Аналіз витрат на підвищення якості послуг автосервісу

Автор(и)

  • Сергій Миколайович Мастепан Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, 61002, Україна
  • Віктор Степанович Кузьмін Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет" вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., 84646, Україна
  • Тетяна В’ячеславівна Волобуєва Донецька академія автомобільного транспорту пр. Дзержинського, 7, м. Донецьк, 83086, Україна
  • Єгор Сергійович Голубцов Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет" вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., 84646, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2241

Ключові слова:

Загальні витрати, контроль якості, технологічні процеси

Анотація

На основі аналізу розроблено схему витрат на підвищення якості автосервісних послуг. Представлено загальну методику визначення ефективності витрат на удосконалення технологій, контроль якості. Розглянуто ефективність формування витрат і визначення ціни на послуги

Біографії авторів

Сергій Миколайович Мастепан, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра "Технічна експлуатація і автосервіс"

Віктор Степанович Кузьмін, Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет" вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., 84646

Асистент

Кафедра "Технічна експлуатація автомобілів"

Тетяна В’ячеславівна Волобуєва, Донецька академія автомобільного транспорту пр. Дзержинського, 7, м. Донецьк, 83086

Старший викладач

Єгор Сергійович Голубцов, Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет" вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., 84646

Магістр

Посилання

  1. Кузнецов Е.С., Техническая эксплуатация автомобилей в США. -М.: Транспорт, 1992.- 184 с.
  2. Волгин В.В. Автомобильный дилер: практическое пособие по маркетингу и менеджменту сервиса и запасных частей. - М.: “Ось - 89”, 1997 – 224 с., ил.
  3. Управление автосервисом: Учебное пособие для вузов/ Под ред. д.т.н., проф. Л.Б. Миротина. – М.: Издательство «Экзамен», 2004. –320 с.
  4. Марков О.Д., Рынок, автомобиль, клиент, М., Транспорт, 1999. – 270с.
  5. Техническое обслуживание, ремонт и хранение автотранспортных средств: Учебник: В 3 кн. – К. Вища школа, 1991. – Кн. 2. Организация, планирование и управление / В. Е. Канарчук, А.А. Лудченко, И.П. Курников, И.А. Луйк. – 406 с.
  6. Всеобщее Управление качеством: Учебник для вузов / О.П. Глудкин, Н.М. Горбунов, А.И. Гуров, Ю.В. Зорин; Под ред. О.П. Глудкина. – М.: Радио и связь, 1999. – 600 с.: ил.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мастепан, С. М., Кузьмін, В. С., Волобуєва, Т. В., & Голубцов, Є. С. (2012). Аналіз витрат на підвищення якості послуг автосервісу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(3(54), 12–15. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2241

Номер

Розділ

Системи управління