Розробка інформаційно-технологічної системи ділового співробітництва МСП
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.264979Ключові слова:
якість обслуговування, розгортання функції якості, співробітництво, бізнес-інновації, інформація, МСПАнотація
Уряд ставить за мету поліпшити економіку малих та середніх підприємств. Поліпшення економіки МСП здійснюється за рахунок прискорення національної цифрової трансформації. Наразі МСП стали учасниками національної цифрової програми. МСП повинні мати можливість здійснювати свою діяльність у цифровому форматі на основі співробітництва. Тим часом МСП все ще стикаються з перешкодами при впровадженні системи співробітництва. Перешкоди полягають у неефективності використання цифрових систем ділового співробітництва. Системи співробітництва малоефективні за етапами та часом використання у системах ділового співробітництва. МСП необхідна проста і швидка система співробітництва. МСП сподіваються на створення системи співробітництва, здатної відповідати потребам споживачів. Таким чином, структура системи співробітництва повинна відповідати потребам МСП для підвищення ефективності їхньої діяльності. Метою даного дослідження є розробка системи співробітництва для інноваційної діяльності МСП. Очікується, що система співробітництва буде реагувати на будь-які зміни у діяльності МСП. Завдяки швидкому реагуванню продуктивність МСП підвищиться, оскільки цьому сприяє ефективна система співробітництва. У дослідженні використовується метод визначення якості обслуговування та розгортання функції якості (QFD). На основі експертних думок, для запропонованого поліпшення та розробки за пріоритетом при аналізі QFD обрані: опис проекту (0,24), статус проекту (0,17), група співробітництва (0,16), діяльність за проектом (0,15), потреби проекту (0,13), спеціальні питання (0,07) та ефективність проекту (0,06). Дані характеристики є пріоритетними при розробці системи співробітництва МСП. Для підвищення продуктивності МСП була створена система співробітництва
Спонсор дослідження
- The authors received financial support The research Grant Contract No. 2022 as part of the National Competitive Applied Research Grant (PTKN) Directorate of Higher Education (DIKTI) by the Indonesian Ministry of Education, Culture, Research, and Technology Contract Number 159/E5/P6.02.00.PT/2022 dated 10 May 2022.
Посилання
- Chuang, S.-H. (2020). Co-creating social media agility to build strong customer-firm relationships. Industrial Marketing Management, 84, 202–211. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2019.06.012
- Saura, J. R., Ribeiro-Soriano, D., Palacios-Marqués, D. (2021). Setting B2B digital marketing in artificial intelligence-based CRMs: A review and directions for future research. Industrial Marketing Management, 98, 161–178. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2021.08.006
- Sarangee, K., Schmidt, J. B., Srinath, P. B., Wallace, A. (2022). Agile transformation in dynamic, high-technology markets: Drivers, inhibitors, and execution. Industrial Marketing Management, 102, 24–34. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2021.12.001
- Setkute, J., Dibb, S. (2022). “Old boys' club”: Barriers to digital marketing in small B2B firms. Industrial Marketing Management, 102, 266–279. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2022.01.022
- Sultana, S., Akter, S., Kyriazis, E. (2022). How data-driven innovation capability is shaping the future of market agility and competitive performance? Technological Forecasting and Social Change, 174, 121260. doi: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2021.121260
- Hadjielias, E., Christofi, M., Christou, P., Hadjielia Drotarova, M. (2022). Digitalization, agility, and customer value in tourism. Technological Forecasting and Social Change, 175, 121334. doi: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2021.121334
- Ahmed, A., Bhatti, S. H., Gölgeci, I., Arslan, A. (2022). Digital platform capability and organizational agility of emerging market manufacturing SMEs: The mediating role of intellectual capital and the moderating role of environmental dynamism. Technological Forecasting and Social Change, 177, 121513. doi: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2022.121513
- Sjödin, D., Parida, V., Kohtamäki, M., Wincent, J. (2020). An agile co-creation process for digital servitization: A micro-service innovation approach. Journal of Business Research, 112, 478–491. doi: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.01.009
- Saragih, L. R., Dachyar, M., Zagloel, T. Y. M. (2021). Implementation of telecommunications cross-industry collaboration through agile project management. Heliyon, 7 (5), e07013. doi: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e07013
- Ghezzi, A., Cavallo, A. (2020). Agile Business Model Innovation in Digital Entrepreneurship: Lean Startup Approaches. Journal of Business Research, 110, 519–537. doi: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.06.013
- Dabić, M., Stojčić, N., Simić, M., Potocan, V., Slavković, M., Nedelko, Z. (2021). Intellectual agility and innovation in micro and small businesses: The mediating role of entrepreneurial leadership. Journal of Business Research, 123, 683–695. doi: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.10.013
- Behera, R. K., Bala, P. K., Rana, N. P., Kizgin, H. (2022). Cognitive computing based ethical principles for improving organisational reputation: A B2B digital marketing perspective. Journal of Business Research, 141, 685–701. doi: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.11.070
- Moi, L., Cabiddu, F. (2021). An agile marketing capability maturity framework. Tourism Management, 86, 104347. doi: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2021.104347
- Srinivasan, M., Srivastava, P., Iyer, K. N. S. (2020). Response strategy to environment context factors using a lean and agile approach: Implications for firm performance. European Management Journal, 38 (6), 900–913. doi: https://doi.org/10.1016/j.emj.2020.04.003
