Оптимізація вимірювання температури на барабанному гальмі автобуса в якості основи для формування сигналів несправності гальм

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.224907

Ключові слова:

несправність гальм, дорожньо-транспортна пригода, температура гальм, вимірювання температури, барабанне гальмо

Анотація

Несправність гальм можлива внаслідок декількох факторів, які важко контролювати, наприклад, невеликий витік в гальмівному шлангу через удар або укус щура. В ході останніх досліджень була розпочата розробка приладу для визначення ефективності гальмування, проте не було вказано, як більш ефективно визначити температуру гальм великих транспортних засобів. Враховуючи значний вплив втрат через несправність гальм і аварій, які все ще відбуваються, дане дослідження відіграє важливу роль. Його необхідно виконати негайно для зниження кількості нещасних випадків. Об'єктом даного дослідження є те, де знаходиться місце виникнення максимальної температури гальм? Як виміряти температуру гальм більш практично? Який датчик є оптимальним для визначення температури гальм? Метод дослідження проводиться в систематичній стадії і завершується експериментальним методом. Дане дослідження показує, що максимальна температура знаходиться відносно всієї площі тертя між полотном і барабанним гальмом. Найбільш ефективним є розміщення датчика в отворі в кришці барабанного гальма, таким чином установка більш практична і датчик не впливає на роботу гальм. Оптимальним датчиком є термоелектричний датчик, оскільки він більш стійкий до вібрацій і впливу бруду, ніж інфрачервоні датчики. При використанні термоелектричного датчика необхідно скорегувати результати визначення температури. Поправочний коефіцієнт можна отримати за допомогою рівняння y=10.3670+1.3205x–0.0003x2, де y – фактична температура, що відображається, x – вихідна температура при первинному визначенні термоелектричного датчика. Точні результати визначення температури гальм будуть розроблені в якості сигналу для виявлення несправностей гальм в режимі реального часу для уникнення відмови гальм. Нарешті, можна підвищити безпеку громадського транспорту

