Мінімізація затримок учасників дорожнього руху на регульованих пішохідних переходах

Автор(и)

  • Сергій Васильович Грицай Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, буд. 64, м Запоріжжя, 69093, Україна https://orcid.org/0000-0001-7055-6977
  • Вячеслав Едуардович Трушевський Запорізький національний технічний університет Україна, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 64, індекс 69050, Україна https://orcid.org/0000-0002-5966-259X
  • Данило Олексійович Никифоровський Санкт-Петербурзький національний дослідницький університет інформаційних технологій, механіки і оптики, 197101, Санкт-Петербург, Кронверкський проспект, буд.49, Російська Федерація

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.28035

Ключові слова:

перехід, затримка, такт, фаза, тривалість, цикл, пішоходи, пасажири, регулювання, вирівнювання

Анотація

Проаналізовано структуру циклу світлофорного регулювання на пішохідних переходах, встановлено залежність поведінки пішоходів від параметрів циклу. Запропоновано спосіб визначення тривалості основного такту транспортної фази на регульованому пішохідному переході на основі вирівнювання та мінімізації затримок учасників дорожнього руху в зоні регульованого переходу, що дозволить підвищити рівень безпеки руху та пропускну здатність переходів.

Біографії авторів

Сергій Васильович Грицай, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, буд. 64, м Запоріжжя, 69093

Cтарший викладач

Кафедра «Транспортні технології»

Вячеслав Едуардович Трушевський, Запорізький національний технічний університет Україна, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 64, індекс 69050

Старший викладач, аспірант

Кафедра транспортних технологій

Данило Олексійович Никифоровський, Санкт-Петербурзький національний дослідницький університет інформаційних технологій, механіки і оптики, 197101, Санкт-Петербург, Кронверкський проспект, буд.49

студент

Кафедра світлопровідної фотоніки

Посилання

  1. 1 Rukovodstvo po regulirovaniju dorozhnogo dvizhenija v gorodah (1974). Strojizdat, 99.

    2 Metodicheskie rekomendacii po regulirovaniju peshehodnogo dvizhenija (1977). VNIIBD MVD SSSR, 55.

    3. Guo, H., Wang, W., Guo, W., Jiang, X., Bubb, H. (2012). Reliability analysis of pedestrian safety crossing in urban traffic environment. Safety Science, 50 (4), 968–973. doi: 10.1016/j.ssci.2011.12.027

    4. Noland, R (1996). Pedestrian travel times and motor vehicle traffic signals. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 1553 (1), 28–33. doi: 10.3141/1553-04

    5. Abrams, C. M., Smith, S. A. (1977). Selection of Pedestrian Signal Phasing. Transportation Research Record, 629.

    6 Kremenec, Ju. A., Pecherskij, M. P., Afanas'ev, M. B. (2005). Tehnicheskie sredstva organizacii dorozhnogo dvizhenija. Moscow: IKC Akademkniga, 279.

    7 ODM 218.6.003-2011. Metodicheskie rekomendacii po proektirovaniju svetofornyh ob’ektov na avtomobil'nyh dorogah (2013). Federal'noe dorozhnoe agentstvo (Rosavtodor), 69.

    8 Kapitanov, V. T., Hilazhev, E. B. (1985). Upravlenie transportnymi potokami v gorodah. Moscow: Transport, 94.

    9 Skul'bedenko, N., Antonova, A., Lipnickij, A. (2009). Metodiki rascheta srednej zaderzhki transportnyh sredstv i peshehodov na reguliruemyh peresechenijah. Irkutsk.: Irk. gos. tehn. un-t. 21.

    10 Inosje, H., Hamada, T. (1983). Upravlenie dorozhnym dvizheniem. Moscow: Transport, 245.

    11 Levashev, A., Mihajlov, A., Golovnyh, I. (2007). Proektirovanie reguliruemyh peresechenij: ucheb. posobie. Irkutsk: Izd-vo IrGTU, 208.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-23

Як цитувати

Грицай, С. В., Трушевський, В. Е., & Никифоровський, Д. О. (2014). Мінімізація затримок учасників дорожнього руху на регульованих пішохідних переходах. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(71), 25–28. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.28035

Номер

Розділ

Процеси управління