Оптимізація міжнародних автомобільних перевезень вантажів при управлінні підприємствами аграрного сектору та підприємств автомобільного транспорту
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.248191Ключові слова:
швидкопсувний вантаж, підприємства автомобільного транспорту, витрати, швидкопсувні продукти харчування, тваринництвоАнотація
Для підвищення ефективності управління підприємствами аграрного сектору, необхідно вдосконалювати логістичні процеси доставки продукції тваринництва та рослинництва при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень. Доставка вантажу «точно в термін» є дуже важливою, тому планування часу перевезення є актуальним та дозволяє зменшити витрати.
Описано процес планування доставки швидкопсувних вантажів. Представлено розкид необхідного для цього часу для транспортування із різноманітним ступенем стохастичності. Визначено, що специфіка проходження митного оформлення впливає на наявність певного мінімального часу необхідного для такої процедури. Час митного оформлення вантажу та час затримки впливають на кінцевий термін оформлення вантажів при міжнародних автомобільних перевезеннях. Найбільш широкий розкид часу займає процедура митного оформлення вантажу від 12 год до 25 год, а ймовірність митного оформлення складає лише 0,435. Відповідно, це впливає на зниження показників доставки «точно в термін». Здійснено порівняння функціональної залежності ймовірності транзитного часу, що не перевищує запланований, на даних зазначеного маршруту. На основі ймовірнісного аналізу враховано можливість незапланованих відхилень від розрахункових термінів кожного із етапів та запропоновано оптимальний набір проміжків часу, що дозволяють отримати оптимальну ймовірність доставки «точно в термін». Загальний час доставки вантажу не змінюється.
Надано рекомендації для формулювання вимог для підприємств автомобільного транспорту. А саме посилити вимоги по часу транзиту вантажу. До таких вимог належать середня швидкість руху, вибір відповідного транспорту, планування маршруту з точки зору швидкісного режиму магістралей та ін.
Посилання
- Naumenko, S., Nabatchikova, T., Gusev, G., Polivoda, F. (2021). Impact of External Conditions on Selecting Special Transport Vehicle for Perishable Cargo Transportation. Transportation Research Procedia, 54, 445–454. doi: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2021.02.094
- Hoffman, A. J., Grater, S., Schaap, A., Maree, J., Bhero, E. (2016). A simulation approach to reconciling customs and trade risk associated with cross-border freight movements. South African Journal of Industrial Engineering, 27 (3). doi: https://doi.org/10.7166/27-3-1659
- Filina-Dawidowicz, L., Wiktorowska-Jasik, A. (2021). Contemporary problems and challenges of sustainable distribution of perishable cargoes: Case study of Polish cold port stores. Environment, Development and Sustainability. doi: https://doi.org/10.1007/s10668-021-01600-z
- Fan, Y., Behdani, B., Bloemhof-Ruwaard, J. M. (2020). Reefer logistics and cool chain transport. European Journal of Transport and Infrastructure Research. 20 (2). doi: https://doi.org/10.18757/ejtir.2020.20.2.3887
- Vorkut, T., Volynets, L., Bilonog, O., Sopotsko, O., Levchenko, I. (2019). The model to optimize deliveries of perishable food products in supply chains. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (101)), 43–50. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.177903
- Yuzhong, M., Guangming, Y. (2012). A Study of Outsourcing and Self-Run Business Decision- Making in the Distribution Transportation of International Logistics. Energy Procedia, 16, 965–970. doi: https://doi.org/10.1016/j.egypro.2012.01.154
- Bondariev, S. I. (2020). Optimization methods of operating costs on road transport in international transportation. Machinery and Energetics, 11 (3), 129–133. doi: https://doi.org/10.31548/machenergy2020.03.129
- Wang, Y., Yeo, G.-T. (2017). Intermodal route selection for cargo transportation from Korea to Central Asia by adopting Fuzzy Delphi and Fuzzy ELECTRE I methods. Maritime Policy & Management, 45 (1), 3–18. doi: https://doi.org/10.1080/03088839.2017.1319581
- Leleń, P., Wasiak, M. (2019). The model of selecting multimodal technologies for the transport of perishable products. Archives of Transport, 50 (2), 17–33. doi: https://doi.org/10.5604/01.3001.0013.5573
- Mercier, S., Villeneuve, S., Mondor, M., Uysal, I. (2017). Time-Temperature Management Along the Food Cold Chain: A Review of Recent Developments. Comprehensive Reviews in Food Science and Food Safety, 16 (4), 647–667. doi: https://doi.org/10.1111/1541-4337.12269
- Zovnishnia torhivlia Ukrainy tovaramy u I pivrichchi 2021 roku (2021). Ekspres-vypusk. Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua/express/expr2021/08/95.pdf
- Alon, N., Spencer, J. H. (2000). The Probabilistic Method. John Wiley & Sons. doi: https://doi.org/10.1002/0471722154
- Hastie, T., Tibshirani, R., Friedman, J. (2009). The Elements of Statistical Learning. Springer, 745. doi: https://doi.org/10.1007/978-0-387-84858-7
- Weibull, W. (1951). A Statistical Distribution Function of Wide Applicability. Journal of Applied Mechanics, 18 (3), 293–297. doi: https://doi.org/10.1115/1.4010337
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Lyudmila Volynets, Olha Sopotsko, Alina Sevostianova, Iaroslava Levchenko, Yuliia Khrutba
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.