- Hagen, D., Risselada, A., Spierings, B., Weltevreden, J. W. J., Atzema, O. (2022). Digital marketing activities by Dutch place management partnerships: A resource-based view. Cities, 123, 103548. doi: https://doi.org/10.1016/j.cities.2021.103548
- Bondar, S., Hsu, J. C., Pfouga, A., Stjepandić, J. (2017). Agile Digitale Transformation of Enterprise Architecture Models in Engineering Collaboration. Procedia Manufacturing, 11, 1343–1350. doi: https://doi.org/10.1016/j.promfg.2017.07.263
- Al-Omoush, K. S., Simón-Moya, V., Sendra-García, J. (2020). The impact of social capital and collaborative knowledge creation on e-business proactiveness and organizational agility in responding to the COVID-19 crisis. Journal of Innovation & Knowledge, 5 (4), 279–288. doi: https://doi.org/10.1016/j.jik.2020.10.002
- Shams, R., Vrontis, D., Belyaeva, Z., Ferraris, A., Czinkota, M. R. (2021). Strategic agility in international business: A conceptual framework for “agile” multinationals. Journal of International Management, 27 (1), 100737. doi: https://doi.org/10.1016/j.intman.2020.100737
- Christofi, M., Pereira, V., Vrontis, D., Tarba, S., Thrassou, A. (2021). Agility and flexibility in international business research: A comprehensive review and future research directions. Journal of World Business, 56 (3), 101194. doi: https://doi.org/10.1016/j.jwb.2021.101194
- Thomas, N. (2021). Towards agile knowledge management in an online organization. Procedia Computer Science, 192, 4406–4415. doi: https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.09.217
- Gonçalves, D., Bergquist, M., Alänge, S., Bunk, R. (2022). How Digital Tools Align with Organizational Agility and Strengthen Digital Innovation in Automotive Startups. Procedia Computer Science, 196, 107–116. doi: https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.11.079
- Lestantri, I. D., Janom, N. B., Aris, R. S., Husni, Y. (2022). The perceptions towards the digital sharing economy among SMEs: Preliminary findings. Procedia Computer Science, 197, 82–91. doi: https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.12.121
- Shariatmadari, M., Sarfaraz, A. H., Hedayat, P., Vadoudi, K. (2013). Using SWOT Analysis and Sem to Prioritize Strategies in Foreign Exchange Market in Iran. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 99, 886–892. doi: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.561
- Suhartini, S., Mahbubah, N. A., Basjir, M. (2021). Marketing strategy design based on information technology in batik small and medium-sized enterprises in Indonesia. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (13 (114)), 39–48. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.244137
- Adhikara, M. A., Maslichah, Diana, N., Basjir, M. (2022). Organizational Performance in Environmental Uncertainty on the Indonesian Healthcare Industry: A Path Analysis. Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 11 (2), 365. doi: https://doi.org/10.36941/ajis-2022-0058
- Todeschini, B. V., Cortimiglia, M. N., de Medeiros, J. F. (2020). Collaboration practices in the fashion industry: Environmentally sustainable innovations in the value chain. Environmental Science & Policy, 106, 1–11. doi: https://doi.org/10.1016/j.envsci.2020.01.003
- Chen, C., Zhang, S.-S., Yu, S.-H., Chu, J.-J., Chen, D.-K., Cun, W.-Z., Zhao, H. (2021). Research on group awareness of networked collaboration within the design team and between teams. Advanced Engineering Informatics, 49, 101347. doi: https://doi.org/10.1016/j.aei.2021.101347
- Qian, X., Ma, Y., Feng, H. (2018). Collaboration space division in collaborative product development based on a genetic algorithm. Journal of Industrial Engineering International, 14 (4), 719–732. doi: https://doi.org/10.1007/s40092-018-0257-7
- Zhang, X. (2017). User selection for collaboration in product development based on QFD and DEA approach. Journal of Intelligent Manufacturing, 30 (5), 2231–2243. doi: https://doi.org/10.1007/s10845-017-1386-3
- Wu, C., Yan, B., Yu, R., Yu, B., Zhou, X., Yu, Y., Chen, N. (2021). RETRACTED ARTICLE: Digital forensics system based on dynamic path prediction and the competitiveness of cross-border e-commerce SMEs. Personal and Ubiquitous Computing, 25 (S1), 11–11. doi: https://doi.org/10.1007/s00779-021-01615-3
- O’Regan, N., Ghobadian, A., Gallear, D. (2006). In search of the drivers of high growth in manufacturing SMEs. Technovation, 26 (1), 30–41. doi: https://doi.org/10.1016/j.technovation.2005.05.004
- Grandón, E. E., Nasco, S. A., Mykytyn, P. P. (2011). Comparing theories to explain e-commerce adoption. Journal of Business Research, 64 (3), 292–298. doi: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2009.11.015
- Qalati, S. A., Yuan, L. W., Khan, M. A. S., Anwar, F. (2021). A mediated model on the adoption of social media and SMEs’ performance in developing countries. Technology in Society, 64, 101513. doi: https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2020.101513
- Tolstoy, D., Nordman, E. R., Hånell, S. M., Özbek, N. (2021). The development of international e-commerce in retail SMEs: An effectuation perspective. Journal of World Business, 56 (3), 101165. doi: https://doi.org/10.1016/j.jwb.2020.101165
- Di Fatta, D., Patton, D., Viglia, G. (2018). The determinants of conversion rates in SME e-commerce websites. Journal of Retailing and Consumer Services, 41, 161–168. doi: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2017.12.008
- Saridakis, G., Lai, Y., Mohammed, A.-M., Hansen, J. M. (2018). Industry characteristics, stages of E-commerce communications, and entrepreneurs and SMEs revenue growth. Technological Forecasting and Social Change, 128, 56–66. doi: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2017.10.017
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Suhartini Suhartini, Nina Aini Mahbubah, Mochammad Basjir
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.