Узагальнення результатів досліджень динамичної несучої спроможності гідродинамічних упорних підшипників ковзання

Автор(и)

  • Игорь Николаевич Сидорика Національний університет кораблебудування пр. Героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54011, Україна https://orcid.org/0000-0001-9647-1744

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26254

Ключові слова:

динамічна несуча спроможність, метод розрахунку, упорний підшипник ковзання, експлуатаційні фактори

Анотація

В роботі представлені результати проведених теоретичних і експериментальних досліджень, на основі яких розроблено математичну модель і запропоновано вдосконалений метод розрахунку динамічної несучої спроможності гідродинамічних упорних підшипників ковзання. Дана модель та метод розрахунку відрізняються від відомих урахуванням дії усіх експлуатаційних факторів.

Біографія автора

Игорь Николаевич Сидорика, Національний університет кораблебудування пр. Героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54011

Старший викладач

Кафедра автоматики

Посилання

  1. Genkin, M. D., Glazov, Ju. E., Tajcher, S. Ja. (1976). Prodol'nye kolebanija valoprovodov sudovyh paroturbinnyh ustanovok. Moscow: Nauka, 176.
  2. Glazov Ju. E. (1971). Primenenie metoda dinamicheskoj zhestkosti k raschetu i issledovaniju prodol'nyh kolebanij sudovyh valoprovodov. Vibroakusticheskaja aktivnost' mehanizmov s zubchatymi peredachami. Moscow: Nauka, 125–136.
  3. Schwanecke, H. (1979). Investigations on the Hydrodynamic stiffness and Damping of Thrust bearings in Ships. Trans. Institute of Marine Engineers, 91 (4), 68–77.
  4. Someya, T., Fukuda, M. (1972). Analysis and Experimental Verification of Dynamic Characteristics of Oil Film Thrust Bearings. Bulletin of JSME, 15 (86), 1004–1015. doi:10.1299/jsme1958.15.1004
  5. Khlopenko, M. J. (1990). Calculation of the dynamic characteristics of the main thrust bearings ship shafting. Friction and wear, 11 (2), 295–303.
  6. Romanovskij, G. F., Khlopenko, M. J. (2007). The dynamics of thrust bearings ship turbomachinery. Nikolajev, Ukraine. NUК, 140.
  7. Khlopenko, M. J, Sharejko, D. J. (2008). The dynamics of thrust bearing with a disbalance of rotor rotating in elastic supports. Problems of Tribology, 3, 67–72.
  8. Kil'chevskij, M. A. (2000). Kurs teoreticheskoj mehaniki. Moscow: Vyssh. shk., 644.
  9. Vladimirova, V. S. (Ed.) (2001). Sbornik zadach po uravnenijam matematicheskoj fiziki. Moscow: Fizmatanalit, 288.
  10. Khlopenko, M. J, Sidorika, I. M. (2008). The bearing capacity of the main the thrust bearing marine diesel-gearbox installation. Problems of Tribology, 3, 6–10.
  11. RD OST 5.4307-79 (1981). Valoprovody sudovye. Pravila i normy proektirovanija. Vveden 01.01.1981, 144.
  12. Sidorika, I. M. (2008). Effect of skew housing main the thrust bearing on the carrying capacity of the oil film. Nikolajev, Ukraine. Collection of scientific works NUК, 4, 81–86.
  13. Khlopenko, M. J., Sidorika, I. M. (2010). Influence of design and operational factors on the carrying capacity of the main the thrust bearing marine diesel-gearbox installation. Problems of Tribology, 4, 32–40.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-24

Як цитувати

Сидорика, И. Н. (2014). Узагальнення результатів досліджень динамичної несучої спроможності гідродинамічних упорних підшипників ковзання. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(7(70), 18–24. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.26254

Номер

Розділ

Прикладна механіка