Дослідження динамічних характеристик вагонів хоперів на перспективних візках

Автор(и)

  • Евгений Александрович Письменный Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна 49010, м. Дніпропетровськ, вул. Лазаряна, 2, Україна https://orcid.org/0000-0002-5896-801X

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.23386

Ключові слова:

динамічні показники, візок моделі 18-1711, моделювання руху, вагон хопер

Анотація

Досліджені динамічні якості вагону хоперу на візках моделі 18-1711 при його русі по прямолінійним відрізкам колії та криволінійним відрізкам колії. В якості збурень задані геометричні нерівності колії у вертикальній і горизонтальній поперечній площинах. Виконано порівняння динамічних показників вагону хоперу на візках моделі 18-1711 та вагону хоперу на візках моделі 18-100.

Біографія автора

Евгений Александрович Письменный, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна 49010, м. Дніпропетровськ, вул. Лазаряна, 2

Заступник директора

Науково-дослідний інститут рухомого складу колії та транспортних споруд (НДІ РСКТС)

Посилання

  1. Лашко, А. Д. Двухосная тележка для грузовых вагонов нового поколения с нагрузкой от оси на рельсы 245 кН [Текст] / А. Д. Лашко, А. А. Радзиховский // Науково-практичний журнал «Залізничний транспорт України». – 2007. – № 2. – С. 53–57.
  2. Ушкалов, В. Ф. Оценка эффективности применения разных вариантов модернизации тележек модели 18-100 для вагоновхопперов и платформ [Текст] / В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрий, И. Ю. Малышева, И. А. Мащенко // Науково-практичний журнал «Залізничний транспорт України». – 2012. – № 3/4. – С. 62–65.
  3. Цыган, Б. Г. Современное состояние и перспективы развития ходових частей грузового подвижного состава [Текст] / Б. Г. Цыган, С. Д. Мокроусов // Трансмаш. – 2012. – № 9. – С. 20–23.
  4. Афанасьев, Е. В. Совершенствовать ходовую часть вагонов [Текст] / Е. В. Афанасьев, А. В. Додонов // Ежеквартальный производственно-технический и научно-популярный журнал «Вагоны и вагонное хозяйство». – 2010. – № 1(21). – С. 32–36.
  5. Петров, Г. И. Этапы и перспективы развития конструкции двухосных тележек грузовых вагонов [Текст] / Г. И. Петров, В. Н. Филиппов, Н. К. Игембаев, А. Г. Петров // Железнодорожный транспорт. – 2010. – №2. – С. 33–36.
  6. Тихвинский завод выпустил первые серийные вагоны на тележках «Barber» [Текст] // Ежеквартальный производственно-технический и научно-популярный журнал «Вагоны и вагонное хозяйство». – 2013. – № 1(33). – 40 c.
  7. Бондаренко, А. Ф. Детали фрикционного узла гасителя колебаний с улучшенными характеристиками [Текст] / А. Ф. Бондаренко, А. А. Гореньков, Ю. А. Базанов, В. М. Федин, А. И. Борц // Железнодорожный транспорт. – 2010. – № 12. – С. 39–41.
  8. Цыган, Б. Г. Современное состояние и перспективы развития ходових частей грузового подвижного состава [Текст] / Б. Г. Цыган, С. Д. Мокроусов // Международный информационный научно-технический журнал «Вагонный парк». – 2011. – № 8. – С. 30–35.
  9. Орлова, А. М. Тележка модели 18-9810: современные технологии, безопасность движения, снижение износов [Текст] / А. М. Орлова, Е. А. Щербаков // Ежеквартальный производственно-технический и научно-популярный журнал «Вагоны и вагон-
  10. ное хозяйство». – 2010. – № 2 (22). – С. 24–26.
  11. Bubnov, V. M. Dynamic performance of freight cars on bogies model 18-1711 [Text] / V. M. Bubnov, S. V. Myamlin, N. B. Mankevich // Весник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна. – 2013. – № 32. – С. 118–126.
  12. Бубнов, В. М. Воздействие на путь грузовых вагонов на тележках модели 18-1711 с разной конструкцией клина рессорного подвешивания [Текст] / В. М. Бубнов, С. В. Мямлин, Н. Б. Манкевич // Журнал о науке, экономике, практике «Транспорт Российской Федерации». – 2013. – № 3(46). – С. 36–38.
