Розробка системи мотиваціі працівників відділу маркетингу підприємства щодо просування продукції з використанням інструментів інформаційної взаємодіі віртуального простору
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.282056Ключові слова:
маркетингові інструменти, інформаційна взаємодія, віртуальний простір, веб-сайт, система мотивації маркетологівАнотація
Роботу присвячено проблемі щодо розробки підходу з підвищення мотивації співробітників відділу маркетингу підприємства з просування продукції (веб-сайтів) партнерам та споживачам у віртуальному просторі за допомогою використання маркетингових інструментів інформаційної взаємодії. Запропоновані підходи до покращення системи управління підприємством та підвищення його бізнес-діяльності. Перший – для формування обґрунтованих пропозицій щодо розробки системи мотивації маркетологів при просуванні продукції за системою бальної оцінки на визначеній кількості сайтів, де розміщено інформацію щодо діяльності підприємства. Другий – для розробки рекомендацій з просування продукції маркетологами у віртуальному просторі для підвищення бізнес-діяльністі підприємства. Запропоновані методичні рекомендації, на відміну від існуючих підходів, які базуються на впровадженні системи мотивації маркетологів (лінкбілдери та атричери). Характерними відмінностями є обґрунтування саме мотивації працівників щодо просування продукції підприємства (веб-сайтів) та покращення структури відділу аутригерів. Це відбувається за рахунок впровадження системи підгруп, якими керують аутригери під головуванням тім-лідеру. Особливостями, що дозволили вирішити зазначену проблему, є те, що за результатами роботи кожної підгрупи всі учасники мають змогу отримати бонуси, мотивуючи один одного до більш плідної праці. Було визначено, що саме така система на прикладі аутригерів є найбільш вдалою для сталого розвитку сайту. Система мотивації використана на практиці і полягає в тому, щоб розділити всі показники сайту та призначити їм відповідні бали, згідно з найважливішими критеріями. Результати пояснюються тим що, чим кращі показники сайту, тим вищий бал буде наданий, тим вище буде бонус за виконання або перевиконання плану аутричерами. З іншої ж сторони, сайт буде отримувати якісніші та різноманітніші посилання, що також є важливим фактором для пошукових систем
Посилання
- Shen, B., Tan, W., Guo, J., Zhao, L., Qin, P. (2021). How to Promote User Purchase in Metaverse? A Systematic Literature Review on Consumer Behavior Research and Virtual Commerce Application Design. Applied Sciences, 11 (23), 11087. doi: https://doi.org/10.3390/app112311087
- Malchyk, M., Popko, O., Martyniuk, O., Adasiuk, I., Oplachko, I. (2021). Brand Promotion Strategy in the Internet Services Market. Scientific Horizons, 24 (7), 100–108. doi: https://doi.org/10.48077/scihor.24(7).2021.100-108
- Yekimov, S., Kucherenko, D., Bavykin, O., Philippov, V. (2021). Using social media to boost sales of organic food. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, 699 (1), 012061. doi: https://doi.org/10.1088/1755-1315/699/1/012061
- Cinar, D. (2021). New Event Trends as a Tool of Digital Marketing Communication. Impact of ICTs on Event Management and Marketing, 216–241. doi: https://doi.org/10.4018/978-1-7998-4954-4.ch013
- Maidiana, K., Hidayat, Z. (2021). Distributing Goods and Information Flow: Factors Influencing Online Purchasing Behavior of Indonesian Consumers. Journal of Distribution Science, 19 (7), 5–17. doi: https://doi.org/10.15722/jds.19.7.202107.5
- Anis, M. S., Tan, M. L. (2023). Exploring OTC drug consumers’ perception towards online shopping and digital marketing through qualitative interviews: A sample from Malaysia. International Journal of Healthcare Management. doi: https://doi.org/10.1080/20479700.2022.2163865
- Camilleri, M. A. (2021). E-commerce websites, consumer order fulfillment and after-sales service satisfaction: the customer is always right, even after the shopping cart check-out. Journal of Strategy and Management, 15 (3), 377–396. doi: https://doi.org/10.1108/jsma-02-2021-0045
- Phaisangittisagul, E., Koobkrabee, Y., Wirojborisuth, K., Ratanasrimetha, T., Aummaro, S. (2019). Target Advertising Classification using Combination of Deep Learning and Text model. 2019 10th International Conference of Information and Communication Technology for Embedded Systems (IC-ICTES). doi: https://doi.org/10.1109/ictemsys.2019.8695956
- Drivas, I. C., Sakas, D. P., Reklitis, P. (2019). Improving Website Usability and Traffic Based on Users Perceptions and Suggestions––A User-Centered Digital Marketing Approach. Springer Proceedings in Business and Economics, 255–266. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_30
- Singh, D., Shivamurthaiah, M., Samanta, D., Bhattacharya, A., Dutta, S. (2022). Applicability of Search Engine Optimization for WordPress (WP) Website. Smart Innovation, Systems and Technologies, 227–237. doi: https://doi.org/10.1007/978-981-19-5403-0_19
- Dumitriu, D., Popescu, M. A.-M. (2020). Artificial Intelligence Solutions for Digital Marketing. Procedia Manufacturing, 46, 630–636. doi: https://doi.org/10.1016/j.promfg.2020.03.090
- Singh, P., Arora, L., Choudhry, A. (2022). Consumer Behavior in the Service Industry: An Integrative Literature Review and Research Agenda. Sustainability, 15 (1), 250. doi: https://doi.org/10.3390/su15010250
- Ilgaz Sümer, S. (2019). A New Marketing Trend in the Digital Age: Social Media Marketing. Digital Business Strategies in Blockchain Ecosystems, 133–151. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-030-29739-8_7
- He, J., Zhang, J. (2022). Human Capital Digital Incentive Mechanism Construction Based on Deep Learning. Mathematical Problems in Engineering, 2022, 1–12. doi: https://doi.org/10.1155/2022/6180883
- Szulc, J. M. (2022). AMO model for neuro-inclusive remote workplace. Personnel Review, 51 (8), 1867–1882. doi: https://doi.org/10.1108/pr-02-2022-0085
- Zelinska, H., Andrusiv, U., Protsyshyn, A., Vyshnevska, O., Dovgal, O., Sydor, H. (2022). Innovative development of Ukraine: competitiveness of enterprise staff in the context of globalization changes. Journal of Hygienic Engineering and Design, 40, 294–303.
