Розробка системи діагностики демпфірувальних характеристик гасників коливань рухомого складу

Автор(и)

  • Володимир Станіславович Єременко Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03680, Україна https://orcid.org/0000-0003-4494-6298
  • Петро Анатолійович Шегедін Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03680, Україна https://orcid.org/0000-0001-6263-7443
  • Антон Володимирович Переїденко Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03680, Україна https://orcid.org/0000-0001-5777-9340

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.27818

Ключові слова:

інформаційно-вимірювальна система, діагностика, рухомий склад, логарифмічний декремент затухання, демпфірування

Анотація

В роботі описано розроблену авторами інформаційно-вимірювальну систему діагностики демпфірувальних характеристик гасників рухомого складу. Наведено методику проведення випробувань по визначенні демпфірувальних характеристик та алгоритми розрахунку параметрів демпфірування. Представлено результати апробації системи в ході випробувань локомотиву ЧС-8 та пасажирського вагону. 

Біографії авторів

Володимир Станіславович Єременко, Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03680

Кандидат технічних наук, професор 

Кафедра інформаційно-вимірювальних систем

Петро Анатолійович Шегедін, Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03680

Аспірант

Кафедра інформаційно-вимірювальних систем

Антон Володимирович Переїденко, Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03680

Аспірант

Кафедра інформаційно-вимірювальних систем

Посилання

  1. UIC 518. (2009). Testing and approval of railway vehicles from the point of view of their dynamic behaviour – Safety – Track fatigue – Ride quality. Paris: International Union of Railways, 4th edition, 129.

    EN 14363. (2005). Railway applications – testing for the acceptance of running characteristics of railway vehicles - testing of running behavior and stationary tests, European Standard. Brussels: Management Centre, 113.

    Azovtsev, Y. A. (2010). Vibration diagnostics experience of rolling stock in the JSC "Russian Railways". 10th European Conference on Non-Destructive Testing, 1–20.

    A program and a method of stationary tests to reset from the wedges of rolling stock (2013). Kyiv: SSRC UZ, 22.

    Pourazady, M. Measurement of Structural Damping and Equivalent Mass of a Vibrating Beam. The University of Toledo. Available at: http://www.eng.utoledo.edu/mime/faculty_staff/faculty/mpouraza/MIME3360/lecture3s11.pdf

    Worth, J. B., Lee, J. H., Davidson, B. (2004). Experimental determination of modal damping from full scale testing. Vancouver, B. C., Canada.

    Borodkin, N. N. (2009). The dynamic characteristics of the structural elements of mining equipment based on composites with jelly containing waste. Proceedings of the Tula State University. Natural science, 1, 193–200.

    Fedosov, V. P., Nesterenko, A. K. (2007). Digital signal processing in LabVIEW. Moscow: DMK Press, 256.

    Hutnikov, V. S. (1990) Filtration of measurement signals. Lininhrad: Energoatomizdat, 192.

    Bendat, J., Piersol, A. (1989). Random data – Analysis and Measurement Procedures. Moscow: Mir, 540.

    Babak, V. P., Handetskyi, V. S., Shrufer, E. (1999). Signals processing. Kyiv: Lybid, 496.

    Inman, D. J. (2007). Engineering Vibration. Hardcover.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-20

Як цитувати

Єременко, В. С., Шегедін, П. А., & Переїденко, А. В. (2014). Розробка системи діагностики демпфірувальних характеристик гасників коливань рухомого складу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(7(71), 10–15. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.27818

Номер

Розділ

Прикладна механіка