  13. Мямлин, С. В. Моделирование пространственных колебаний поезда [Текст] / С. В. Мямлин, Е. А. Письменный, В. В. Жижко, И. В. Юрцевич // Весник ВНИИЖТ. – 2008. – № 3. – С. 45–47.
  14. Shabana, A. A Survey of Rail Vehicle Track Simulations and Flexible Multibody Dynamics [Text] / A. A. Shabana, J. R. Sany // University of Illinois at Chicago; Center for Automated Mechanics (CAM) Nonlinear Dynamics (Impact Factor: 3.01). – 2001 – № 26(2). – P. 179-212.
  15. Lashko, A. D., Radzihovskij, A. A. (2007). Dvuhosnaja telezhka dlja gruzovyh vagonov novogo pokolenija s nagruzkoj ot osi na rel’sy 245 kN. Naukovo-praktichnij zhurnal «Zalіznichnij transport Ukraїni», 2, 53–57.
  16. Ushkalov, V. F., Mokrij, T. F., Malysheva, I. Ju., Mashhenko, I. A. (2012). Ocenka jeffektivnosti primenenija raznyh variantov modernizacii telezhek modeli 18-100 dlja vagonov-hopperov i platform. Naukovo-praktichnij zhurnal «Zalіznichnij transport Ukraїni», 3/4, 62–65.
  17. Cygan, B. G., Mokrousov, S. D. (2012). Sovremennoe sostojanie I perspektivy razvitija hodovih chastej gruzovogo podvizhnogo sostava. Transmash, 9, 20–23.
  18. Afanas’ev, E. V., Dodonov, A. V. (2010). Sovershenstvovat’ hodovuju chast’ vagonov. Ezhekvartal’nyj proizvodstvenno-tehnicheskij i nauchno-populjarnyj zhurnal «Vagony i vagonnoe hozjajstvo», 1(21), 32–36.
  19. Petrov, G. I., Filippov, V. N., Igembaev, N. K., Petrov, A. G. (2010). Jetapy i perspektivy razvitija konstrukcii dvuhosnyh telezhek gruzovyh vagonov. Zheleznodorozhnyj transport, 2, 33–36.
  20. Tihvinskij zavod vypustil pervye serijnye vagony na telezhkah «Barber » (2013). Ezhekvartal’nyj proizvodstvenno-tehnicheskij i nauchno-populjarnyj zhurnal «Vagony i vagonnoe hozjajstvo», 1(33), 40.
  21. Bondarenko, A. F., Goren’kov, A. A., Bazanov, Ju. A., Fedin, V. M., Borc, A. I. (2010). Detali frikcionnogo uzla gasitelja kolebanij s uluchshennymi harakteristikami. Zheleznodorozhnyj transport, 12, 39–41.
  22. Cygan, B. G., Mokrousov, S. D. (2011). Sovremennoe sostojanie I perspektivy razvitija hodovih chastej gruzovogo podvizhnogo sostava. Mezhdunarodnyj informacionnyj nauchno-tehnicheskij zhurnal «Vagonnyj park», 8, 30–35.
  23. Orlova, A. M., Shherbakov, E. A. (2010). Telezhka modeli 18-9810: sovremennye tehnologii, bezopasnost’ dvizhenija, snizhenie iznosov. Ezhekvartal’nyj proizvodstvenno-tehnicheskij i nauchno-populjarnyj zhurnal «Vagony i vagonnoe hozjajstvo», 2 (22), 24–26.
  24. Bubnov, V. M., Myamlin, S. V., Mankevich, N. B. (2013). Dynamic performance of freight cars on bogies model 18-1711. Vesnik Dnepropetrovskogo nacional’nogo universiteta zheleznodorozhnogo transporta imeni akademika V. Lazarjana, 32, 118–126.
  25. Bubnov, V. M., Mjamlin, S. V., Mankevich, N. B. (2013). Vozdejstvie na put’ gruzovyh vagonov na telezhkah modeli 18-1711 s raznoj konstrukciej klina ressornogo podveshivanija. Zhurnal o nauke, jekonomike, praktike «Transport Rossijskoj Federacii», 3(46), 36–38.
  26. Mjamlin, S. V., Pis’mennyj, E. A., Zhizhko, V. V., Jurcevich, I. V. (2008). Modelirovanie prostranstvennyh kolebanij poezda. Vesnik VNIIZhT, 3, 45–47.
  27. Shabana, A., Sany, J. R. (2001). A Survey of Rail Vehicle Track Simulations and Flexible Multibody Dynamics. University of Illinois at Chicago; Center for Automated Mechanics (CAM) Nonlinear Dynamics (Impact Factor: 3.01), 26 (2), 179–212.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-04-08

Як цитувати

Письменный, Е. А. (2014). Дослідження динамічних характеристик вагонів хоперів на перспективних візках. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3(68), 45–50. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.23386

Номер

Розділ

Процеси управління