Експериментальне дослідження ймовірності вибору пасажиром маршруту слідування

Автор(и)

  • Николай Анатольевич Нефедов Харківський національний автомобільно-дорожній університет 61002, м. Харкив, вул. Петровського, 25, Україна https://orcid.org/0000-0003-2999-163X
  • Альберт Авуа Джуниор Консоріум міського розвитку 104 Квэйм Нкрума авеню, кiм. GP 17186, Аккра, Республіка Гана, Гана https://orcid.org/0000-0001-7622-2628

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.23140

Ключові слова:

міський пасажирський транспорт, пасажир, маршрут слідування, альтернативні маршрути, ймовірність, час чекання на зупинці, регресійна модель

Анотація

Ми представляємо результати експериментальних досліджень вибору пасажирами одного з наявних альтернативних маршрутів слідування від початкової до кінцевої зупинки або до зупинки пересадки в випадку, коли умови поїздки на різних маршрутах відрізняються. Статистична обробка експериментальних даних показали наявність функціонального взаємозв’язку між ймовірністю вибору маршруту пересування від часу чекання пасажиром транспортного засобу на зупиночному пункті.

Біографії авторів

Николай Анатольевич Нефедов, Харківський національний автомобільно-дорожній університет 61002, м. Харкив, вул. Петровського, 25

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних систем і логістики

Альберт Авуа Джуниор, Консоріум міського розвитку 104 Квэйм Нкрума авеню, кiм. GP 17186, Аккра, Республіка Гана

Директор

Посилання

  1. Доля, В. К. Теоретические основы и методы организации маршрутных автобусных перевозок пассажиров в крупных городах [Текст]: в 2 т.: дис. …канд. техн. наук 05.22.10 / В. К. Доля // Эксплуатация автомобильного транспорта. – Московский автомобильно-дорожный институт, 1993. – 301 с.
  2. Вдовиченко, В. О. Ефективність функціонування міської транспортної системи [Текст]: автореф. дис. … канд. техн. наук 05.22.01 / В. О. Вдовіченко // Транспортні системи. – Національний транспортний університет, 2004. – 20 с.
  3. Горбачов, П. Ф. Оцінка реакції пасажира на час очікування міського пасажирського транспорту [Текст] / П. Ф. Горбачов, Д. М. Копитков // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2008. – Т. 1, № 2 (31). – С. 40–42.
  4. Горбачов, П. Ф. Методика определения вида функции привлекательности пути следования в городе [Текст] : сб. научн. тр. / П. Ф. Горбачов // Автомобильный транспорт. – Харьков: ХНАДУ, 2007. – Вып. 20. – С. 122–124.
  5. Ben-Akiva, M. Discrete Choice Analysis: Theory and Application to Travel Demand (Transportation Studies) [Text] / M. E. Ben-Akiva, S. R. Lerman. – Massachusetts: MIT Press, 1985. – 10 p.
  6. Ben-Akiva, M. Discrete choice models with applications to departure time and route choice [Text] / M. E. Ben-Akiva, M. Bierlaire. – Handbook of Transportation Science, 2003. – 32 р.
  7. McFadden, D. Modeling the choice of residential location [Text] / D. McFadden. – Amsterdam: University of California, Berkeley and Yale University, 1977. – 34 p.
  8. Raveau, S. Sequential and Simultaneous Estimation of Hybrid Discrete Choice Model (Some New Findings) / S. Raveau, R. Alvarez-Daziano, M. Francisca Yanez // Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. – 2010. – Vol. 2156. – P. 131–139.
  9. Ke, Q. Passenger route choice model and algorithm in the urban rail transit network [Text] / Q. Ke, Z. Peng, Q. Zhi-peng // Journal of Industrial Engineering and Management. – 2013. – Vol. 6 (1). – P. 113–123.
  10. Vegano, C. Bus Use Behavior in Multi-Route Corridors [Text] / C. A. Vegano. – Massachusetts Institute of Technology, 2013. – 140 p.
  11. Dolya, V. K. (1993). Theoretical basics and methods for organization of passenger bus transportation in largest cities : in 2 vol. Exploitation of automobile transport. Moscow Automobile and Highway Institute, 301.
  12. Vdovichenko, V. O. (2004). Effectiveness of city transport system performance. Transport systems”. National transport university, 20.
  13. Gorbatchov, P. F., Kopytkov, D. M. (2008). Estimation of passenger reaction on waiting time of urban passenger transport. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Vol. 1, № 2 (31), 40–42.
  14. Gorbatchov, P. F. (2007). Methodic of definition of kind of city travel line attractiveness function. Automobile transport: Collected science papers, 20, 122–124.
  15. Ben-Akiva, M., Lerman, S. (1985). Discrete Choice Analysis: Theory and Application to Travel Demand (Transportation Studies). Massachusetts, USA: MIT Press, 10.
  16. Ben-Akiva, M., Bierlaire, M. (2003). Discrete choice models with applications to departure time and route choice. Handbook of Transportation Science, 32.
  17. McFadden, D. (1977). Modeling the choice of residential location. Amsterdam: University of California, Berkeley and Yale University, 34.
  18. Raveau, S., Alvarez-Daziano, R., Francisca Yanez, M. (2010). Sequential and Simultaneous Estimation of Hybrid Discrete Choice Model (Some New Findings). Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 2156, 131–139.
  19. Ke, Q., Peng, Z., Zhi-peng Q. (2013). Passenger route choice model and algorithm in the urban rail transit network. Journal of Industrial Engineering and Management, 6 (1), 113–123.
  20. Vegano, C. A. (2013). Bus Use Behavior in Multi-Route Corridors. Massachusetts, USA: MIT Press, 140.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-04-08

Як цитувати

Нефедов, Н. А., & Авуа Джуниор, А. (2014). Експериментальне дослідження ймовірності вибору пасажиром маршруту слідування. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3(68), 40–44. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.23140

Номер

Розділ

Процеси управління