Підвищення якості логістичного сервісу вантажного терміналу

Автор(и)

  • Наталя Юріївна Шраменко Кафедра транспортних технологій Харківський національний автомобільно-дорожний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2556

Ключові слова:

вантажний термінал, комплекс послуг, доставка

Анотація

Розглянуто сучасні вимоги до термінальної системи доставки вантажів. Визначено комплекс послуг та обґрунтовано доцільність їх надання на вантажному терміналі з метою підвищення якості логістичного сервісу.

Біографія автора

Наталя Юріївна Шраменко, Кафедра транспортних технологій Харківський національний автомобільно-дорожний університет

Кандидат технічних наук, доцент

Посилання

  1. Перевозка экспортно-импортных грузов. Организация логистических систем [Текст] : учеб. / под ред. А.В. Кириченко. – 2-е изд., доп. и перераб. – СПб.: Питер, 2004. – 506 с. – ISBN 5-94723-783-0.
  2. Нагорний Є.В. Критерії ефективності функціонування термінальних систем / Нагорний Є.В., Самойленко А.С. // Автомобильный транспорт: cб. науч. тр. – 2005. – Вып. 15. – С. 66-69.
  3. Нефьодов В.М. Підвищення ефективності автомобільних перевезень партійних вантажів з використанням розподільчих центрів: автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01/ В.М. Нефьодов; [Харьк. нац. автомоб.-дорожн. ун-т]. – Х., 2007. – 20 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шраменко, Н. Ю. (2012). Підвищення якості логістичного сервісу вантажного терміналу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(4(43), 55–57. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2556

Номер

Розділ

Інформаційні технології