Експериментальне дослідження ймовірності вибору пасажиром маршруту слідування
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.23140Ключові слова:
міський пасажирський транспорт, пасажир, маршрут слідування, альтернативні маршрути, ймовірність, час чекання на зупинці, регресійна модельАнотація
Ми представляємо результати експериментальних досліджень вибору пасажирами одного з наявних альтернативних маршрутів слідування від початкової до кінцевої зупинки або до зупинки пересадки в випадку, коли умови поїздки на різних маршрутах відрізняються. Статистична обробка експериментальних даних показали наявність функціонального взаємозв’язку між ймовірністю вибору маршруту пересування від часу чекання пасажиром транспортного засобу на зупиночному пункті.
Посилання
- Доля, В. К. Теоретические основы и методы организации маршрутных автобусных перевозок пассажиров в крупных городах [Текст]: в 2 т.: дис. …канд. техн. наук 05.22.10 / В. К. Доля // Эксплуатация автомобильного транспорта. – Московский автомобильно-дорожный институт, 1993. – 301 с.
- Вдовиченко, В. О. Ефективність функціонування міської транспортної системи [Текст]: автореф. дис. … канд. техн. наук 05.22.01 / В. О. Вдовіченко // Транспортні системи. – Національний транспортний університет, 2004. – 20 с.
- Горбачов, П. Ф. Оцінка реакції пасажира на час очікування міського пасажирського транспорту [Текст] / П. Ф. Горбачов, Д. М. Копитков // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2008. – Т. 1, № 2 (31). – С. 40–42.
- Горбачов, П. Ф. Методика определения вида функции привлекательности пути следования в городе [Текст] : сб. научн. тр. / П. Ф. Горбачов // Автомобильный транспорт. – Харьков: ХНАДУ, 2007. – Вып. 20. – С. 122–124.
- Ben-Akiva, M. Discrete Choice Analysis: Theory and Application to Travel Demand (Transportation Studies) [Text] / M. E. Ben-Akiva, S. R. Lerman. – Massachusetts: MIT Press, 1985. – 10 p.
- Ben-Akiva, M. Discrete choice models with applications to departure time and route choice [Text] / M. E. Ben-Akiva, M. Bierlaire. – Handbook of Transportation Science, 2003. – 32 р.
- McFadden, D. Modeling the choice of residential location [Text] / D. McFadden. – Amsterdam: University of California, Berkeley and Yale University, 1977. – 34 p.
- Raveau, S. Sequential and Simultaneous Estimation of Hybrid Discrete Choice Model (Some New Findings) / S. Raveau, R. Alvarez-Daziano, M. Francisca Yanez // Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. – 2010. – Vol. 2156. – P. 131–139.
- Ke, Q. Passenger route choice model and algorithm in the urban rail transit network [Text] / Q. Ke, Z. Peng, Q. Zhi-peng // Journal of Industrial Engineering and Management. – 2013. – Vol. 6 (1). – P. 113–123.
- Vegano, C. Bus Use Behavior in Multi-Route Corridors [Text] / C. A. Vegano. – Massachusetts Institute of Technology, 2013. – 140 p.
- Dolya, V. K. (1993). Theoretical basics and methods for organization of passenger bus transportation in largest cities : in 2 vol. Exploitation of automobile transport. Moscow Automobile and Highway Institute, 301.
- Vdovichenko, V. O. (2004). Effectiveness of city transport system performance. Transport systems”. National transport university, 20.
- Gorbatchov, P. F., Kopytkov, D. M. (2008). Estimation of passenger reaction on waiting time of urban passenger transport. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Vol. 1, № 2 (31), 40–42.
- Gorbatchov, P. F. (2007). Methodic of definition of kind of city travel line attractiveness function. Automobile transport: Collected science papers, 20, 122–124.
- Ben-Akiva, M., Lerman, S. (1985). Discrete Choice Analysis: Theory and Application to Travel Demand (Transportation Studies). Massachusetts, USA: MIT Press, 10.
- Ben-Akiva, M., Bierlaire, M. (2003). Discrete choice models with applications to departure time and route choice. Handbook of Transportation Science, 32.
- McFadden, D. (1977). Modeling the choice of residential location. Amsterdam: University of California, Berkeley and Yale University, 34.
- Raveau, S., Alvarez-Daziano, R., Francisca Yanez, M. (2010). Sequential and Simultaneous Estimation of Hybrid Discrete Choice Model (Some New Findings). Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 2156, 131–139.
- Ke, Q., Peng, Z., Zhi-peng Q. (2013). Passenger route choice model and algorithm in the urban rail transit network. Journal of Industrial Engineering and Management, 6 (1), 113–123.
- Vegano, C. A. (2013). Bus Use Behavior in Multi-Route Corridors. Massachusetts, USA: MIT Press, 140.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Николай Анатольевич Нефедов, Альберт Авуа Джуниор
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.