Моделювання хитавиці судна при різних умовах завантаження

Автор(и)

  • Вадим Владимирович Мирошников Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля квартал Молодіжний, 20-а, м. Луганськ, Україна, 91034, Україна https://orcid.org/0000-0003-4066-0989
  • Владимир Борисович Нестеренко Херсонська державна морська академія пр. Ушакова, 20, м. Херсон, Україна, 73000, Україна https://orcid.org/0000-0002-9574-6512
  • Инна Петровна Завальнюк Херсонський державний аграрний університет вул. Рози Люксембург, 23, м. Херсон, Україна, 73006, Україна https://orcid.org/0000-0001-7691-1271
  • Ольга Петровна Завальнюк Херсонська державна морська академія пр. Ушакова, 20, м. Херсон, Україна, 73000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26197

Ключові слова:

метацентрична висота, період коливань, варіанти завантаження судна, прилад контролю

Анотація

У статті виконано імітаційне моделювання хитавиці судна при різних умовах завантаження. Встановлено, що метацентрична висота є найважливішим показником остійності морського судна, який потребує безперервного контролю у реальному часі, з метою убезпечення мореплавства. Запропоновано моніторинг бортової хитавиці здійснювати за допомогою магнітних методів неруйнівного контролю за величиною зміни вектора напруженості магнітного поля.

Біографії авторів

Вадим Владимирович Мирошников, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля квартал Молодіжний, 20-а, м. Луганськ, Україна, 91034

Доктор технічних наук, професор

Кафедра приладів

Владимир Борисович Нестеренко, Херсонська державна морська академія пр. Ушакова, 20, м. Херсон, Україна, 73000

Старший викладач

Кафедра управління судном та безпеки життєдіяльності на морі

Инна Петровна Завальнюк, Херсонський державний аграрний університет вул. Рози Люксембург, 23, м. Херсон, Україна, 73006

Кандидат технічних наук, асистент

Кафедра технологій переробки та зберігання сільськогосподарської продукції

Ольга Петровна Завальнюк, Херсонська державна морська академія пр. Ушакова, 20, м. Херсон, Україна, 73000

Старший викладач

Кафедра експлуатації суднового електрообладнання і засобів автоматики

Посилання

  1. Rules for the Classification and Construction of Sea-Going Ships. ND N 2-020101-064. Vol. I. Part IV. «Stability» (2012). St. Petersburg: Classification society Russian Maritime Register of Shipping, 530.
  2. The official website of the Nippon Kaiji Kyokai (Class NK). The stability requirements. Available at: http:// classnk.or.jp.
  3. Code on Intact Stability for All Types of Ships Covered by IMO Instruments (Resolution A. 749 (18)) (2008). London: IMO, 314.
  4. The International Convention for Safe Containers (2012). London: IMO, 234.
  5. Rawson, K., Tupper, E. (2001). The ship girder. Basic Ship Theory, 177–236. doi:10.1016/b978-075065398-5/50009-1
  6. The official website of the International marine organization. The intact stability. Available at: http://www.imo.org.
  7. Nechaev, Yu. I., Vasileva, E. Yu. (1996). A method of control of the ship’s stability and speed. Moscow: Official Bulletin «Inventions. Utility Models», 10, 5.
  8. Boukhanovsky, A. V., Ivanov, S. V., Nechayev, Yu. I. (2012). A method of control of the ship’s stability on collapsing excitement. Moscow: Official Bulletin «Inventions. Utility Models», 19, 4.
  9. Alexandrov, V. L., Matlah, A. P., Nechaev, Yu. I., Polyakov, V. I., Rostovtsev, D. M. (2000). A method of control of the ship seaworthy. Moscow: Official Bulletin «Inventions. Utility Models», 11, 5.
  10. Khodorkovsky, Y. I., Anuchin, O. N., Binder, Y. I., Gusinsky, V. Z., Yemelyantsev, G. I. (1996). A measuring instrument of the ship’s actual stability. Moscow: Official Bulletin «Inventions. Utility Models», 10, 5.
  11. Koravikovsky, Yu. P., Zhukov, Yu. N., Chernyavets, V. V., Rumyantsev, Yu. V., Adamov, N. O., Chernyavets, A. V., Anosov, V. S., Zhiltsov, N. N. (2012). A method of control of the ship seaworthy and device for its realization. Moscow: Official Bulletin «Inventions. Utility Models», 33, 6.
  12. Ferreiro García, R., Fernández, A., Cándido, A. (2000). Contribution to real time stability monitoring in waves based in FFT algorithm. Universidad de Cádiz, Servicio de Publicaciones, 2, 11–18.
  13. The official website of company «Hoppe Marine». Stability Test System. Available at: http:// hoppe-marine.com.
  14. Barrass, C. B., Derrett, D. R. (2012). Transverse Statical Stability. Ship Stability for Masters and Mates, 15–22. doi:10.1016/b978-0-08-097093-6.00002-5
  15. Mégel, J., Kliava, J. (2010). Metacenter and ship stability. Am. J. Phys., 78 (7), 738. doi:10.1119/1.3285975
  16. Babicz, J. (2011). Ship stability in practice. Gdańsk: Baobab Naval Consultancy, 202.
  17. Sizov, V. G. (2003). Theory of the ship. Odessa: FENIKS, 284.
  18. Van Dokkum, K., Ten Katen, H., Koomen, K., Pinkster, J. (2013). Ship stability. Enkhuizen: DOKMAR, 343.
  19. Klyuyev, V. V. (2005). Nondestructive testing and diagnostics: handbook. M.: Mechanical Engineering, 656.
  20. Klyuev, V. V. (2010). Nondestructive Testing and Diagnostics. V. 1. Magnetic Testing. Eddy-current Testing. X-ray Testing: handbook. M.: Publishing house «SPEKTR», 1006.
  21. Gorbash, V. G., Delendick, M. N., Pavlenko, P. N. (2011). Nondestructive Testing in Industry. Magnetic Testing. Nondestructive testing and diagnostics, 2, 48–63.
  22. Zavalniuk, O. P., Miroschnikov, V. V. (2012). Magnetic control of ship hulls during cargo and ballast operations. Visnik of the Volodymyr Dahl East Ukrainian National University, 18 (189), 76–82.
  23. The official website of the Institute Dr. Foerster. Metal detection & Magnetics. Available at: http:// foerstergroup.com.
  24. Forslund, A. (2006). Designing a Miniaturized Fluxgate Magnetometer. Stockholm: Royal Institute of Technology, 81.
  25. Kabata, W., Vitorello, I. (2011). Technical procedures to select basic parameters of a fluxgate magnetometer. Revista brasileira de geofisica, 29(3), 455–462.
  26. Miroschnikov, V. V., Kostin S. V., Karmanov, N. I., Martynenko N. V. (2012). The flux gate’s resonance mode of operation. Visnik of the National Technical University «KhPI». Collected papers. Series: Power and transforming technique, 40, 35–46.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-23

Як цитувати

Мирошников, В. В., Нестеренко, В. Б., Завальнюк, И. П., & Завальнюк, О. П. (2014). Моделювання хитавиці судна при різних умовах завантаження. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(2(70), 49–53. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26197