Мінімізація затримок учасників дорожнього руху на регульованих пішохідних переходах
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.28035Ключові слова:
перехід, затримка, такт, фаза, тривалість, цикл, пішоходи, пасажири, регулювання, вирівнюванняАнотація
Проаналізовано структуру циклу світлофорного регулювання на пішохідних переходах, встановлено залежність поведінки пішоходів від параметрів циклу. Запропоновано спосіб визначення тривалості основного такту транспортної фази на регульованому пішохідному переході на основі вирівнювання та мінімізації затримок учасників дорожнього руху в зоні регульованого переходу, що дозволить підвищити рівень безпеки руху та пропускну здатність переходів.
Посилання
1 Rukovodstvo po regulirovaniju dorozhnogo dvizhenija v gorodah (1974). Strojizdat, 99.
2 Metodicheskie rekomendacii po regulirovaniju peshehodnogo dvizhenija (1977). VNIIBD MVD SSSR, 55.
3. Guo, H., Wang, W., Guo, W., Jiang, X., Bubb, H. (2012). Reliability analysis of pedestrian safety crossing in urban traffic environment. Safety Science, 50 (4), 968–973. doi: 10.1016/j.ssci.2011.12.027
4. Noland, R (1996). Pedestrian travel times and motor vehicle traffic signals. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 1553 (1), 28–33. doi: 10.3141/1553-04
5. Abrams, C. M., Smith, S. A. (1977). Selection of Pedestrian Signal Phasing. Transportation Research Record, 629.
6 Kremenec, Ju. A., Pecherskij, M. P., Afanas'ev, M. B. (2005). Tehnicheskie sredstva organizacii dorozhnogo dvizhenija. Moscow: IKC Akademkniga, 279.
7 ODM 218.6.003-2011. Metodicheskie rekomendacii po proektirovaniju svetofornyh ob’ektov na avtomobil'nyh dorogah (2013). Federal'noe dorozhnoe agentstvo (Rosavtodor), 69.
8 Kapitanov, V. T., Hilazhev, E. B. (1985). Upravlenie transportnymi potokami v gorodah. Moscow: Transport, 94.
9 Skul'bedenko, N., Antonova, A., Lipnickij, A. (2009). Metodiki rascheta srednej zaderzhki transportnyh sredstv i peshehodov na reguliruemyh peresechenijah. Irkutsk.: Irk. gos. tehn. un-t. 21.
10 Inosje, H., Hamada, T. (1983). Upravlenie dorozhnym dvizheniem. Moscow: Transport, 245.
11 Levashev, A., Mihajlov, A., Golovnyh, I. (2007). Proektirovanie reguliruemyh peresechenij: ucheb. posobie. Irkutsk: Izd-vo IrGTU, 208.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Сергій Васильович Грицай, Вячеслав Едуардович Трушевський, Данило Олексійович Никифоровський
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.