- Radu, R., Ioana, S., Maria, B. C. (2022). The Impact of Knowledge Assets in Motivating Employees and its Role in Business Performance. Studies in Business and Economics, 17 (2), 227–238. doi: https://doi.org/10.2478/sbe-2022-0035
- Mykola V., M., Oleksandr V., H., Yurii, V., Nadiia V., H., Nadiia P., R. (2022). Improvement of the personnel management system in the process of employment as a factor of increasing the competitiveness of enterprises. AIP Conference Proceedings. doi: https://doi.org/10.1063/5.0091674
- Alavi, S., Böhm, E., Habel, J., Wieseke, J., Schmitz, C., Brüggemann, F. (2021). The ambivalent role of monetary sales incentives in service innovation selling. Journal of Product Innovation Management, 39 (3), 445–463. doi: https://doi.org/10.1111/jpim.12600
- Pak, J., Chang, H. (2023). Personal disposition as the source of variability in the hrm-performance relationship: the moderating effects of conscientiousness on the relationship between high-commitment work system and employee outcome. The International Journal of Human Resource Management. doi: https://doi.org/10.1080/09585192.2022.2163464
- Raiko, D. V. (2011). Assessment of results of functional units department of marketing. Marketynh i menedzhment innovatsiy, ІІ (4), 155–166. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__23
- Raiko, D. V. (2012). Assessment of results of functional units department of marketing. Marketynh i menedzhment innovatsiy, 1, 123–131. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_15
- Raiko, D., Cherepanova, V. (2019). Creation of the image and brand of the enterprise on the basis of marketing as a philosophy of management. Baltic Journal of Economic Studies, 5 (2), 191. doi: https://doi.org/10.30525/2256-0742/2019-5-2-191-205
- Similarweb: web site. Similarweb LTD. Available at: https://www.similarweb.com/
- Borysova, T. M. (2022). Kompleksnyi Internet-marketynh. Ternopil: ZUNU, 272. Available at: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45458
- Linkbildinh: kryteriyi vidboru donoriv (2021). Para: shkola tsyfrovykh navychok. Available at: https://para.school/blog/seo/linkbilding-kriterii-vubora-donorov
- Shcho take sait-donor? (2022). ITsider. Available at: https://itsider.com.ua/shho-take-sajt-donor/
- Raiko, D. V., Tseytlin, L. M., Kyrylenko, V. I. (2017). Developing the classification of non-traditional marketing communication tools. Marketing and Management of Innovations, 2, 36–46. doi: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-03
- Raiko, D. (2017). Marketing Communications as Tools for Information Interaction of the Company, Partners, and Consumers. Marketing and Digital technologies, 1 (2), 102–122. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_9
- Melnik, Yu. M., Saher, L. Yu., Illiashenko, N. S., Ryazantseva, Yu. M. (2016). Classification of basic forms and types of marketing on-line communications. Marketynh i menedzhment innovatsiy, 4, 43–55. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_5
- Baer, J. (2012). A field guide to the 4 types of content marketing metrics. Slideshare.net. Available at: https://www.slideshare.net/jaybaer/a-field-guide-to-the-4-types-of-content-marketing-metrics
- Mavridu, V. (2016). Internet technologies in marketing activities of enterprises. Sotsialno-ekonomichnyi rozvytok rehioniv v konteksti mizhnarodnoi intehratsiyi, 22 (11), 39–42. Available at: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16266
- Illiashenko, S. M. (2011). Modern lines of application of Internet technologies in marketing. Marketynh i menedzhment innovatsiy, ІІ (4), 64–74. Available at: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722
- Melnyk, Y. M., Saher, L. Y., Cherkas, I. Y. (2016). The transformation of marketing communications: non-traditional types. Ekonomichni nauky, 1 (2), 164–168. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_2%281%29__32
- Senyshyn, O. S., Kryveshko, O. V. (2020). Marketynh. Lviv: Lvivskyi natsionalnyi universytet imeni Ivana Franka, 347. Available at: https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/10/MARKETING_NAVCH.POSIBNYK_SENYSHYN-KRYVESHKO_FINAL_ALL.pdf
- Facebook ta yoho alhorytmy: yak NUO ne pasty zadnikh (2021). Hromadskyi prostir. Available at: https://www.prostir.ua/?kb=facebook-ta-joho-alhorytmy-yak-nuo-ne-pasty-zadnih
- Use the internet to effectively market your business (2020). Wolters Kluwer. Available at: https://www.wolterskluwer.com/en/expert-insights/use-the-internet-to-effectively-market-your-business
- Vynohradova, O. V., Drokina, N. I. (2019). Marketynhovi tekhnolohiyi upravlinnia Internet-proiektamy. Kyiv: DUT, 351. Available at: https://dut.edu.ua/uploads/l_1706_33529123.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Diana Raiko, Yuliia Shypulina, Svitlana Vasyltsova, Anastasiia Oborina, Irina Fedorenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.