Біографії авторів

Rolan Siregar, Universitas Indonesia, Darma Persada University

Postgraduate Student

Department of Mechanical Engineering

Lecturer

Department of Mechanical Engineering

Mohammad Adhitya, Universitas Indonesia

Doctor Ingenieur Degree, Lecturer

Department of Mechanical Engineering

Danardono A Sumarsono, Universitas Indonesia

Professor, Lecturer

Department of Mechanical Engineering

Nazaruddin Nazaruddin, Universitas Indonesia

Postgraduate Student

Department of Mechanical Engineering

Ghany Heryana, Universitas Indonesia

Postgraduate Student

Department of Mechanical Engineering

Sonki Prasetya, Universitas Indonesia

Postgraduate Student

Department of Mechanical Engineering

Fuad Zainuri, Universitas Indonesia

Postgraduate Student

Department of Mechanical Engineering

Посилання

  1. Suhariyanto (2019). Land Transportation Statistics 2018. BPS-Statistics Indonesia. Jakarta, 84. Available at: https://www.bps.go.id/publication/download.html?nrbvfeve=N2ZkZDMzNzkxMDhiNGE2MGUwNDZmNGM4&xzmn=aHR0cHM6Ly93d3cuYnBzLmdvLmlkL3B1YmxpY2F0aW9uLzIwMTkvMTEvMjcvN2ZkZDMzNzkxMDhiNGE2MGUwNDZmNGM4L3N0YXRpc3Rpay10cmFuc3BvcnRhc2ktLWRhcmF0LS0yMDE4Lmh0bWw%3D&twoadfnoarfeauf=MjAyMS0wMS0yNyAxOTowMDo1Ng%3D%3D
  2. Hasil investigasi KNKT di Ciloto, Bawen, Karangloso dan Kebumen (2017). Jakarta. Available at: http://knkt.dephub.go.id/knkt/ntsc_home/Publication/FGD%2021122017/5.%20Paparan%20Kasubkom%20LLAJ-FGD%20211217%20v%204%20Kecelakaan.pdf
  3. Owusu-Ansah, P., Alhassan, T., Frimpong, A., Agyei Agyemang, A. (2014). Survey of the Causes of Brake Failure in Commercial Mini-buses in Kumasi. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology, 7 (23), 4877–4882. doi: https://doi.org/10.19026/rjaset.7.878
  4. Chandra Verma, P., Menapace, L., Bonfanti, A., Ciudin, R., Gialanella, S., Straffelini, G. (2015). Braking pad-disc system: Wear mechanisms and formation of wear fragments. Wear, 322-323, 251–258. doi: https://doi.org/10.1016/j.wear.2014.11.019
  5. Oduro, S. (2012). Brake failure and its effect on road traffic accident in Kumasi Metropolis, Ghana. International Journal of Science and Technology, 1 (9), 448–454. Available at: https://www.researchgate.net/publication/279843241_Brake_Failure_and_its_Effect_on_Road_Traffic_Accident_in_Kumasi_Metropolis_Ghana
  6. Ahmed, I., Sofan, H., Abdelwahed, K., Fatouh, Y., Allam, E. M. (2019). Effect of Changing Drum Brakes Lining Form on the Brake Performance. International Research Journal of Engineering and Technology (IRJET), 06 (02). Available at: https://www.irjet.net/archives/V6/i2/IRJET-V6I201.pdf
  7. Awe, S. A. (2019). Developing Material Requirements for Automotive Brake Disc. Modern Concepts in Material Science, 2 (2). Available at: https://irispublishers.com/mcms/pdf/MCMS.MS.ID.000531.pdf
  8. Hemchi, T. (2008). Thermal stress and Thermal expansion in a brake drum of heavy commercial truck. Universiti Teknologi Petronas. Available at: http://utpedia.utp.edu.my/1001/1/THAWEESAK_HEMCHI.pdf
  9. Yan, M., Xu, J. (2018). Prediction Model for Brake-Drum Temperature of Large Trucks on Consecutive Mountain Downgrade Routes Based on Energy Conservation Law. Mathematical Problems in Engineering, 2018, 1–10. doi: https://doi.org/10.1155/2018/4587673
  10. Stephens, A. (2006). Aerodynamic Cooling of Automotive Disc Brakes. School of Aerospace, Mechanical & Manufacturing Engineering RMIT University, 15–20. Available at: https://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.1012.5236&rep=rep1&type=pdf
  11. Neis, P. D., Kruze, G., Ferreira, N. (2010). Relation between the temperature of the disc measured with thermocouple and by thermography using a reduced scale dynamometer. ABCM Symposium Series in Mechatronics, 4, 907–913. Available at: https://abcm.org.br/symposium-series/SSM_Vol4/Section_VII_SENSORS_AND_ACTUATORS/SSM4_VII_16.pdf
  12. Cho, H., Cho, C., Kim, C.-B. (2007). Thermal and Mechanical Performance Analysis in Accordance with Disk Stiffness Changes in Automotive Disk Brake. SAE Technical Paper Series. doi: https://doi.org/10.4271/2007-01-3661
  13. Husaini, M., Krishnan, P., Yaacob, S. (2018). Data Analysis for Braking System in Time Domain for Fault Diagnosis. International Research Journal of Engineering and Technology (IRJET), 05 (08), 348–354. Available at: https://www.irjet.net/archives/V5/i8/IRJET-V5I862.pdf
  14. Jegadeeshwaran, R., Sugumaran, V. (2015). Health monitoring of a hydraulic brake system using nested dichotomy classifier – A machine learning approach. International Journal of Prognostics and Health Management, 6 (1). Available at: https://www.phmsociety.org/sites/phmsociety.org/files/phm_submission/2014/ijphm_15_014.pdf
  15. Jegadeeshwaran, R., Sugumaran, V. (2015). Brake fault diagnosis using Clonal Selection Classification Algorithm (CSCA) – A statistical learning approach. Engineering Science and Technology, an International Journal, 18 (1), 14–23. doi: https://doi.org/10.1016/j.jestch.2014.08.001
  16. Giyarto (2018). Implementasi perangkat sensor suhu tromol mobil tangki di tbbm plumpang. Jakarta.
  17. Air Brake Performance and Wear Test Code Commercial Vehicle Inertia Dynamometer (2006). SAE International. doi: https://doi.org/10.4271/j2115_200608
  18. Surface vehicle recommended practice. SAE International. Available at: https://www.sae.org/standardsdev/tsb/tsb004.pdf
  19. ISO/PAS 12158:2002. Road vehicles – Braking systems – Temperature measuring methods. Available at: https://www.iso.org/standard/33466.html
  20. Adams, F. (2004). Pat. No. US 2005/0212357 A1. Brake monitoring and sensor system for sensing temperature and wear. No. 10/806,686; declareted: 23.03.2004; published: 29.09.2005. Available at: https://patents.google.com/patent/US20050212357A1/en
  21. Ghazaly, N. M., Makrahy, M. (2014). Experimental investigation of drum brake performance for passenger car. International Journal of Mechanical And Production Engineering, 2 (12), 70–73. Available at: http://www.iraj.in/journal/journal_file/journal_pdf/2-100-141760734370-73.pdf
  22. Adhitya, M., Siregar, R., Sumarsono, D. A., Nazaruddin, N., Heryana, G., Prasetyo, S., Zainuri, F. (2020). Experimental analysis in the test rig to detect temperature at the surface disc brake rotor using rubbing thermocouple. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (5 (104)), 6–11. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.191949
  23. Day, A. (2014). Braking of Road Vehicles. Butterworth-Heinemann, 488. doi: https://doi.org/10.1016/c2011-0-07386-6

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-19

Як цитувати

Siregar, R., Adhitya, M., Sumarsono, D. A., Nazaruddin, N., Heryana, G. ., Prasetya, S. ., & Zainuri, F. . (2021). Оптимізація вимірювання температури на барабанному гальмі автобуса в якості основи для формування сигналів несправності гальм. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(1 (109), 13–19. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.224907

Номер

Розділ

Виробничо-технологічні системи