Дослідження глобальних тенденцій цифрового електронного маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.252276Ключові слова:
електронний маркетинг, глобальний, цифровізація, тенденції, стратегія електронного маркетингу, маркетингова концепція, економіко-статистичне прогнозуванняАнотація
Основною метою дослідження є визначення глобальних тенденцій цифрового електронного маркетингу у світі. У роботі розглядаються основні аспекти функціонування компаній на основі формування класичної маркетингової концепції. Виділено основні складові елементи класичної маркетингової концепції, її переваги та недоліки. На основі структурування основних теоретичних аспектів розвитку маркетингу сформована еволюція маркетингових концепцій з історичними аспектами та їхніми характеристиками. Обґрунтовується необхідність переосмислення існуючих бізнес-моделей компаній, які повинні ґрунтуватися на інноваційних інструментах електронного маркетингу. Виділено основні шляхи та види трансформації класичної маркетингової концепції в сучасних умовах ведення бізнесу. Показано, що постійна модернізація, оптимізація та підвищення ефективності бізнес-процесів забезпечується за рахунок реалізації ключових елементів електронного маркетингу. На основі критичного аналізу та узагальнення існуючих підходів в організації маркетингової діяльності обґрунтовується, що забезпечення конкурентних позицій компанії на світовому рівні неможливе без використання електронного маркетингу. Розглянуто та визначено глобальні тенденції цифровізації електронного маркетингу у світі. Досягнення представленої мети забезпечується за рахунок використання інструментів економіко-статистичного аналізу сучасних тенденцій розвитку електронного маркетингу та теоретико-методологічного підходу до виявлення та структурування основних тенденцій розвитку, їхніх напрямків та основних видів. Отримані результати економіко-статистичного прогнозування можуть бути застосовані на практиці при формуванні маркетингової стратегії компанії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку інновацій.
Посилання
- Saura, J. R. (2021). Using Data Sciences in Digital Marketing: Framework, methods, and performance metrics. Journal of Innovation & Knowledge, 6 (2), 92–102. doi: https://doi.org/10.1016/j.jik.2020.08.001
- Coyne, M. (2020). Three Sticks Wines: Digital Marketing, Branding, and Hospitality During a Crisis. Wine Business Journal, 4 (2). doi: https://doi.org/10.26813/001c.22071
- Tikhonov, G. V., Lavrova, L. A., Kolosova, V. V., Zemlyanskaya, N. B., Kazakova, N. V. (2020). Marketing as an Effective Control of Progressive Innovations. TEM Journal, 9 (3), 1094–1099. doi: https://doi.org/10.18421/tem93-34
- Sadchenko, O. V. (2020). Basic directions of experience economy marketing development in conditions of sustainable development. Economic Innovations, 22 (2 (75)), 101–111. doi: https://doi.org/10.31520/ei.2020.22.2(75).101-111
- Al-Ababneh, H. 2021. Marketing and logistics: features of functioning during the pandemic. Acta logistica, 8(2), 175-187. https://doi.org/10.22306/al.v8i2.221
- Rabby, F., Chimhundu, R., Hassan, R. (2021). The elucidation of marketing trends and a post-positivist approach to understand consumer behaviour – a review. Journal of Tianjin University Science and Technology, 54 (8), 13–32. doi: https://doi.org/10.17605/OSF.IO/4C8YH
- Herhausen, D., Miočević, D., Morgan, R. E., Kleijnen, M. H. P. (2020). The digital marketing capabilities gap. Industrial Marketing Management, 90, 276–290. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2020.07.022
- Abdul Lasi, M. bin, Mohamed Salim, S. (2020). The relationship between e- marketing mix strategy and integrated marketing communication: a conceptual framework. International Journal of Engineering Applied Sciences and Technology, 5 (6), 40–48. doi: https://doi.org/10.33564/ijeast.2020.v05i06.007
- McDermott, M., Gullekson, N., Kiersch, C., Tempski, D. (2021). Improving mastery of principles of marketing concepts through interdisciplinary learning and integrated business projects. Marketing Education Review, 31 (2), 183–189. doi: https://doi.org/10.1080/10528008.2021.1908834
- Reavey, B. (2020). Using scholarship applications to aid knowledge transfer of key marketing concepts. Marketing Education Review, 30 (2), 98–104. doi: https://doi.org/10.1080/10528008.2020.1756340
- Al-Ababneh, H. (2019). Concept of Internet Marketing as a Modern Organization Development Paradigm. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE), 9 (1), 2654–2661. doi: https://doi.org/10.35940/ijitee.l3394.119119
- Li, L., Shen, Y. (2021). Research Trend of Green Finance in China Based on Co-word cluster Analysis. The Sixth International Conference on Information Management and Technology. doi: https://doi.org/10.1145/3465631.3465719
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Hasan Ali AlAbabneh
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.