інформаційної підтримки навчального процесу. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. Спец. випуск / Кол. авт. К.: Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2006. С. 124-127.
  10. Поліщук В.Т. Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк. — 2006. — №1. — С. 35-52.
  11. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, 1.1. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004. – 384с.
  12. Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23.01.2004 р. № 48 “Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
  13. Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.10.2004 р. № 812 “Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-08-20

Як цитувати

Білощицький, А. О., & Білощицька, С. В. (2009). Методи розрахунку навчального навантаження в інформаційній технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи студентів і викладачів ВНЗ III-IV рівня акредитації. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(2(40), 57–62. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20834

Номер

Розділ

Інформаційні технології