Аналіз впливу політики пільг на залізничні перевезення та збільшення штрафів для вантажних автомобілів при переході режимів транспортування на залізничні перевезення

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.285861

Ключові слова:

вантажні перевезення, дорога північного узбережжя Яви, логістична політика, пільги на залізничні перевезення, моделювання структурними рівняннями

Анотація

В даний час в логістичних перевезеннях переважають вантажні автомобілі, тому маршрут Пантура (дорога північного узбережжя Яви) знаходиться в досить поганому стані і часто зазнає серйозних пошкоджень, незважаючи на проведений ремонт. Без вирішення проблеми великої кількості вантажівок на прибережному маршруті бюджет на ремонт буде продовжувати зростати, тому дослідники прагнуть мінімізувати ремонт прибережного маршруту за рахунок зміни режиму транспортування з вантажних автомобілів на поїзди. Одним із способів, виявлених попередніми дослідниками, є політика підтримки зміни режиму транспортування шляхом надання пільг на залізничні перевезення та збільшення штрафів для вантажних автомобілів. Тому дослідники вивчили безліч політик, пов’язаних зі збільшенням штрафів для вантажних транспортних засобів на залізниці, а також пільг, включаючи аналіз впливу, спричиненого політикою. Відповідно до моделі SEM-PLS, на переваги опосередковано впливають існуючі та фактори сприйняття, при цьому проміжні оцінки за існуючими та параметрами сприйняття характеризуються високими перевагами. З іншого боку, змінна штрафів не є гарною перевагою для політики зміни режиму транспортування. Комерційні підприємства, що мають позитивне сприйняття залізничних перевезень, значно активніше відгукнулися на надання пільг на залізничні перевезення, тому вони будуть прагнути використовувати поїзди. Змінна сприйняття вплинула на розмір запропонованої політики пільг на залізничні перевезення, але не на політику штрафів для вантажних автомобілів. Політики пільг на залізничні перевезення та штрафів для вантажних автомобілів можуть використовуватися у поєднанні один з одним залежно від логістичних умов у даному регіоні. Оскільки мова йде про логістичну мережу в Індонезії, острівній державі, де вантажні автомобілі більш гнучко пересуваються між островами, пільги на залізничні перевезення є найкращим вибором для переконливої підтримки зміни режиму транспортування та максимального збільшення потенціалу поїздів для пересування по острову

Спонсор дослідження

  • The authors are grateful to the lecturers of Universitas Brawijaya who helped us to complete this manuscript.

Біографії авторів

Zony Yulfadli, Brawijaya University

Civil Engineering, Doctoral Student

Department of Civil Engineering

Muhammad Zainul Arifin, Brawijaya University

Civil Engineering, Lecturer

Department of Civil Engineering

Ludfi Djakfar, Brawijaya University

Civil Engineering, Lecturer

Department of Civil Engineering

Achmad Wicaksono, Brawijaya University

Civil Engineering, Lecturer

Department of Civil Engineering

Moch. Abdillah Nafis, Interdisciplinary School of Management and Technology

Master of Technology Management

Посилання

  1. Bappenas (2019). Indonesia and World Economic Development Report TW_II_2019. Jakarta: Ministry of National Development Planning/National Development Planning Agency (BAPPENAS).
  2. Nafis (2021). Analysis of the Characteristics of Freight Transportation Modes on the Pantura Highway of Java Island with Cluster Analysis for Mixed Data. Surabaya: Sepuluh Nopember Institute of Technology.
  3. Zony (2022). Government Intervention Policy Model in Improving the Performance of North Java Logistics Transportation. Malang: Brawijaya University.
  4. Choi, B., Park, S., Lee, K.-D. (2019). A System Dynamics Model of the Modal Shift from Road to Rail: Containerization and Imposition of Taxes. Journal of Advanced Transportation, 2019, 1–8. doi: https://doi.org/10.1155/2019/7232710
  5. Hu, X. (2021). The Influence of Logistics Mode on Cross Border E-commerce Business Scale. E3S Web of Conferences, 235, 03006. doi: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202123503006
  6. Wang, X., Xie, J., Fan, Z.-P. (2020). B2C cross-border E-commerce logistics mode selection considering product returns. International Journal of Production Research, 59 (13), 3841–3860. doi: https://doi.org/10.1080/00207543.2020.1752949
  7. Sulistyono, S. (2013). Road Safety Inspection on Blackspot in Pantura Lane Situbondo. The 16th FSTPT International Symposium. Surakarta.
  8. Perhubungan, D. (2020). Buku Informasi Transportasi Indonesia.
  9. Pearmain, D., Swanson, J., Bradley, M., Kroes, E. (1991). Stated preference Techniques: A Guide to Practice. Rotterdam.
  10. Putong, I. (2009). Introduction to Micro and Macro Economics. Jakarta: Mitra Wacana Media.
Аналіз впливу політики пільг на залізничні перевезення та збільшення штрафів для вантажних автомобілів при переході режимів транспортування на залізничні перевезення

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-31

Як цитувати

Yulfadli, Z., Arifin, M. Z., Djakfar, L., Wicaksono, A., & Nafis, M. A. (2023). Аналіз впливу політики пільг на залізничні перевезення та збільшення штрафів для вантажних автомобілів при переході режимів транспортування на залізничні перевезення. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(3 (124), 54–59. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.285861

Номер

Розділ

Процеси управління