Аналіз впливу політики пільг на залізничні перевезення та збільшення штрафів для вантажних автомобілів при переході режимів транспортування на залізничні перевезення
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.285861Ключові слова:
вантажні перевезення, дорога північного узбережжя Яви, логістична політика, пільги на залізничні перевезення, моделювання структурними рівняннямиАнотація
В даний час в логістичних перевезеннях переважають вантажні автомобілі, тому маршрут Пантура (дорога північного узбережжя Яви) знаходиться в досить поганому стані і часто зазнає серйозних пошкоджень, незважаючи на проведений ремонт. Без вирішення проблеми великої кількості вантажівок на прибережному маршруті бюджет на ремонт буде продовжувати зростати, тому дослідники прагнуть мінімізувати ремонт прибережного маршруту за рахунок зміни режиму транспортування з вантажних автомобілів на поїзди. Одним із способів, виявлених попередніми дослідниками, є політика підтримки зміни режиму транспортування шляхом надання пільг на залізничні перевезення та збільшення штрафів для вантажних автомобілів. Тому дослідники вивчили безліч політик, пов’язаних зі збільшенням штрафів для вантажних транспортних засобів на залізниці, а також пільг, включаючи аналіз впливу, спричиненого політикою. Відповідно до моделі SEM-PLS, на переваги опосередковано впливають існуючі та фактори сприйняття, при цьому проміжні оцінки за існуючими та параметрами сприйняття характеризуються високими перевагами. З іншого боку, змінна штрафів не є гарною перевагою для політики зміни режиму транспортування. Комерційні підприємства, що мають позитивне сприйняття залізничних перевезень, значно активніше відгукнулися на надання пільг на залізничні перевезення, тому вони будуть прагнути використовувати поїзди. Змінна сприйняття вплинула на розмір запропонованої політики пільг на залізничні перевезення, але не на політику штрафів для вантажних автомобілів. Політики пільг на залізничні перевезення та штрафів для вантажних автомобілів можуть використовуватися у поєднанні один з одним залежно від логістичних умов у даному регіоні. Оскільки мова йде про логістичну мережу в Індонезії, острівній державі, де вантажні автомобілі більш гнучко пересуваються між островами, пільги на залізничні перевезення є найкращим вибором для переконливої підтримки зміни режиму транспортування та максимального збільшення потенціалу поїздів для пересування по острову
Спонсор дослідження
- The authors are grateful to the lecturers of Universitas Brawijaya who helped us to complete this manuscript.
Посилання
- Bappenas (2019). Indonesia and World Economic Development Report TW_II_2019. Jakarta: Ministry of National Development Planning/National Development Planning Agency (BAPPENAS).
- Nafis (2021). Analysis of the Characteristics of Freight Transportation Modes on the Pantura Highway of Java Island with Cluster Analysis for Mixed Data. Surabaya: Sepuluh Nopember Institute of Technology.
- Zony (2022). Government Intervention Policy Model in Improving the Performance of North Java Logistics Transportation. Malang: Brawijaya University.
- Choi, B., Park, S., Lee, K.-D. (2019). A System Dynamics Model of the Modal Shift from Road to Rail: Containerization and Imposition of Taxes. Journal of Advanced Transportation, 2019, 1–8. doi: https://doi.org/10.1155/2019/7232710
- Hu, X. (2021). The Influence of Logistics Mode on Cross Border E-commerce Business Scale. E3S Web of Conferences, 235, 03006. doi: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202123503006
- Wang, X., Xie, J., Fan, Z.-P. (2020). B2C cross-border E-commerce logistics mode selection considering product returns. International Journal of Production Research, 59 (13), 3841–3860. doi: https://doi.org/10.1080/00207543.2020.1752949
- Sulistyono, S. (2013). Road Safety Inspection on Blackspot in Pantura Lane Situbondo. The 16th FSTPT International Symposium. Surakarta.
- Perhubungan, D. (2020). Buku Informasi Transportasi Indonesia.
- Pearmain, D., Swanson, J., Bradley, M., Kroes, E. (1991). Stated preference Techniques: A Guide to Practice. Rotterdam.
- Putong, I. (2009). Introduction to Micro and Macro Economics. Jakarta: Mitra Wacana Media.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Zony Yulfadli, Muhammad Zainul Arifin, Ludfi Djakfar, Achmad Wicaksono, Moch. Abdillah Nafis
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.