Проблеми формування змісту навчально-методичних матеріалів при підготовці майбутніх екологів

Автор(и)

  • Володимир Миколайович Боголюбов Національний університет біоресурсів і природокористування України 03040, м. Київ, вул.. героїв Оборони, 15, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26017

Ключові слова:

зміст, навчання, підготовка, професійність, кваліфікація, компетентність, освіта, сталий, розвиток, еколог

Анотація

У статті розглянуто методологію розробки змісту навчально-методичних матеріалів для підготовки майбутніх екологів в контексті освіти для сталого розвитку з врахуванням головних виробничих функцій і типових задач діяльності. Запропоновано варіант структурно-логічної схеми навчального процесу на основі нормативних дисциплін природничо-наукової, професійної та практичної підготовки.

Біографія автора

Володимир Миколайович Боголюбов, Національний університет біоресурсів і природокористування України 03040, м. Київ, вул.. героїв Оборони, 15

Доктор педагогічних наук, доцент

Кафедра загальної екології та безпеки життєдіяльності

Посилання

  1. Education for Sustainable Development in the UNECE Region (2005). Odessa, Ecology, 44.
  2. A European Union Strategy for Sustainable Development (2002). Luxembourg: Office for Official Publication of the European Commission, 95.
  3. Programme of Action "Agenda 21" (2000). "Ukraine. Agenda for the 21st Century". Kyiv, Intelsfera, 360.
  4. Arseniev, D. G., Surygin, A. I., Shevchenko, Е. V. Modern approach to design and realization of education programs in high school (2010). Sankt-Peterburg, Sankt-PbgSPU, 87. Available at : http://www.imop-spbspu.ru/userfiles/file/sovr_podhod.pdf
  5. Bogolyubov, V. M. (2013). Sustainable development of society: social and environmental aspects of professional competence masters environmental. Kherson: Oldi Plus, 334.
  6. Learning for the future: competence in the field of education for sustainable development (2011). The results of the Expert Group on Competences in Education for Sustainable Development. Economic and Social Council, ECE/CEP/AC.13/2011/6. Distr.: Russian. Original: English, 14.
  7. Klimenko, M. O., Boholyubov, V. M., Klimenko, L. V. (2013). Workshop on the development of local sustainable development strategies: manual. Kherson, Oldi Plus, 233.
  8. Tuning Educational Structures in Europe. Available at : http://www.unideusto.org/tuningeu/.
  9. Educational and qualification characteristics and educational and vocational training program for master's degree, specialty 8.04010602 "Applied Ecology and Sustainable Use of Natural Resources (industry)". HSVO Ukraine, approved by the order of promotion was on 03/12/2012, № 1367.
  10. Rybnikov, S. R. (2011). Formation of future ecologists to professionally oriented management activities. Lugansk, 298.
  11. Rybnikov, S. R., Bogolyubov, V. M. (2008). Some suggestions for the improvement of vocational and management training future environmental. Scientific Bulletin of the National Agricultural University. Kiev: Type of NAU, № 118, 363–369.
  12. Belyavskyі, G. O., Ridey, N. M., Bogolyubov, V. M. (2005). Environmental Management: A typical curriculum. Kyiv, Agricultural Education, 12.
  13. Bogolyubov, V. M., Zamostian, V. P., Rybnikov, S. R., Belyavskyi, G. O. (2002). Methodology for environmental training in Kyiv Mohyla Academy. Man and the environment. Problems Neo, 3, 5–9.
  14. Klimenko, M. O., Pryshchepa, A. M., Voznyuk, N. M. (2006). Environmental monitoring: a textbook. Kyiv, The Academy, 360.
  15. Rybnikov, S. R., Primak, O. N., Bogolyubov, V. M. (2004). Rationale for inclusion Flow Chart to the industry standard of higher education and its development for Bachelor direction "Ecology" (0708). Man and the environment. Problems Neoecology, 6, 14–18.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-08-11

Як цитувати

Боголюбов, В. М. (2014). Проблеми формування змісту навчально-методичних матеріалів при підготовці майбутніх екологів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(10(70), 8–13. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26017