Клієнтоцентризм в управлінні комунікаціями проектів (на прикладі житлового будівництва)

Автор(и)

  • Тетяна Григорівна Фесенко Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002, Україна
  • Дмитро Михайлович Мінаєв Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.28032

Ключові слова:

управління очікуваннями, зацікавлені сторони, бенефіціари, комунікації, будівельний проект

Анотація

Проаналізовано особливості процесу управління очікуваннями на прикладі проектів благоустрою житлової забудови. Окреслено комунікативну модель управління проектами житлового будівництва. Розроблено модель процесу «Ідентифікація зацікавлених сторін проекту». Удосконалено базову модель матриці потреб для роботи з бенефіціарами-мешканцями, а також для покращення комунікацій між забудовником, проектувальником, виконавцем робіт та «активом мешканців».

Біографії авторів

Тетяна Григорівна Фесенко, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра управління проектами в міському господарстві і будівництві

Дмитро Михайлович Мінаєв, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, Харків, Україна, 61002

Аспірант

Кафедра управління проектами в міському господарстві і будівництві

Посилання

  1. 1. DBN V.2.2-15-2005. Budinki i sporudi. Zhitlovi budinki. Osnovni provisions. (2009). Derzhavni budivelʹni normy. Vveden 2006-01-01. Kyiv: Minrehionbud Ukrainy, 12.

  2. 2. Sotsialʹni vymohy do zhytla (2011). Available: http://dbn.at.ua/news/socialni_vimogi/2011-12-07-122. Last accessed 07.12.2011.

  3. 3. DBN 360-92**. Mistobuduvannya. Planuvannya i zabudova misʹkykh i silʹsʹkykh poselen. (2002). Derzhavni budivelʹni normy. Vveden. 1992-04-17. Kyiv: Derzhbud Ukrainy, 6.

  4. 4. Heyl, Y. A.; Translation from English Kontsern «KROST». (2012). Mista dlya lyudey. M.: Pablisher, 276.

  5. 5. Whitzman, C., Legacy, C., Andrew, C., Klodawsky, F., Shaw, M. Viswanath, K. (2013). Building Inclusive Cities. Women’s Safety and the Right to the City. London: Routledge, 240.

  6. 6. Building Child Friendly Cities. A Framework for Action. (2004). UNICEF Innocenti Research Centre. Available: http://unicef-irc.org/publications/pdf/cfc-framework-eng.pdf. Last accessed 25.03.2004.

  7. 7. Babenko, S. V.; Saint Petersburg State University of Service and Economic. (2013). Sotsial'no-ekonomicheskiye faktory kompleksnogo osvoyeniya territorii v regionakh Rossii. St. Peterburgs, 23.

  8. 8. Krasheninnikov, A. V. (2012). Sotsial'no-prostranstvennaya struktura peshekhodnogo prostranstva. Arkhitektura i sovremennyye informatsionnyye tekhnologii, № 4(21). Available: http://marhi.ru/AMIT/2012/4kvart12/ krasheninnikov/krasheninnikov.pdf. Last accessed 29.08.2014.

  9. 9. Medvedyeva, O. M. (2012). Mekhanizm upravlinnya vzayemodiyeyu v proektakh. Upravlinnya rozvytkom skladnykh system, № 12, 8-17.

  10. 10. Rich, M. I. (2013). Tsinnosti zatsikavlenykh storin v sotsialʹnykh ta komertsiynykh proektakh. Upravlinnya rozvytkom skladnykh system, №13, 45-49.

  11. 11. Romaniv, T. V. (2014). Analysis of the models of communication barriers of complex projects based on value approach. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 4(3(70)), 23-28. doi:10.15587/1729-4061.2014.26277.

  12. 12. DBN B.2.2-5: 2011. Blahoustriy terytoriy. (2012). Derzhavni budivelʹni normy. Vveden. 2012-09-01. K.: Ukarkhbudinform, 44.

  13. 13. Fesenko, T. G., Minayev, D. M., Belyatsky, O. V. Usachev, I. S. (2013). Implementatsiya hendernykh pidkhodiv u munitsypalʹni prohramy rozvytku zhytlovo-komunalʹnoho hospodarstva. Materialy III Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi, Kharkivsʹkyy natsionalʹnyy universytet misʹkoho hospodarstva imeni O.M. Beketova, Kharkiv, 23-25 zhovtnya 2013 roku. Henderna polityka mist: istoriya ta suchasnistʹ, Vyp. 4, 238-240.

  14. 14. AGuide to the project management body of knowledge (PMBOK® Guide). (2013). Ed. 5. USA: Project Management Institute, 589.

  15. 15. Rukovodstvo k svodu znanyy po upravlenyyu proektamy (Rukovodstvo PMBOK®). (2010). Amerykanskyy natsyonalʹnyy standart ANSI/PMI 99-]001-2010. USA: Project Management Institute, 463.

  16. 16. Fesenko, T. G. (2012). Activities of functions of building owner: communication context. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 1(13(55)), 11-14. Available: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/3636.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-23

Як цитувати

Фесенко, Т. Г., & Мінаєв, Д. М. (2014). Клієнтоцентризм в управлінні комунікаціями проектів (на прикладі житлового будівництва). Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(71), 4–10. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.28032

Номер

Розділ

Процеси управління