Розробка методики оптимізації швидкості завантаження сайту
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.216993Ключові слова:
швидкість завантаження, експертне оцінювання, матриця парних порівнянь, метод аналізу ієрархійАнотація
Запропоновано методику оптимізації швидкості завантаження сайту. Сайт орієнтований на локальну аудиторію з урахуванням вартості оптимізації, розташування цільової аудиторії у межах одного міста або області. Також приймається в увагу те, що сайт може бути розроблено на готовій системі керування вмістом. Сформовано перелік критеріїв, що впливають на швидкість завантаження сайтів. Для формування переліку критеріїв, що впливають на швидкість завантаження сайтів, було залучено експертів галузі мультимедійного видавництва. Були виявлені складності і недоліки визначених критеріїв, які слід розглядати як аналітико-теоретичні дані для проведення експертного оцінювання складності реалізації критеріїв.
Визначено вагові коефіцієнти впливу критеріїв на ступень оптимізації швидкістю завантаження сайту. Побудовано матрицю парних порівнянь критеріїв на основі визначення, на скільки один критерії впливу на ступень оптимізації швидкістю завантаження сайту більш суттєвий, ніж інший. Здійснено розрахунок елементів матриці вагових коефіцієнтів критеріїв. Виявлено найбільш важливі та значущі критерії, що впливають на оптимізацію швидкістю завантаження сайту.
Сформована послідовність впровадження переліку критеріїв для підвищення швидкості завантаження сайту. Реалізація розробленої методики оптимізації швидкості завантаження сайту здійснена у вигляді прототипу сайту фуд-фотографа, який базується на системі керування вмістом Joomla 3.9 (США). Розглянуто декілька альтернатив впровадження критерію стискання зображень. Проведено тестування швидкості завантаження сайту до та після впровадження розробленої методики. Визначено, що в середньому показники швидкості завантаження сайту поліпшилися на 48 %. Розроблення методики оптимізації швидкості завантаження сайту створить умови для покращання позицій сайту в рейтингах пошукових системПосилання
- Losada, J., Raposo, J., Pan, A., Montoto, P., Alvarez, M. (2015). Optimization Techniques to Speed Up the Page Loading in Custom Web Browsers. 2015 IEEE 12th International Conference on e-Business Engineering. doi: https://doi.org/10.1109/icebe.2015.12
- Lapkina, I., Prykhno, Y., Lapkin, O. (2020). Content optimization of the development of multiproject of a shipping company. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (3 (104)), 50–57. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.199477
- Poluektova, N., Klebanova, T., Guryanova, L. (2018). Risk Assessment of Corporate Infocommunication Systems Projects Using Bayesian Networks. 2018 International Scientific-Practical Conference Problems of Infocommunications. Science and Technology (PIC S&T). doi: https://doi.org/10.1109/infocommst.2018.8632150
- Diaz, P., Aedo, I., Montero, S. (2005). Web engineering in practice: a development case. Proceedings of the 5th WSEAS International Conference on Distance Learning and Web Engineering. Corfu: IASME, 140–145. Available at: https://www.researchgate.net/publication/242080427_Web_engineering_in_practice_a_development_case
- Gujari, R., Sahithi, C., Parihar, N. (2020). Academic search engine optimization. Journal of Critical Reviews, 7 (13), 1373–1376. doi: https://doi.org/10.31838/jcr.07.13.227
- Hrabovskyi, Y., Brynza, N., Vilkhivska, O. (2020). Development of information visualization methods for use in multimedia applications. EUREKA: Physics and Engineering, 1, 3–17. doi: https://doi.org/10.21303/2461-4262.2020.001103
- Horoshko, V. (2020). Control optimization of electromechanical systems by fractional-integral controllers. Technology Audit and Production Reserves, 3 (2 (53)), 56–59. doi: https://doi.org/10.15587/2706-5448.2020.207037
- Rai, P., Lal, A. (2016). Google PageRank Algorithm: Markov Chain Model and Hidden Markov Model. International Journal of Computer Applications, 138 (9), 9–13. doi: https://doi.org/10.5120/ijca2016908942
- Hrabovskyi, Y., Yevsyeyev, O., Pandorin, A. (2018). Development of a method for the creation of 3d advertising printing products. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (2 (96)), 6–18. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.147325
- Bhandari, D. (2017). Improving online visibility of the web pages with Search Engine Optimization: Laurea University of Applied Sciences. Laurea, 56. Available at: https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/130683/ibility-of-the%20-web-pages-with-Search%20Engine%20Optimization-%20Laurea%20University%20of%20Applied%20Sciences.pdf?isAllowed=y&sequence=1
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Oleksandr Pushkar, Yevhen Hrabovskyi, Andriy Gordyeyev
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.